Seizoen '19-'20

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door DAVILA »

Voor een overzicht van de transfers in onze reeks surf naar:

https://www.transfermarkt.nl/eerste-kla ... ewerb/BEL3
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door hesteneer »

na een korte scanning komt ik tot 2 vaststellingen:

1: Kurtis zit zonder club? HOe kan zo'n spits zonder club zitten?
2: Emhandi weg...waarom? Vond dit een speler met een groot potentieel. Te moeilijk karakter?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door DAVILA »

Nog enkele vaststellingen:

Bij Tubize geen inkomende transfers, wel vertrekkers... Is het geld va de Aziatische geldschieter op ?
Deinze verwelkomt Alessio Staelens van Knokke... (Knokke heeft al een vervanger: Tom de Sutter die voor drie jaar tekende)
Bij Luik vertrekken de twee centrale verdedigers Vandebon 37j en Winandts 33j, twee sterkhouders, terwijl er nauwelijks iets in de plaats kwam, ook Kabeya weg...
Die eerste match moeten we gaan winnen. Tip: mis deze verplaatsing niet, sfeervol, veel volk, de verpauperde buurt met warmhartige bewoners voor wie voetbal nog echt veel betekent.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door Dabo »

Mijn vaststelling die ik al eerder deed. Rupel Boom lijkt mij het moeilijk te gaan krijgen. Bij de rest is het koffiedik kijken.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door hesteneer »

davila: en een stadion zonder uitvak….plezant/gezellig is iets anders...;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 09 jul 2019, 16:01 davila: en een stadion zonder uitvak….plezant/gezellig is iets anders...;)
Tussen de Luik supporters staan heeft ook voordelen, je wilde toch je Frans wat opkrikken ? 😉
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door eSKaa »

In Virton al geprobeerd. Tegen gevallen, maar geen kleerscheuren. In Luik gaan we da ni proberen.
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door T93fcvdender »

hesteneer schreef: 08 jul 2019, 16:36 na een korte scanning komt ik tot 2 vaststellingen:

1: Kurtis zit zonder club? HOe kan zo'n spits zonder club zitten?
2: Emhandi weg...waarom? Vond dit een speler met een groot potentieel. Te moeilijk karakter?
Heeft getekend bij KVK Ninove (3de ama)
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door T93fcvdender »

DAVILA schreef: 08 jul 2019, 12:18 Voor een overzicht van de transfers in onze reeks surf naar:

https://www.transfermarkt.nl/eerste-kla ... ewerb/BEL3
Goede site maar niet helemaal volledig. Zo staat Lennard Hens ( komt van Boom) wel bij onze selectie maar niet bij onze inkomende transfers ook de spelers die de overstap hebben gemaakt van de beloften staat bij de ene club er wel bij (Dessel, Seraing) en bij de andere weer niet. Ook heel wat spelers die nog 'zonder club' staan terwijl die wel degelijk al onderdak hebben.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef: 09 jul 2019, 19:07
hesteneer schreef: 09 jul 2019, 16:01 davila: en een stadion zonder uitvak….plezant/gezellig is iets anders...;)
Tussen de Luik supporters staan heeft ook voordelen, je wilde toch je Frans wat opkrikken ? 😉
Hey davila, ik zal in de standaard boekhandel wel ne cursus voor beginners gaan kopen ;)
Daar staan alle woorden in die ik nodig heb tijdens deze match nl : zero - un ; fils de *** ; au revoir ; standard est l'équipe du ville ; Dana Winner est le plus bon zangeres du monde ; ...

Zo zie je maar, de basiskennis is er, maar niet de juiste om tussen de thuissups gaan te staan én ik denk dat de jeugdbende al helemaal geen frans kan :p
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door DAVILA »

Mathieu Cornet, verleden in eerste klasse bij Oostende, Antwerp, Roeselare en KVM, één jaar uitgeleend door KVM aan onze reeksgenoot RWDM.


Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door eSKaa »

Bon, vlak voor de competitie, tijd om ons glazen bollen boven te halen.
Wie worden de 4 eindronde kandidaten?
En welke ploegen strijden tegen degradatie?

Ik zal de spits afbijten met mijn verwachtingen:

Playoffs:
- KMSK Deinze
-Lierse Kempenzonen
-RWDM
- x?

Degradatie/barrage:
-Winkel Sport
-Rupel-Boom
-O. Charleroi
-Visé

De 3 titelkandidaten lijken me duidelijk. In principe is Tubize er ook bij, als zakker uit 1B, maar iets zegt me dat ze geen eindronde halen.
De degradatiestijd is altijd moeilijker. Logsich dat ik nieuwe ploegen minder zie presteren, al zitten deze dikwijls nog in de winning mood. Ik hoop dat Boom vorig seizoen een boerenjaar draaide. Winkel sport lijlt me gewoon geen ploeg voor deze reeks. Olympic is onbekend, maar stond eigenlijk in 3e ama. Hebben die geld genoeg?

Nu is het aan jullie :-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef: 08 jul 2019, 12:18 Voor een overzicht van de transfers in onze reeks surf naar:

https://www.transfermarkt.nl/eerste-kla ... ewerb/BEL3
Mooi initiatief, prognose nieuwe seizoen.
Volgens mij hierbij in aanmerking te nemen: eindrangschikking vorig seizoen, in en uitgaande transfers (zie link naar tamelijk compleet overzicht)
Wie doet mee:eindronde ploegen en dalers/barrage kandidaten ?
Eventueel een nieuw item aanmaken ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door eSKaa »

Ik heb niet alle transfers aan het bestuderen geweest, daar heb ik geen tijd voor. Da's meer iets voor gepensioneerden ;) :D

Overigens, wat Heist betreft, ik hoop ons rustig in de linkerkolom eindigen. Meer moet dat niet zijn.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seizoen '19-'20

Bericht door eSKaa »

Stilgevallen hier? Niemand stiekeme verwachtingen?
Ik ga mijn 'x' ook invullen bij de 'eindrondekandidaten': Daar zet ik Dessel nog bij.
Plaats reactie