Knokke - Heist 0-2

Plaats reactie
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Knokke - Heist 0-2

Bericht door eSKaa »

Een match als deze vraagt om een hele hoop woordgrapjes, maar we moeten eerlijk zijn...

De match is te belangrijk.

Dus, geen grapjes, maar pure realiteit:

Winst geeft ons een goeie zet richting behoud. Puntenverlies zou bijna betekenen dat we niet meer voorbij die laatste plaatsen kunnen geraken.

Spannend is het in ieder geval!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Knokke - Heist (in Heist, ni in Knokke)

Bericht door Johan Gazon »

Vorige match speelde Knokke op verplaatsing tegen Thes (0-0) met volgende ploeg !

RKFC: Verlinden, Vanraefelghem, Biemans, Kamneng Djoum, Staelens, Vandewalle (86’ Vanfleteren) , Savaete (K), De Cuyper, Buysse (73’ Van de Velde), Mestdagh, Rodrigo de Oliviera

Verlinden (zoon van..) ook doelman. Staelens (ook zoon van..) vader is er ondertussen trainer bij Knokke. Djoum..in mijn ogen een fantastische rechtse-back die heel de rechtse kant voor zich neemt, sterk en snel.Werd in het begin van het seizoen gekocht of getransfereerd van Berchem.
En toch ontgoochelt Knokke heel erg dit seizoen, met een uitschieter nu tegen Thes. Hopelijk toch geen heropstanding van Knokke , nu we ze juist op verplaatsing treffen en ook de punten nodig hebben !!
Hopelijk stopt het met regenen...of we rijden "verniet" naar Heist (uiteraard aan zee) ...(flauwe grap)!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Knokke - Heist (in Heist, ni in Knokke)

Bericht door DAVILA »

Het is in de sacoche: scheids is Brinckman, die moet ons nog iets... na de drie penalties die hij ooit tegen ons floot in een kwartier tijd in een thuismatch tegen Antwerp.
Komaan Jürgen, afrekenen graag 😉
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Knokke - Heist (in Heist, ni in Knokke)

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Adesanya hervatte deze week de training. Tambeur (enkel) is nog drie weken out. Verbist (hamstrings) trainde afzonderlijk. Claes, Emhandi en Demirsoy spelen bij de beloften.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Englebert, Troonbeeckx, Oyre, Wijns, Engelen, Alaerts, Verwerft, Ventose, Janssens, Regnier, Frix, Njengo, Benhamou, Vanderpoorten, Roosen.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Knokke - Heist (in Heist, ni in Knokke)

Bericht door DAVILA »

‘ In principe ben ik hier volgend jaar nog ‘ Wat wil dat zeggen ? Dat hij bij degradatie toch weg kan ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Knokke - Heist (in Heist, ni in Knokke)

Bericht door DAVILA »

Met nog vijf matchen te gaan staan we op de 12de en dus veilige plaats.
Dit vasthouden nu !!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Knokke - Heist 0-2

Bericht door Johan Gazon »

Een rommelige wedstrijd, vooral in de eerste helft, (lag het aan de staat van het veld of de noordzee-wind ?)die door Knokke werd gedomineerd. We komen heel goed weg met twee ballen van Knokke tegen de paal en nog wat naast getrapte mogelijkheden. We kunnen dan op de counter scoren. Wie weet ik niet: was het Ventose, Benhamou of een owngoal, dit was uit de tribune niet te zien.
De tweede helft moest Knokke komen en dat was in ons voordeel: we kwamen er gemakkelijker uit en namen de match in handen, met als orgelpunt de vrijschop van Janssens (voor mij, samen met Fre, de man van de match) die ons de 0-2 bezorgde.
Wat ook opviel was de opkomst van de Heistse supporters op de tribune. Volgens mijn bescheiden mening, waren er meer Heistenaars dan Knokkeaars !
( let vooral op de woordspeling met Knokke en aars !!! :roll: ) Enorme ambiance, aangevoerd door BB (Bart Bosmans) met de "grosse caisse" ! Die aanwezigheid die door de spelers wel naar waarde werd geschat.
Zo blijven doorgaan zou ik zeggen met die goede flow ('k mag toch ook eens een moeielijk woord gebruiken he ,)...en we blijven in 1°Amateur !!!
Plaats reactie