Kempenzonen - Heist 1-1

Plaats reactie
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door hesteneer »

De laatste match vant jaar staat voor de deur, en het zal een "specialleke" worden!

Volgens mij is het geleden van de legendarische Antwerp match met de 1-2 van Webers, dat we een verplaatsing (in competitie) maakten met meer dan 2 "bussen" of "buskes". Zaterdag zullen er voor deze galamatch 4 bussen vertrekken: 1x Kosmonaut , 2x Hosp (+/- 100 man) en 1 van SK Diamant (+/-35man) die ook vanuit Heist vertrekt normaal gesproken. Ons bezoekersvakje zal dus gevuld zijn met, als alles normaal verloopt en dus ook nog wat auto's komen, een goei 300 supporters.

Kzou zeggen: Verwen ons nog een laatste keer dit seizoen!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Kempenzonen - Heist

Bericht door Dabo »

Bij de Kempenzonen lijkt men wel te denken dat Heist er geen zin meer in heeft. Die gaan de kletsen van hun leven krijgen. :D :lol: :D :lol:
Hopelijk laten ze wat jongeren debuteren? Voor hen boeit het toch niet meer. Twee weken voorbereiding en Heist zonder motivatie.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Kempenzonen - Heist

Bericht door Dabo »

Fré Van Aerschot keert terug naar club waar het voor hem begon: “Deze match staat al lang aangekruist”

Heist maakt voor zijn laatste opdracht in deze competitie de korte trip naar Lier. Nu het behoud verzekerd is, kan Heist er op het Lisp een galamatch van maken. Want één ding is zeker: deze match spreekt tot de verbeelding. Zeker bij doelman Fré van Aerschot.
Jij kijkt al maanden uit naar deze match, hé?

Fré Van Aerschot:“Zeker weten. Toen de kalender uitkwam, ben ik meteen naar dit duel gaan zoeken. Op Lierse gaan spelen, is voor mij iets speciaals, want ik keer terug naar de club waar het voor mij allemaal begon.”

Je speelde tien jaar in de jeugd van Lierse?

“Ja, toen was het nog echt Lierse. Ik heb er mijn hele jeugdopleiding gehad. Ik ben nu twintig jaar. Dan weet je dat ik heel jong was toen ik er als keeper begon.”

Je maakte drie jaar geleden de overstap naar Heist?

“In mijn laatste jaar bij Lierse pendelde ik tussen de U19 en de beloften. Twee dagen per week trainde ik met de A-kern mee en ik werd verschillende keren als derde keeper in de wedstrijdselectie opgenomen. Ik deed dan de opwarming mee en verdween daarna naar de tribune. Dat laatste jaar was in tweede klasse, onder Eric Van Meir als trainer. Samen met keeperstrainer Hugo De Groot ben ik dan naar Heist gekomen.”

Hoe groot is de motivatie nog?

“Die is nog behoorlijk groot. We willen in Lier laten zien dat we over een zeer degelijke ploeg beschikken. 27 punten uit veertien matchen in de terugronde, dat zegt veel, denk ik. Lierse Kempenzonen moet ook nog aan de bak in de strijd met Deinze voor de nakende eindronde. Dit is voor ons een galamatch en eindelijk kunnen we eens bevrijd voetballen na weken van spanning en stress.”

Het wordt ook de laatste match van Karel Keleman als trainer van Heist.

“Ik ben drie jaar bij Heist en ik heb altijd onder Keleman gewerkt. Vooral het laatste jaar was top, want ik werd titularis. Of we iets gepland hebben? Na de match zullen we er wel een lap op geven, zeker (lacht).”

Ploegnieuws: Benhamou (blessure) komt bij de kern. Er vallen nog twee spelers af.

Kern: Van Aerschot, Stroobants, Wijns, Webers, Engelen, Ventose, Janssens, Troonbeeckx, Orye, Englebert, Alaerts, Regnier, Roosen, Njengo, Tambeur, Emhandi, Verwerft, Claes, Benhamou, Verbist.

Lierse Kempenzonen ploegnieuws:

Thomas Wils (open vleeswonde)), Augusto Da Silva (spierletsel) en tweede doelman Senne Vits blijven aan de kant. Hannes Smolders (enkel) en Kino Delorge (contractuur) zijn wel opnieuw fit.

Kern: Rausin, D’Onofrio, Smolders, Van der Veken, Nelissen, Janssen, Maus, Buyens, Bernier, Boulaouali, Ogunjimi, Vermeiren, Kujlaars, Sols, Delorge, Maes, Boujouh, Dumon, Vandyck.

Bron: HNB
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Kempenzonen - Heist

Bericht door scheirske »

Een puntje bij de boeren...
Super!
Proficiat gasten...wat een terugronde.
Een mooie 10de plaats nog in de eindklassering!
Well done.👍👍👍
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door hesteneer »

topvakje!!!!!!! foto's volgen!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door DAVILA »

Tav Bart die zich in een artikel vandaag in HNB afvraagt hoe vaak hij scoorde dit seizoen: 8 keer , 3 BVB , 5 competitie. Niet slecht voor een CV 😉
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door de greize »

ik wil niks afdoen van de prestatie van Bart maar hij heeft 4 keer gescoord dit seizoen in competitie. Thuis tegen Dender, Chatelet en Luik en uit bij Lierse kempenzonen. Als ge natuurlijk de own goal op Virton bij telt komt ge aan 5 ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kempenzonen - Heist 1-1

Bericht door DAVILA »

Het is niet gedaan voorzitter, het begint nu pas !
Uw aanloop was maar zozo. maar wat een eindsprint, dat schept verwachtingen 😉
Plaats reactie