Transfers/contractverlengingen 2022-2023

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door DAVILA »

Mmaee naar Boom, hij volgt Demets
Leocannaerts
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 apr 2013, 20:58

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Leocannaerts »

T-1 Demets naar de Steenbakkers
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door jawadde »

DAVILA schreef: 20 mei 2022, 12:39 Hij vindt dat hij een stap vooruit zet na Heist… in het artikel in HLN.
En die zever voooraf ‘ ik weet nog niet waar mijn toekomst ligt’
Toevallig nu dat de deal met de Amerikanen vastligt ( zie het geld dat ze meebrengen) tekent hij
Hoe een grote meneer ineens een klein ventje wordt 😉
De contacten met Boom zijn van deze week,hij was al langer in onderhandeling met Vise maar die treuzelden te lang daarom is hij woensdag op het aanbod van Boom ingegaan
Heb 3 jaar met Stéphane samengewerkt en kan alleen maar zeggen dat hij een heel correcte grote meneer is
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door DAVILA »

Sorry Jawadde, ik vel geen oordeel over de mens, ik ken hem niet, ik heb hem nooit gesproken.
Mijn oordeel gaar over de medespeler die hij is in het voetbalcircus. Als je dat wereldje overschouwt kan je toch niet anders dan cynisch reageren op sommige uitspraken ?
Mooi trouwens dat je het opneemt voor Stefan, jij kent hem blijkbaar persoonlijk.
Ik kijk alvast uit naar het sportieve weerzien volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

Quadflieg --》 Belisia Bilzen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

K.SK Heist heeft nog twee spelers aan zijn kern toegevoegd.
Ten eerste doelman Jitse Vandermotten (5 feb 2003) die overkomt van de U21 van KVC Westerlo. Jitse woont in Scherpenheuvel en is in de jeugdreeksen actief geweest bij OHL, Racing Genk en Westerlo.

Ten tweede (flank)aanvaller Glenn Diedhiou (28 jan 2001) die overkomt van KFC Houtvenne. Glenn woont in Wondelgem en kwam in de jeugdreeksen uit voor AA Gent, waarna hij naar Westerlo gegaan is dat hem aan Houtvenne uitgeleend heeft.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door DAVILA »

Vandermotten: 1.91m tekende verleden seizoen een prof contract bij Westerlo
Diedhiou: gold bij de jeugd van AA Gent als een supertalent waarbij de namen vielen van Chelsea, Anderlecht, Brugge…
Verleden jaar uitgeleend door Westerlo aan Houtvenne, tot Nieuwjaar titularis, 5 goals in 14 matchen. Na Nieuwjaar geen enkele keer meer in de selectie… gekwetst -? Andere reden ?
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Danneman »

Gekwetst heb ik vernomen!?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door DAVILA »

In een ouder artikel op internet wordt Diedhiou omschreven als ‘pijlsnel’
Dat gaat nogal een trio zijn Mathieu, Colman en Diedhiou 🏃🏽‍♂️🏃🏽‍♂️🏃🏽‍♂️
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Danneman »

Ik herinner me vorig jaar in de voorbereiding een zwaar kwetsuur(op Berlaar heikant) van ook een pijlsnelle jonge gast met veel techniek.
Ik zie hem nu terug bij de A-kern,nml Matt Jannes!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

Zenn Ulenaers wil in Heist zijn carrière verder uitbouwen: “Een mooie uitdaging in een nieuwe omgeving”

Zenn Ulenaers was vanavond één van de nieuwkomers op de eerste training van KSK Heist. De 20-jarige verdediger speelde vorig seizoen met Bocholt in tweede afdeling VV en wil nu een stap vooruit zetten in zijn nog jonge loopbaan.

Je bent nog maar twintig jaar, maar je speelde toch al bij een aantal clubs?

Zenn Ulenaers: “Ik begon op mijn vijfde te voetballen bij Hechtel FC. Daar ben ik drie jaar gebleven. Daarna volgden KRC Genk, Lommel en Westerlo. Bocholt was dus mijn laatste club.”

Meespelen in een nieuwe omgeving is dan niet meteen een probleem?

“Als je als voetballer stappen vooruit wil zetten, moet je die drempel over. Soms word je door omstandigheden verplicht om een andere weg te kiezen. Genk was voor mij een heel leerrijke passage, in Lommel ben ik vertrokken omdat het eerste elftal degradeerde en ik met de jeugd toch op een hoog niveau wilde blijven spelen. Zo ben ik bij Westerlo terechtgekomen. Daar heb ik twee jaar bij de beloften gespeeld en veel vooruitgang geboekt. Overal waar ik speelde, heb ik zaken geleerd. Maar goed, af en toe moet je keuzes maken, hoe jong je ook bent. Ik heb geen spijt van het parcours dat ik tot op heden heb afgelegd.”

Waarom trok je van Westerlo naar Bocholt?

“Ik stond voor een dilemma: bij Westerlo blijven of vertrekken. Ik achtte het beter om Westerlo te verlaten omdat ik er geen directe toekomst meer zag. Zo ben ik bij Bocholt beland. Het werd een speciaal seizoen omdat het mijn eerste in een eerste elftal was.”

Hoe kijk je terug op dat ene jaar Bocholt?

“Ik kwam in een sterke groep terecht, met een aantal ex-profs. Van hen stak ik veel op, maar uiteraard moest ik me als jongere aanpassen en inpassen in een geheel. In de heenronde heb ik veel gespeeld, maar door omstandigheden viel ik in de terugronde vaak naast de ploeg.”

Wat is je beste positie?

“Ik ben altijd een centrale verdediger geweest. In een driemansverdediging word ik wel eens op de flank uitgespeeld. Ik ben rechtsvoetig.”

Is deze stap een belangrijk moment in je loopbaan?

“In Bocholt blijven, zou het gemakkelijkste zijn geweest. Dan bleef ik in mijn buurt voetballen, want ik woon in Helchteren, en was de comfortzone nabij. Zo werkt het in het voetbal echter niet. Ik wil mezelf bewijzen in Heist. Ik heb er nu één jaar eerste elftal met Bocholt opzitten en wil in Heist de lat voor mezelf weer hoger leggen. Ik wil zien hoever mijn mogelijkheden reiken. Het is aan mij om de verwachtingen die ze bij Heist hebben, in te lossen.”

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

K.SK. Heist heeft een bijkomende speler aangesloten in de persoon van Sam van Aerschot.
Sam (29 dec 1995) is de (2 jaar oudere) broer van Fré en is een (polyvalente) aanvaller.
Hij heeft in onze reeks al bij Oosterzonen, Thes Sport en Lierse Kempenzonen gespeeld.
Welkom, Sam!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

Robin Panneels --> SK Kampenhout
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door Dabo »

Volgens bronnen op internet:

Out --> Nick Van Diest --> Patro Eisden
In --> Rhune Bollen --> komende van Elite jeugd Seraing (woont in Betekom)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2022-2023

Bericht door DAVILA »

Mooie transfer, opgelet of andere talenten worden afgesnoept !
Plaats reactie