De ex-spelers Topic

alle overige voetbalweetjes.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door eSKaa »

Jan Van Den Bergh naar KAA Gent???


Jan Van den Bergh op weg naar AA Gent
Volgens onze informatie stapt centrale verdediger Jan Van den Bergh (24) na dit seizoen over van Beerschot-Wilrijk naar AA Gent. De linksvoetige Van den Bergh liep enkele maanden geleden al in de kijker bij Sint-Truiden, maar is nu dus op weg naar de Ghelamco Arena. Daar zou hij voor drie jaar tekenen. Van den Bergh is einde contract op het Kiel en mag straks gratis vertrekken. Gent zou anderzijds overwegen om de speler eventueel al in januari over te nemen. In dat geval kan Beerschot alsnog rekenen op een (beperkte) transfersom, maar de kans lijkt klein dat paars-wit Van den Bergh nu al laat gaan. Beerschot is immers nog volop aan het strijden voor promotie naar 1A en Van den Bergh is een belangrijke pion in het team van trainer Stijn Vreven.


Bron: HLN

Zou mooi zijn voor Jan. En verdiend. Hopelijk kan hij zich daar ook in de ploeg knokken.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Bij @KFCDuffel heeft men zich met onmiddellijke ingang versterkt met @Reangelomanuel. De Nederlandse aanvaller maakt de overgang komende van het Cypriotische AEZ Zakakiou.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Jonah Remans verlaat op het einde van het seizoen KFC Helson-Helchteren en gaat volgend seizoen aan de slag bij de nieuwe fusieclub Zonhoven United.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Racing Mechelen heeft zijn nieuwe spits voor volgend seizoen beet. Kurt Weuts tekende bij groen-wit een contract voor twee seizoenen. Momenteel is hij nog aan de slag in de tweede amateurklasse bij Wijgmaal. De 31-jarige Weuts genoot zijn jeugdopleiding bij Lyra. Daarna speelde hij nog voor STVV, OHL, Heist, Sint-Niklaas en Bornem.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Bram Criel speelt volgend jaar bij Hallaar

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Bart Van Den Broeck --> Betekom
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Tienen dat naar tweede amateur promoveert, heeft het gezien in KSK Heist spelers.
Marchoul en Materne spelen er al, Ventose, Kempeneers en Daimy Deflem tekenden er voor volgend seizoen.
Die gaan meedoen voor de titel, zou een aanwinst zijn voor eerste amateur.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Uit een interview met Jan Van den Bergh vandaag in HNB

At je weleens friet speciaal met curryworst voor de match ?

'Ik heb in tweede klasse bij Heist gespeeld. Echt een volkse vriendenclub. Ze noemden het weleens FC D e Kampioenen, maar ik kijk er heel positief op terug. Op dat niveau was het vrij uniek om na de training op donderdag allemaal samen voor een bord met vidé en kroketten te zitten. Dat was een vast ritueel. Zeker wanneer er Europa League voetbal op tv was. Pintje erbij en genieten maar. We hebben eens training gekregen van iemand die in opleiding was om coach te worden. Toen die op het einde van de sessie nog een matchvorm wilde doen, tikte onze trainer én vaderfiguur Cis Bosschaerts van aan de zijkant op zijn horloge: 'dat zal niet gaan makker, want de kroketten zijn klaar.' (lacht) Dat was Heist ten voeten uit. Het was een voor allen en allen voor een. Die smalende blikken van dikbetaalde profs wanneer ze onsstadion en onze mat zagen, waren voor ons vaak de ideale motivatie om die mannen een lesje in nederigheid te geven. STVV, met Edmilson en co, was bijna kampioen. We klopten ze met 3-1, ik scoorde de 1-0.'

Misschien zaten erdie week kanaries in de vidé ?

'Dat niet, nee. Maar de dag voor de match zijn we wel nog naar een mosselfeest geweest. De jeugdwerking organiseerdedat. Je kan daar toch moeilijk wegblijven hé ? Ook af en toe stevig doorzakken hoorde erbij. Dan zat ik als jonge snaak achter een waterke met grote ogen te kijken naar mijn oudere ploegmaten die Duveltje-kap speelden. (lacht) We gingen zelfs op stage naar Benidorm. Wel op eigen kosten, maar we gingen toch maar mooi. Driehonderd euro de man in de pot en weg waren we. Eigenlijk was dat een excuus om op stap te gaan en af en toe wat te trainen, maar goed. Ik zal Heist nooit vergeten. Het is voor mij altijd mijn thuis. Dat coach Cis en Michel Wijns ne snotneus van 19 jaar de kans gaven om basisspeler te zijn, was heel straf. Ook ex-ploegmaats Roel Grant, Bart Webers en David Wijns verdienen een vermelding. Straffe mannen ! Veel van geleerd.'


Mooi van Jan !
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door prutske26 »

Dikke meneer de Jan en eerlijk. Zo moesten ze allemaal zijn, hun verleden niet vergeten!
En idd Heist is een warme familieclub
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Luca Napoleone naar RWDM.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Jarne Vrijsen --> Patro Eisden
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Rik van Praet die vorig jaar in de lappenmand lag, trekt naar derde provincialer Schelle.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Curtis Kabeya naar Charleroi Farciennes.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Robert Roosen speelt nu voor VV Dongen in de 3de divisie in Nederland. Dit is het vierde niveau.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

De tweede wedstrijddag voor Lyra-Lierse en Adesanya zat al op de bank...
Plaats reactie