KSK Heist - WS Woluwe 0-3

DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door DAVILA »

Voor wie de (Franstalige) persartikels over WS wil lezen: surf naar www.whitestar.be
Ze worden daar lichtjes zot, ze spreken over de trainer Mazzu als 'Mazzurinho', onze Boschaertinho zal die wel een pad in de korf zetten zeker ? :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Niet minder dan acht autobussen maken de verplaatsing naar Heist. Een sponsor betaalt de verplaatsing en de tickets voor de WS supporters. Ook de 'beroemde' fanfare van het vroegere Daring Brussel, die nu het Fallonstadion als uitvalsbasis heeft zal present zijn. Minstens 440 bezoekers worden verwacht.
Bron: site WS
amaaie, dat gaat daar triestig worden op die bussen in't naar huis rijden.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door DAVILA »

Over wat ik links en rechts gelezen heb kan ik concluderen dat buiten Vandiepenbeeck en Diowo (samen 3 selecties dit seizoen en dus invallers) iedereen zoals ik verwachtte op het veld zal staan.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Voor wie de (Franstalige) persartikels over WS wil lezen: surf naar http://www.whitestar.be
Ze worden daar lichtjes zot, ze spreken over de trainer Mazzu als 'Mazzurinho', onze Boschaertinho zal die wel een pad in de korf zetten zeker ? :D
Woluwe lijkt me nochtans Nederlands te zijn. :roll: :shock: :roll:
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door eSKaa »

Zo zie je maar welk effect een team kan hebben als het goed draait. 440 uitsupporters.. Was het elke week maar zo. Vorig jaar toen wij naar ginder gingen meende ik in het ganse stadion slechts een 500 personen te tellen, inclusief die 200 van Heist.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door hesteneer »

8 bussen vind ik wel chapeau...feesje achteraf of niet, ze hebben het toch maar meegemaakt!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door eSKaa »

Ja, en als ge dan nog is ne keer verniet met de bus kunt, en uw ticket ook nog is gesponsord is, ja, dan zou ik ook ni twijfelen...
Bij Westerlo trouwens hetzelfde: zij rijden ook op kosten van de club naar Boussu.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - WS Woluwe

Bericht door hesteneer »

zouden wij da ni tegen westerlo of antwerp kunne verkrijgen ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door Dabo »

De boeken waren al dicht, nu liggen ze al in de kast.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door hesteneer »

och manne gene paniek. Volgende week stoffen we die boeken terug af en winnen we gewoon in aalst...ge zult wel zien! tis begin van een nieuwe (2de) periode ;)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door Peter »

Maak een zin met de volgende woorden:

hout
maken
pijlen
Cis
niet
weet
van
welk
meer

En waar was Yannick Rymenants vandaag? Blessure, ziek, ...?
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:De boeken waren al dicht, nu liggen ze al in de kast.
Wat is dat Dabo ? Boeken dicht ??? Wat gaan we doen, het seizoen hier stopzetten ? Spelen verdorie, de barrageplaats telt één punt meer, de veilige plaats 5 punten, er zijn nog 72 punten te pakken.
Over de match: we maakten het Woluwe wel heel gemakkelijk, eerste goal was haarfijn in het hoekje maar een muurtje van slechts 2 man ? Roel liet een zeldzame steek vallen met die te korte terugkopbal.
Ijzersterke verdediging met Dessaer (CV) en Ulens (LB) als meest in het oog springende spelers. Kampioen zie ik Woluwe niet spelen, na die vlugge voorsprong demonstreerden ze weliswaar een technisch surplus (maar ja dat kennen we...) Splijtende aanvallen heb ik niet gezien, de tweede helft wel enkele counters. Ontroerend veel inzet bij onze jongens de tweede helft met de mooiste aanval van de match over rechts besloten met een vlam van Stevens nipt naast. We zijn nu terug compleet, misschien eens proberen met de formule van verleden jaar, ttz met Criel op links, Ozcan op rechts, Jorn Rijmenans en Vanderputte in het middenveld. Positie van centrumspits blijft een probleem, vanuit die opstelling de nieuwelingen inpassen naargelang de prestaties/behoeften.
Die fanfare pakt volgens mij de titel in tweede wegens geen concurrentie...
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door eSKaa »

Davila, uw positieve ingesteldheid siert u. En ik wil dat niet graag wegnemen, maar ge kunt niet alles blijven redden met de positieve kanten te belichten. Er moeten ook effectief iets gebeuren.

Dat ge tegen Woluwe niet kunt winnen is geen schande. Zeker niet omdat het idd een goede ploeg is. Dat ge fouten maakt, waar goals van komen, da's klote, maar harde realiteit. Vooraan zit het echter strop. Onze eerste kans was voor de 2e helft. Zo'n dingen zijn niet ok.

En wij blijven het brave publiek. Steun aan de ploeg, onvoorwaardelijk MAAR!!!:

Wij zijn té braaf. Op een ander was het krediet van bv. de trainer al lang op geweest. Ik weet niet wat het Heistse bestuur wil toelaten, maar als er niet snel betere resultaten komen, dan moet ge durven ingrijpen. Ben je dat niet van plan, zeg het dan voor het seizoen begint tegen de supporters. Dan weet ge waar ge voorstaat.
En begrijp me niet verkeerd: ik roep (nog) niet achter het ontslag van de trainer, maar ik zeg: op een ander had het niet waar geweest. En ja, ik weet het, wij zijn niet 'een ander'. Misschien moet ik gewoon mijn bek houden, en de Peter zijn post als absolute waarheid aanschouwen...

Op Aalst, zullen we er weer staan. Nu reeds meer dan 20 man mee, dat gaat alleen nog vermeerderen. Maar wij staan er, wij EISEN van iedereen (spelers, staf, bestuur) hetzelfde. Ik denk dat dat een faire deal is.

En ja, ik ben kloteslecht gezind.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door hesteneer »

Eerste poging:

Cis van Hout weet niet welke pijlen meer maken!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door hesteneer »

ik herhaal het nog is: de competitie duurt 34 matchen, hiervan zijn er 10 gespeeld. Er is nog totaal niks gebeurd...vorig jaar hebben we toch ook lang aan de staart gehangen?

Hoe was de opstelling? wie waren bankzitters?
Plaats reactie