KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Dabo »

Trainer Van Borm ontslagen bij Knokke.
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door eSKaa »

Doeme, die krijgen het schokeffect, just als ze naar ons moeten komen.
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Hermans »

eSKaa schreef: 20 nov 2018, 17:15 Doeme, die krijgen het schokeffect, just als ze naar ons moeten komen.
Nikste doeme,de mensen die de laatste 2matchen hebben gezien en vooral de laatste in seraing hebben onze jongens een serieuze knop omgezet,ik zie meer mentaliteit,meer voetbal en jongens die samen als een ploeg willen gaan voor een overwinning.
Nu zaterdag gaat knokke eraan en das het begin van onze periode ;)
SUPPORTERS OP POST!!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door hesteneer »

ik ben men stem al aant sparen!
Raul
Berichten: 152
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Raul »

Dabo schreef: 20 nov 2018, 17:09 Trainer Van Born ontslagen bij Knokke.
dju, dieje scalp had ik graag bijgeschreven...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door hesteneer »

de pé had graag de uitdaging aangegaan denk :p
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Peter »

hesteneer schreef: 20 nov 2018, 22:37 de pé had graag de uitdaging aangegaan denk :p
Absoluut...maar nu hij er niet bij is zal ik ook maar passen (grapje, helaas wel andere verplichtingen op zaterdag).

Ben benieuwd waar dieje pipo gaat opduiken...maar ondertussen kunnen we het lijstje met Willebroek, Hoogstraten, Zwarte Leeuw, Lyra, Racing, Bornem & Deinze toch alvast aanvullen met Knokke!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Dabo »

Nieuwe trainer is Lorenzo Staelens.
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Johan Gazon »

Dabo: "Nieuwe trainer is Lorenzo Staelens."

Was te verwachten dat dit ooit eens ging gebeuren: zijn zoon speelt bij Knokke !!!
Bij elke match van Knokke was Lorenzo aanwezig !
Maakt het voor ons en KSK Heist wat moeielijker, het zal een stimulans zijn dat hij trainer is nu !
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Danny Wuyts »

Hermans schreef: 20 nov 2018, 18:43
eSKaa schreef: 20 nov 2018, 17:15 Doeme, die krijgen het schokeffect, just als ze naar ons moeten komen.
Nikste doeme,de mensen die de laatste 2matchen hebben gezien en vooral de laatste in seraing hebben onze jongens een serieuze knop omgezet,ik zie meer mentaliteit,meer voetbal en jongens die samen als een ploeg willen gaan voor een overwinning.
Nu zaterdag gaat knokke eraan en das het begin van onze periode ;)
SUPPORTERS OP POST!!!!
Ik zou toch maar niet op voorhand zo euforisch gaan doen. Knokke staat ver, en dat is groot understatement, onder zijn niveau. Zelfde ploeg verleden jaar + versterkingen. Eens die beginnen draaien komen die nog onderaan linkerkolom terecht. Ik zou er niet van verschieten moest Heist het 1ste slachtoffer gaan worden.

Wees gewaarschuwd.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC

Bericht door Dabo »

Coach Keleman beseft ernst van de zaak maar legt geen druk: “We moeten ons vooral op onszelf concentreren”

Heist staat tegen hekkensluiter Knokke voor een belangrijke partij. Toch wil trainer Karel Keleman geen extra druk leggen. Al beseft hij wel de ernst van de zaak, toch prijst hij zijn hard werkende groep.
Vorig jaar was deze match nog een topper. Hoe kan dat?

Karel Keleman: “Een mooie topper dan nog wel, die we wonnen met 2-1. Voor mij mag de uitslag dezelfde zijn (lacht). Bij ons is het vooral een gebrek aan efficiëntie die ons heeft gebracht waar we nu staan. Ik kan de rekening van Knokke niet maken, ik weet alleen dat Yves Van Borm er vorig jaar schitterend werk heeft geleverd.”

Maakt de recente trainerswissel bij Knokke met Lorenzo Staelens een verschil in aanloop naar deze match?

“Een nieuwe coach geeft altijd een boost. We zullen op onze hoede moeten zijn. We moeten ons vooral op onszelf concentreren.”

Jullie staan voorlaatste. Hoe verklaar je dat?

