Crocky Cup

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Straf geheugen Dabo !
Wij kwamen hem oa tegen in tweede klasse, hij was net gepromoveerd.met Woluwe Zaventem en scoorde in dat kampioenenjaar 20 keer. In tweede negen keer.Bij Farciennes in tweede amateur 22 keer.In een lange carriere in derde/tweede klasse 135 goals in 373 matchen, respect !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Zeg maar de Waalse Webers 😉
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

KSK Heist - Onhaye zaterdag 12 september 20 h
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup

Bericht door Dabo »

Heist ontvangt zaterdag (20.00u) in de derde ronde van de Beker van België Onhay, dat in derde afdeling van de Waalse vleugel speelt. “Ook voor mij is het een totaal onbekende ploeg”, zegt Redouan Benhamou. “Onhaye schakelde Hamoir uit en die ploeg kende ik nog wel van mijn periode bij Oosterzonen toen we er in de competitie tegen speelden.”

Iedereen verwacht dat Heist zich voor de volgende ronde plaatst. “We gaan proberen om zo ver mogelijk te geraken. Vorig jaar hadden we een goede bekercampagne en werden we pas in de vijfde ronde uitgeschakeld door Lokeren. Hopelijk kunnen we dat herhalen. Dat is voor iedereen en voor de club plezant. Deze match is voor mij eigenlijk de start van het seizoen. Het heeft nu lang genoeg geduurd, want we zijn al heel veel weken aan het trainen. Er was begin augustus dan de verplichte stop in de provincie Antwerpen. Daarna konden we opnieuw beginnen. Om die reden speelden we ook niet veel oefenwedstrijden.”

Maar op training werd er wel duchtig de pees op gelegd. “Zeker, de voorbije twee weken is er zeer pittig getraind. Het ontbrak ons in bepaalde oefenduels ook aan frisheid door dat hoge trainingsritme. Tegen Lyra-Lierse bijvoorbeeld, we verloren met 0-2. Zij stonden toen al verder dan ons.”

En nu dus de bekermatch tegen het onbekende Onhaye. “Eerlijk, ik had er nog nooit van gehoord. Maar we moeten toch voorzichtig zijn, want in elke ronde zijn er verrassingen. En hopelijk staan we na het weekend niet in het lijstje van clubs die gesneuveld zijn. Daar mag ik echt niet aan denken.”(gf)

Heist

Maesen speelde na een operatie nog niet dit seizoen. Hij ontbreekt ook nu.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Nys, Absisan, Jutten, Carrasco, Benhamou, Walen De Keyser, Janssens, Gendebien, Englebert, Tambeur, Mateso, Amir, Vande Cauter, Bamona.

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup

Bericht door Dabo »

Heist - Onhaye 3-0 Wijns, Jutten en Carrasco.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

De uitslag laat een gemakkelijke zege vermoeden, niks is echter minder waar.
De gestalterijke Walen die ook technisch en fysisch wat te bieden hadden, losten na een paar minuten al een waarschuwingsschot van buiten de rechthoek waar Fre op plat moest gaan. Daarna kropen ze met zijn allen achter de bal en van de oefenmatchen weten we hoe moeilijk het dan wordt, We kregen wel enkele kansen oa een kopbal en een bal op de paal. We dachten al bij een 0-0 de rustpint te moeten gaan ledigen toen David in een scrimage voor doel binnentrapte.
Na de rust kropen de mannen uit de streek van Dinant uit hun egelstelling. Naarmate ze minder en minder de ruimte konden blijven dichtlopen werd het potiger en potiger. Na een duidelijke hands mikte Jutten de strafschop brnnen. Carasco bekroonde zijn goeie match met de 3-0, hij zette zelf de actie vanop rechts op en na enkele missers van ploegmaten trapte hij dan maar zelf bkinnen.
Van Aerschot, wijns , Webers, Englebert, Nys, Benhamou, Absisan, Lempti, Jutten, Dante en Carrasco
Gendebien viel nog in, Bamona, Janssens en Mateso ontbraken.
Volgende tegenstander wordt de winnaar van Opagne-Lochristi, beiden derde amateur.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup

Bericht door eSKaa »

Wat me opviel is dat we toch weer veel kansen nodig hebben om een bal er in te krijgen. We scoren té moeilijk. Onze diepe spits was imo onzichtbaar, behalve de talrijke offsides die hij liep. Is hij nog an het aanpasen? Dat kan. Misschien komt er ook meer vertrouwen bij een eerste doelpunt.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Ik zou zeggen wat geduld met Dante, wij gaan geen spits halen die er gegarandeerd 20 binnenmikt. Die gast moet wennen aan zijn ploegmaats, andere omgeving, een niveau hoger. Ik maakte ook die opmerking bij de rust dat hij niet opviel waarop iemand uit mijn bubbel terecht opmerkte dat hij nauwelijks een bruikbare bal had aangespeeld gekregen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Volgende ronde KSK - Lochristi
Lochristi won met 1-3 op Oppagne-Weris
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Crocky Cup

Bericht door Johan Gazon »

Onhaye liet zich niet doen, vooral in de eerste helft. De tweede helft was al heel wat beter voor KSK Heist: onze spelers beginnen elkaar beter te vinden en tekenden voor mooie aanvallen.
Vooral het koppeltje Carrasco-Wijns begint duidelijk te werken en het was dan ook niet abnormaal dat ze beiden scoorden.
Het blijft wel moeielijk voor onze spitsen...moeizaam..maar het zal wel beteren. Waar was trouwens Mateso ?..die hadden we goed kunnen gebruiken tegen zo'n gesloten en defensieve ploeg.
Trainer Stéphane heeft wel enkele moeielijke knopen door te hakken: de keuze tussen Webers met zijn ervaring of Kobe...tussen Tambeur en Maxim Nys (laatstgenoemde heb ik al beter weten verdedigen)...
Voor mij speler van de match: Carrasco..voor zo'n speler kom je toch graag naar een stadion. Je ziet duidelijk de genen van zijn broer ! Ook gevolgd als speler van de match: Lemti Amir !!! Waoowh..snel, vinnig ...goede vervanging voor Janssens (die gekwetst was).
Ik kijk al uit naar de wedstrijd tegen Lochristi...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Beelden Opagne-Lochristi 1-3

<iframe src='https://www.tvlux.be/playerjs/embed.php?id=35479' width='560' height='315' frameborder='0' allowfullscreen></iframe>
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Geef toe, het heeft zijn charmes een matchke op een zomerse zondag namiddag in zo’n krakkemikkig provinciaals stadionneke...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

In geval van winst 1/16de finales op woe 16 en do 17 december
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Crocky Cup

Bericht door de greize »

En wat gaat ge doen met de 5de ronde in oktober ? ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

🙄🙄🙄 ik zat al met KSK-KVM in mijn hoofd...
Plaats reactie