KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Bericht door DAVILA »

Ik zal al eens beginnen met goed nieuws:

Arnaud Winandts, de 33 jarige centrale verdediger en sterkhouder pakte zijn derde geel afgelopen WE
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC LIEGE

Bericht door DAVILA »

Nu het slechte nieuws:
Luik haalde 13 op 15 in de laatste vijf matchen, vier overwinningen en één draw !
Makkelijk wordt het niet, slijp de messen al maar ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC LIEGE

Bericht door DAVILA »

Nog slecht nieuws, Luik heeft mathematisch nog kans op de eindronde !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FC LIEGE

Bericht door hesteneer »

en dan zal ik het allerbeste nieuws maar brengen zeker tussen al die doemdenkers hier ;)

Ik hem een visioen gehad!!!! 2-0


Voila...daar sta je dan met je slecht nieuws ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC LIEGE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Benhamou (verrekking) en Janssens (verrekking) zijn twijfelachtig, net als Frix, Roosen, Adesanya en Verbist.

Kern: Van Aerschot, Stroobants, Webers, Englebert, Troonbeeckx, Orye, Engelen, Alaerts, Verwerft, Ventose, Regnier, Claes, Njengo, Wijns, Tambeur, Benhamou, Janssens.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Bericht door DAVILA »

KSK Heist
Heist is op één speeldag van het einde zeker van het behoud
Vandaag om 09:46 door Geert Fierens

Heist behaalde een bijzonder belangrijke overwinning tegen FC Luik. Een late goal van Webers besliste niet alleen over winst en verlies, maar door de 1-0 winst is Heist nu mathematisch zeker van de redding.

Coach Keleman sleutelde voor deze belangrijke opdracht logischerwijs niet veel aan zijn ploeg. Philippe Janssens, vorige week uitgevallen met een verrekking, verscheen toch aan de aftrap. Benhamou (tegen Dessel ook uitgevallen met een verrekking) stond niet op het wedstrijdblad. De Heistenaren begonnen scherp aan de partij met al direct kansen voor Orye (in corner) en een kopbal van Webers die naast ging. Luik was gevaarlijk op een poging van ex-Heistenaar Curtis Kabeya. Die kopte naar de grond maar een schitterende reflex van Van Aerschot voorkwam de 0-1.
Na de pauze bleef het qua kansen lange tijd stil, maar in het laatste kwart van de wedstrijd zou vooral Heist weer aan kansen toekomen. Ventose schoot op de doelman, Njengo kapte zich vrij maar de doelman redde. Alaerts trapte vijf minuten voor tijd over de bal, hij stond nochtans in een prima scorepositie. En toch zou er gescoord worden. Door Bart Webers natuurlijk. Een vrijschop van Njengo werd voor doel gedropt, Webers met het hoofd en 1-0. Alles en iedereen in extase bij Heist, en al zeker toen de scheidsrechter het laatste fluitsignaal blies. Dolle taferelen van een voor Heist gekke terugronde. Nu al 27 punten uit veertien matchen. Het behoud is een zekerheid en zo kan de trip binnen twee weken naar Lierse Kempenzonen als een galamatch gezien worden. Iets wat ze bij Heist zo graag gewild hadden. Voor de wedstrijd werd afscheid genomen van de volledige technische staf. Karel Keleman, Dave Lens, Jasper De Coninck, Dave Laeveren en Hugo De Groot. Ook drie vertrekkende spelers kregen een ruiker bloemen. Dries Ventose (Tienen), Stig Engelen (KFC Duffel) en doelman Niels Sroobants (Diest). Bloemen vooraf, veel leute en plezier na de match. Een seizoen met twee gezichten (zeker wat punten betreft) kreeg een happy end. Door de nederlaag van Chatelet-Farciennes stijgt Heist zelfs naar de tiende plaats met 37 punten.


Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Bericht door DAVILA »

Als Gazon met schlagerteksten afkomt, kan ik niet achter blijven:
' Dat is het einde, dat doet de deur dicht, daar zijn geen woorden voor, ja dat is tralalalala' :D :D :D

Een nieuw hoofdstuk begint.

Allemaal bedankt, KK en Bart voorop, succes elders voor de vertrekkers en de blijvers kunnen op ons blijven rekenen !
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Bericht door scheirske »

Dikke proficiat met het behoud!
Ben ni veel komen kijken...maar zij die mij kennen,die weten dat ik Heist een warm hart toedraag!
Ze zijn wel elke keer gewonnen als ik er was! :D :D
Op naar een volgend seizoen in eerste amateur.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC LIEGE 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie