Oudenaarde-Heist 4-2

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oudenaarde-Heist 4-2

Bericht door hesteneer »

in de spits : Criel en Vermeiren(of Stevensof Fockaert of Degeling)
middenveld vanaf links: Yannik(of Degeling) - Jorn - Webers - Ozcan (of Degeling)

Mag ik vragen waarom degeling nooit aanzien wordt als centrale middenvelder?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oudenaarde-Heist 4-2

Bericht door hesteneer »

In uw vorige post stond 4-2-3-1. Deze opstelling lijkt mij haalbaar met deze spelers.

Achteraan: Vdbroeck-Grant-VDooren/Put-Pittoors
Verd.Mid.: Degeling - Webers
Aanv. Mid: Yus - Fockaert of Jorn (in steun van stevens) - Criel/Yannick?
Spits: Stevens
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Oudenaarde-Heist 4-2

Bericht door foxy »

Inderdaad Hesteneer, als we spelen met één diepe spits en een centrale aanvallende middenvelder erachter of
een 2e hangende spits is Degeling zeker een interesssante mogelijkheid; proberen maar. Ik vrees echter dat
Stevens niet echt een toch wat eenzame diepe centrumspits is , maar misschien kan dat ook met Criel als
diepste spits. Het is mij ook opgevallen dat Vermeiren geen buitenspeler is maar wel goede infiltrerende
loopacties heeft als hij meer centraal komt; daarom mijn idee om hem als centrumspits te proberen. Jorn
is volgens mij op zijn best naast Webers en niet op een hogere positie . Het feit dat er nog altijd dient gezocht
naar betere complementariteit is spijtig , verlies van kostbare tijd , en bewijst dat het verlies van sterke
duo's niet goed werd ingeschat bij de aanwervingen maar ik beken en besef dat dit de moeilijkste scoutings-
details zijn omdat men een speler individueel beoordeelt en minder in functie van de omringende spelertypes.
De coach moet er dan maar een ploeg van maken zegt men en dat is ook zo maar het lukt niet altijd even goed,
wat men ook probeert. Maar hoop doet leven nietwaar ?
Plaats reactie