Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Dabo »

Coach Karel Keleman heeft onze club vandaag meegedeeld dat hij volgend seizoen niet langer trainer zal zijn van K.SK. Heist. Keleman is momenteel bezig aan zijn derde seizoen als T1.

De club neemt kennis van de genomen beslissing en wenst daaromtrent op dit moment niet verder te reageren.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door hesteneer »

degraderen naar 2de zou zonde zijn, maar dat deze trainer de club verlaat is een ramp...
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door eSKaa »

... Omdat hij niet genoeg betrokken wordt bij de opbouw van de ploeg volgend jaar...

Zie ik via een link van rtv. Als dat de reden is, zou dat pas echt jammer zijn..
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door jawadde »

heeft al ergens anders getekend , Deinze heb ik gehoord
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Dabo »

“Ik wilde duidelijkheid, ik kreeg geen reactie”

De 53-jarige Karel Keleman is bij KSK Heist aan de laatste maanden van zijn aflopend contract bezig. Zondagmorgen, daags na de 0-1 nederlaag tegen Rupel Boom, bracht hij eerst het bestuur op de hoogte. Nadien sprak hij de spelersgroep toe en deelde hij het nieuws.

“Laat het duidelijk zijn, dit heeft niks te maken met het teleurstellende 0-1 verlies tegen Rupel Boom”, maakt Karel Keleman duidelijk. “Maar het is eind januari en ik weet totaal niet waar de club met mij naar toe wil”, zegt de trainer. “Ik wilde voor mijzelf en voor de groep duidelijkheid. De spelers vroegen daar ook achter. Nu weten zij tenminste hoe de situatie is. Ik zal tot het einde van het seizoen KSK Heist trainen en daar heb ik nog heel veel energie en inzet voor over. Ik wil de club in eerste amateurklasse houden.”

Het bestuur is karig met commentaar: “We hebben akte genomen van de boodschap. We wensen op dit moment niet te reageren.”

Bron: HNB
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Danny Wuyts »

hesteneer schreef: 27 jan 2019, 20:05 degraderen naar 2de zou zonde zijn, maar dat deze trainer de club verlaat is een ramp...
Volledig gelijk wat de trainer betreft Hesteneer. Iemand die zo'n goede relatie had met de supporters en bekwaam is om trainer te zijn. Karel we gaan je missen. Veruit het beste wat ooit op Heist te zien geweest is. Als je dan merkt dat de Cisse mocht komen eten tegen Boom dan hoop je echt dat hier niet meer achter zit. Enfin, 3 klappen op een week, wat wordt de volgende. O ja, de club wenst niet te reageren. Zo typisch. Terwijl andere clubs al 2 maanden fier, transfers en contractverlengingen aankondigen is het hier een doodse stilte.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door hesteneer »

"heeft al ergens anders getekend , Deinze heb ik gehoord"


Gelieve roddels hier niet te vermelden....danku.

Ik denk dat hier is een hartje woordje moet over gepraat worden!!!!! hier ben ik ABSOLUUT NIET mee akkoord!!!!!!!!!!!

Een hoofdcoach die een kleedkamer binnengaat na een jeugdwestrijd, om de gasten persoonlijk te feliciteren. Awel, het lijkt mss allemaal maar normaal maar vergeet het...dat is het niet.
Voor deze man doe ik mijn petje af en heb ik tonnen respect voor. Als ik dan hoor waarom hij deze beslissing heeft genomen...awel dan versta ik hem heel goed. Hopelijk kan deze situatie nog omgedraaid worden!!!!!!!!!!!!!!!

Kzal het heel simpel zeggen: als hier niet over gesproken wordt dan is karel weg, maar dan zijn wij ook weg .

Ter info: als er meer respect is voor iemand die nooit omkeek naar de jeugd, die lachte met zijn supporters...ja...dan houdt het op én als ik dan bestuur was zou ik mij uiteindelijk doodschamen EN OP MEN KNIEEN GAAN SMEKEN OM TE BLIJVEN!

SHAME ON YOU HEIST!!!!!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door hesteneer »

We zijn ondertussen weer enkele dagen verder. Hopelijk staan alle kopkes zaterdag in dezelfde richting, want het is er op of er onder!!!!

Komaan jongens, laat ons volgend jaar niet naar VV Vosselaar rijden!!!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HLN
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door eSKaa »

Keleman gaat aan de slag bij Dessel komend seizoen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Karel Keleman verlaat KSK Heist.

Bericht door Dabo »

Volgens de geruchtenmolen gaan Alaerts, Flore Van Egdom en B-kerner Wannes De Waele mee naar Dessel.
Plaats reactie