“Er zijn toch wel enkele redenen voor te geven. In de eerste plaats is de reeks veel sterker geworden. Vervolgens hebben we 27 ‘doelpunten’ laten vertrekken, dat vang je niet zo gemakkelijk op. En ik heb een jonge ploeg. Ik wist op voorhand dat het een tijd zou duren vooraleer die gasten zouden gaan renderen. Maar ik zie wat ik zie en ik krijg meer en meer mijn gelijk. Mijn ploeg is aan het groeien. Als ik zie hoe bijvoorbeeld Mathieu Troonbeeckx nu loopt te voetballen. En Redouan Benhamou. Dat is knap.”

Je praat met een overtuiging alsof jouw ploeg tweede staat?

“Omdat ik zie hoe mij spelers trainen en hoe deze groep aan elkaar hangt. Dit is een schitterende groep om mee te werken. Deze jongens verdienen meer en soms belonen ze zichzelf niet genoeg tijdens de wedstrijden.”

Wat heeft de ploeg nodig?

“Doelpunten, hé. Als we zes keer meer hadden gescoord, hadden we zes punten meer gehad. Vorige week in Seraing kregen we vijf zuivere doelkansen in de eerste helft. Het was ‘maar’ 0-2 bij de rust. Wat we écht nodig hebben? Voor de winterstop twee zeges. Dan hebben we 15 punten, vijf minder dan de 20 die we hadden voorzien. Maar 15 is een basis om op verder te werken.”

Ploegnieuws: Ventose en Verbist keren terug uit schorsing. Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Englebert, Troonbeeckx, Oyre, Wijns, Benhamou, Engelen, Regnier, Janssens, Verwerft, Alaerts, Claes, Pulcinelli, Emhandi, Sols, Ventose, Verbist, Adesanya.

Knokke: Vanraefelghem en De Prycker geschorst. Djoum en Buysse onzeker. Van de Velde out. Selectie: Verlinden, Buysse (?), Mestdagh, Biemans, Pierre, Savaete, Staelens, Van Eyk, De Cuyper, Vanfleteren, Dhondt, Clepkens, Andries, Vandewalle, De Waele, Cools, Cornette, Djoum (?).

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Johan Gazon »

Danny Wuyts schreef (of voorspelde):
"Ik zou toch maar niet op voorhand zo euforisch gaan doen. Knokke staat ver, en dat is groot understatement, onder zijn niveau. Zelfde ploeg verleden jaar + versterkingen. Eens die beginnen draaien komen die nog onderaan linkerkolom terecht. Ik zou er niet van verschieten moest Heist het 1ste slachtoffer gaan worden.
Wees gewaarschuwd."


WAWASMEDA ???
Zoals enkele helderzienden onder ons voorspelde, gebeurde het ! Knokke stond recht en wij waren het eerste slachtoffer...en hoe?
Niettemin was er heel veel goede wil bij KSK, maar het mocht niet baten. Ook weer heel veel pech (of onkunde?)..
Ditmaal vond ik ons ploeg heel zwak acteren in het middenveld: veel balverlies en veel foute passes. Ook de passes vanuit onze verdediging mochten wel nauwkeuriger zijn !
Toch blijven hopen op punten voor KSK..het kan toch niet altijd verliezen zijn zeker ?
Komaan KSK !!!
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door eSKaa »

We mogen nu wel realistisch zijn, en stellen dat de rest van het seizoen zal draaien rond het vermijden van de degradatie.
Ik hoor op voorhand mensen zeggen 'ja maar het is wel de kampioen van vorig jaar, en ze zijn versterkt' en andere zever.

Ik had hier een heel epistel getypt, en alles terug gewist.
geen idee hoe ik kan zeggen wat ik wil zeggen zonder een oeverloze discussie te beginnen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door hesteneer »

ja jongens....of hoe het ook anders had kunnen lopen...als we ons kansen afmaken in de eerste 25 minuten!!!

Janssens = goede voetballer, maar komt geen gevaar van verder. Als je op de baklijn staat en dan nog niet naar doel trapt..ja dan wordt het wel heel moeilijk om een goal te maken! Als 10 moete er af en toe toch is ene binnen prikken zou ik denken, zoniet een rij naar achter en een doelgerichtere speler op die plaats.

Al het gevaar komt van 1 speler, de jongste van den hoop. Orye liep constant fout. Foute looplijnen, te laat inschuiven voor doel, liep meer in de weg van mathieu dan wat anders...

Volgende week deinze, dan weet je al op voorhand dat het moeilijk gaat worden
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door eSKaa »

hesteneer schreef: 25 nov 2018, 11:05 Volgende week deinze, dan weet je al op voorhand dat het moeilijk gaat worden
Oei, Bob Peeters heeft Hesteneer zijn account gehackt :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie