Transfers 2019-2020

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Twee jaar geleden:

Osah Bernardinho.

Westerlo rondt transfer Osah Bernardinho af
30/07/2017 om 18:08 door Kersten Steurbaut

KVC Westerlo heeft de transfer van Osah Tetteh Bernardinho definitief afgerond. De Ghanese middenvelder werd zondag op de fandag officieel aan het publiek voorgesteld.


Het heeft een tijdje geduurd, maar afgelopen weekend heeft Westerlo dan toch de transfer van Osah Bernardinho afgerond. De 21-jarige aanvallende middenvelder maakte de volledige voorbereiding met de Kemphanen mee en ontpopte zich tot de smaakmaker tijdens de oefenmatchen.
Osah Bernardinho is een product van de Ghanese voetbalschool van de Nederlandse meesterscout Piet De Visser. In mei maakte Osah Bernardinho al indruk tijdens een proefperiode bij het Nederlandse Willem II, maar door een ander statuut voor niet EU-spelers was het prijskaartje van de middenvelder te duur voor de Tilburgers.

Ergens is het toch nog mis gelopen: Heist = ideale ploeg om zich te herpakken (zie oa Hairemans)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door hesteneer »

da lijkt me wel een serieuze versterking te zijn!

ik ben benieuwd....
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Heist KVM 0-0

Opvallende spelers bij ons: Tom Callant die twee jaar terug zijn kans waagde als prof bij Waalwijk in de Hollandse tweede klasse en Jeff Vandenbossche uit de beloften van Westerlo.
Ze lieten beiden een goede indruk, werden zij aangeworven ?
Ook Van Aerschot keepte puik en Webers... beter en beter met de jaren.
Ook Bernardinho viel op, het wordt een puzzelstuk voor onze coach maar het is veelbelovend !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Cappan liep een jaar geleden een zware beenbreuk op in een beloftenmatch met Waalwijk.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 03 jul 2019, 23:25 Heist KVM 0-0

Opvallende spelers bij ons: Tom Callant die twee jaar terug zijn kans waagde als prof bij Waalwijk in de Hollandse tweede klasse en Jeff Vandenbossche uit de beloften van Westerlo.
Ze lieten beiden een goede indruk, werden zij aangeworven ?
Ook Van Aerschot keepte puik en Webers... beter en beter met de jaren.
Ook Bernardinho viel op, het wordt een puzzelstuk voor onze coach maar het is veelbelovend !
Dat weten wij hier niet hé. Daar moet je de website en Facebook voor volgen.
Supersub
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jul 2019, 19:17

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door Supersub »

DAVILA schreef: 03 jul 2019, 23:25 Heist KVM 0-0

Opvallende spelers bij ons: Tom Callant die twee jaar terug zijn kans waagde als prof bij Waalwijk in de Hollandse tweede klasse en Jeff Vandenbossche uit de beloften van Westerlo.
Ze lieten beiden een goede indruk, werden zij aangeworven ?
Ook Van Aerschot keepte puik en Webers... beter en beter met de jaren.
Ook Bernardinho viel op, het wordt een puzzelstuk voor onze coach maar het is veelbelovend !
Ik volg dit forum al een tijdje en nu besloten ook een profiel aan te maken. Callant = Cappan veronderstel ik? Ik vond Cappan verdedigend echt heel zwak! Heeft wel snelheid en een actie in de benen maar dit is toch geen echte linksachter mag ik hopen? Ik zou hem graag een rijtje hoger eens aan het werk zien, maar als linksachter zeg ik neen! Schatte veel situaties verkeerd in en met momenten ook gewoon te laat of niet uitstappen.. linksachter? Neen! Op de flank wil ik het wel graag eens zien, meer zijn positie denk ik. Wat het middenveld betreft hoop ik dat Absisan zijn vorm nog gaat vinden, die jongen kan zeker voetballen maar nog te vroeg nu om over zijn mindere prestaties te oordelen. Als we vooraan deze versterkingen kunnen houden en goed in stelling kunnen brengen met ons sterke middenveld van vorig seizoen Regnier-Janssens-Benhamou en de verdediging van vorig seizoen met Wijns-Webers-Englebert-Tambeur... zet daar een goeie EN scorende voorlinie bij (wat ik wel verwacht met deze jongens) dan kijk ik zeker uit naar komend seizoen!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Welkom op het forum.
Altijd leerrijk andere meningen te horen.
Inderdaad Cappan, op de meeste voetbalsites vermeldt men hem als middenvelder of aanvaller. Mij vielen vooral zijn voetballende kwaliteiten op, over zijn beste positie spreek ik mij niet uit, werk voor de coach 😀
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Op de site van zijn makelaar staat hij als middenvelder.
Supersub
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jul 2019, 19:17

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door Supersub »

DAVILA schreef: 05 jul 2019, 17:31 Op de site van zijn makelaar staat hij als middenvelder.
Ik hen vernomen dat de testers Jef van den Bosch en Tom Cappan geen contract zouden krijgen dat ze eerder mochten komen ‘testen’ door gebrek aan spelers... jongens van de beloften hadden dit moeten invullen maar blijkbaar te veel gebrek aan kwaliteit waardoor ze bij makelaars deze 2 jongens hebben gevonden. Uiteraard als ze echt goed presteren zullen ze dit contract wel krijgen, maar op de posities dat die 2 spelen zijn we toch al voldoende bezet niet?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Ik had mij die bedenking ook al gemaakt, die twee spelers lieten wel een goede indruk maar als er toch nog iets bij zou kunnen: een ervaren centrale verdediger aub.

Wat hebben we ondertussen ,

Doelmannen: Van Aerschot, Verbist
Verdeigers: Wijns, Webers, Englebert, Tambeur, Karahmet, Vande Cauter, Demirsoy
Middenvelders: Regnier, Benhamou, Janssens, Absisan, Bernardinho
Aanvallers: Orye, Odutayo, Mateso, Bamona, Gendebien


Over A-kern rijpe eigen jeugd kan ik mij niet uitspreken.


Een kern van 19 spelers met als vraagtekens: geraken Karamhet en Janssens verlost van hun blessures ? Hoe zwaar is de blessure van Odutayo ?

Worden alle aanwinsten meevallers ? Op Karamhet en Bernardinho komen ze allemaal uit lagere competities: tweede amateur, eerste provinciale, beloften 1B.


Als op die twee vragen enkele keren 'neen' het antwoord blijkt te zijn, zit je plots met een krappe kern.

Na alle lof na Antwerp en KVM ook eens een kritische noot !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door eSKaa »

Wie aan de top van 2e Amateur meedoet (Hasselt, Patro, Visé,...) en daar regelmatig speelde (en scoorde) kan normaal gezien wel mee in deze reeks. De meesten zijn gasten die nog groeimarge hebben, dus ik ga er vanuit dat men op zoiets rekent.
En kom, we moeten niet direct meedoen voor de titel he. Een 'seizoen zonder zorgen', dat zal de ambitie wel zijn. Als er talent in onze Beloftenploeg zit, mogen die mannen wat mij betreft ook stilaan gebracht worden. En al zeker moest ge bv. de kaap van 40 ptn snel bereikt hebben. Dan kunnen die ook wat ervaring opdoen.
Van een Van De Cauter kunt ge moeilijk verwachten dat die dit seizoen Webers uit de ploeg gaat spelen he. Die jongen moet 4 (!!!) reeksen overbruggen.
Dan stelde ik me wel de vraag: hebben we zelf geen gasten met talent voor op die positie??

Soit, 'tis allemaal koffiedik kijken. Ik wacht al vol ongeduld op de bekermatch(en)!
Supersub
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jul 2019, 19:17

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door Supersub »

DAVILA schreef: 06 jul 2019, 17:53 Ik had mij die bedenking ook al gemaakt, die twee spelers lieten wel een goede indruk maar als er toch nog iets bij zou kunnen: een ervaren centrale verdediger aub.

Wat hebben we ondertussen ,

Doelmannen: Van Aerschot, Verbist
Verdeigers: Wijns, Webers, Englebert, Tambeur, Karahmet, Vande Cauter, Demirsoy
Middenvelders: Regnier, Benhamou, Janssens, Absisan, Bernardinho
Aanvallers: Orye, Odutayo, Mateso, Bamona, Gendebien


Over A-kern rijpe eigen jeugd kan ik mij niet uitspreken.


Een kern van 19 spelers met als vraagtekens: geraken Karamhet en Janssens verlost van hun blessures ? Hoe zwaar is de blessure van Odutayo ?

Worden alle aanwinsten meevallers ? Op Karamhet en Bernardinho komen ze allemaal uit lagere competities: tweede amateur, eerste provinciale, beloften 1B.


Als op die twee vragen enkele keren 'neen' het antwoord blijkt te zijn, zit je plots met een krappe kern.

Na alle lof na Antwerp en KVM ook eens een kritische noot !
De blessure van Odutayo is niet zo ernstig dan het leek, het zou om een verzwikte/verstuikte enkel gaan.. al bij al een meevaller na die toch wel stevige tik hoor!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Heist heeft Milan Carrasco, broer van, aangeworven.

Bron: site KSK
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2019-2020

Bericht door DAVILA »

Verbist naar Temse, of werd dat hier al gemeld ?
Plaats reactie