KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Iedereen is beschikbaar.

Kern: Van Aerschot, Wijns, Webers, Nys, Absisan, Jutten, Carrasco, Benhamou, Walen De Keyser, Englebert, Lemti, Verbist, Gendebien, Tambeur, Vande Cauter, Janssens, Bamona, Orye, Mateso, Maesen, El Attabi.

Bron: HNB

Afbeelding

Bron: HLN
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF

Bericht door hesteneer »

Wat hebben we geleerd vandaag?
* een fitte bamona moet altijd starten
* de ploeg die verdiende te winnen, heeft gewonnen
* de match in patro was 5x beter als die van vandaag
* lange, hoge ballen op orye zijn nutteloos => stop daar mee
* webers is op zijn 35ste nog steeds onmisbaar
* lemti is een niveau te hoog voor ons...chapeau aan de scouting!
* zelfs met 10 tegen 11 winnen we
* den eerste die nu nog zegt dat hij een niveau hoger aankan, daar koop ik persoonlijk ne spiegel voor.

Nu stunten in union aub! :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF

Bericht door DAVILA »

KSK-Olympic 1-0
Nipte maar verdiende overwinning tegen een sterk team dat zich zeker niet kwam ingraven. Eerste goede kans voor Orye na 15’ op pass van Carasco die weer een sterke match speelde, hij stuit op de keeper. Na 15’in de tweede helft komt Bamona Gendebien vervangen en hij verast direct de Carolo verdediging met zijn snelheid, Orye krijgt de pass niet binnen. Een kwartier voor tijd miste Olympic een grote kans en vijf minuten voor tijd bezorgde Carasco ons de drie punten. Een actie op links, naar binnen draaien en de bal enig mooi in de verste winkelhaak pegelen. David viel uit met een blessure, Roel verving hem uitstekend.
Bamona, inderdaad maar beter schoeisel aandoen volgende keer !
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door scheirske »

Zeker verdiende overwinning na de gemiste kansen in de eerste helft.
Tweede helft vond ik het niveau wa minder laten we zeggen..
En net toen iedereen tevreden leek met 0-0 schudt Milan efkes een wereldgoal uit zen sloefen.
Prachtige goal!
Men weekend toch nog geslaagd.... :D :D
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door eSKaa »

Ik was vorig seizoen nog geen fan van Absisan, maar begin dat wel te worden. Die heeft veel progressie gemaakt. Hij kreeg deze wedstrijd wel een pak minder ruimte dan op Patro, maar ik vond hem ook een best goeie match spelen. Samen met Lemti hebben we een sterk middenveld, jongens die steeds aanspeelbaar zijn (of dat proberen te zijn)
Webers is imo nog onmisbaar achteraan. Het loopt over 't algemeen heel goed, maar eens we van middenveld naar aanval overschakelen, stropt het. Passes die niet aankomen, verkeerde keuzes qua insturen en lopen. Maar daar dienen trainingen voor zeker :-)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Perfekte eerste helft...maar vergeten te scoren !! Tweede helft iets minder overtuigend..en op het laatste de gelukkige winner !
Man van de match voor mij: Carrasco...en zeker ook Webers (die hebben we nog zeker nodig..en spijtig voor Kobe, de back-up voor Bart) !
Opvallend: heel veel supportes en heel veel sfeer en enthousiasme op de tribune ! Ik heb genoten van de gezelligheid en de perfekt geleverde pintjes ! :P
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Klassement .png
Klassement .png (94.46 KiB) 7825 keer bekeken
Moeielijk om het klassement te beoordelen. Forfait van Roeselare ..(krijgt iedere ploeg nu de punten van de forfait ?).. de Covid-19 uitgestelde matchen...Als het maar vlug normaal of coronavrij wordt !!!
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door jawadde »

Er worden hier steeds uitblinkers vermeld en daar wordt volgens mij iemand vergeten.nl. Thomas Englebert.
Wint 99% van zijn duels en komt er dan meestal nog voetballend uit of geeft bijna altijd een bruikbare pass.
Ondanks veel interesse uit het Luikse toch nog steeds bij ons.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door DAVILA »

Klopt, ijzersterke en rustige verdediger.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door hesteneer »

klopt, zeer sterk duo met Bart, maar afgelopen zaterdag niet op zijn niveau.
Ik denk niet dat er 1 pass is aangekomen die voorwaarts ging...

@JohanGazon: geeft wel een beetje een vertekend beeld met de lege plaatsen, maar inderdaad, de tribune zat mooi vol :) Volgende keer mogen de pintjes wel nog aan iets hoger tempo ze! :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door DAVILA »

@hesteneer: vanaf deze week trainen de garcons mee met de A kern
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB

Afbeelding

Bron: HLN
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Olympic Charleroi CF 1-0

Bericht door eSKaa »

In het artikel van HLN staat 24 meter. In mijn gedachten leek dat de dag erna ook zo..
Als we de zak zout efkes wegdenken, is 17/18 meter ook goed (te zien op de beelden, net buiten de grote rechthoek). Wat niet wegneemt dat het idd een prachtig doelpunt is.
Of 'in de gazet, zijn alleen de datum en de prijs juist, en van het eerste zijn we nog niet zeker' :lol:
Plaats reactie