Croky Cup (Beker van België)

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

WAARSCHUWING
Het wordt geen ‘walk in the Josaphat park’
Crossing doet al lang inspanningen om Union, RWDM te copieren.
Verleden jaar vijfde, daarvoor tweede en derde.
Het haalde nu een resem spelers binnen met ruime ervaring in tweede (en zelfs eerste nationale)
Als bij de voorstelling van het nieuwe seizoen kreten vallen als ‘ als we nu niet promoveren schiet ik een kogel door mijn hoofd’ dan kunnen we ons verwachten aan een tegenstrever met het mes tussen de tanden…
Dus kom niet af met ‘wir haben es nicht gewusst. 😉😉😉
eSKaa
Berichten: 1395
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door eSKaa »

Bwah, gelijk wij een Bekerploeg zijn ;) :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

Ontluisterende prestatie
4-2
Heistse goals van Jef
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door Johan Gazon »

Waren onze spelers onder de indruk van het mooie en moderne stadion ?
Zijn ze niet gewoon op kunstgras te spelen...of niet gewoon op een versleten kunstgrasmat ?
Hadden ze de ref niet mee...gaf nog al vlot een rode kaart...niettemin dat hij geen penalty durfde te fluiten in ons voordeel ?
Hadden onze spelers het wat onderschat zoals Davila het voorspelde ?

Het enige positieve was de doelgerichtheid van Jef Colman !
Ons middenveld en verdediging was wat slapjes vandaag....volgende match beter..maar niet voor de beker. Misschien toch nog een oefenmatch inplannen...dat wel erg nodig is nu lijkt me !!!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

Heist heeft een zure avond achter de rug.

Bekeravontuur Heist nu al voorbij: “Dit smaakt heel zuur, daar hoeft geen tekening bij”
Schaarbeek, Heist-op-den-Berg - Voor Heist zit het bekeravontuur er al op. Tegen Crossing Schaarbeek uit derde nationale moest Heist een hele match achtervolgen en verloor het met 4-2. “Allemaal frustrerend, de ref liet ook maar één minuut overspelen”, klinkt het in het kamp van Heist.
Geert Fierens
Vandaag om 21:28

“Dit smaakt natuurlijk heel zuur”, weet coach Sepp De Roover. “En we moeten niet naar excuses zoeken. De thuisploeg toonde veerkracht en ook in de duels stonden ze hun mannetje. Wij waren niet scherp genoeg rond de grote rechthoek. In de één-op-een duels mocht het beter. Dit is een nederlaag waar je in principe geen rekening mee houdt maar ze staat wel op het bord. We kwamen na een kwartier 1-0 achter, we maakten via Jef Colman wel gelijk maar van 1-1 ging het naar 4-1.”

Na ruim een uur spelen kregen Maxim Nys een rode kaart. “Carrasco ging alleen op doel af en hij kreeg een duw. Onze spelers gingen verhaal halen, zij hadden een rode kaart verwacht. In al dat tumult kreeg Nys rood. Het spel lag daar een vijftal minuten stil. Net daarvoor scoorde Crossing de 3-1 uit buitenspel. Allemaal frustrerend, de ref liet ook maar één minuut overspelen. Maar ik zeg nogmaals dat ik al die zaken niet als een verontschuldiging zie. Deze dingen horen erbij, dat is ook een onderdeel waar je moet kunnen mee omgaan.”

Juiste flow
Ook Mathieu Troonbeeckx betreurde de uitschakeling. “Je hoopt toch altijd dat je een eersteklasser zou kunnen treffen in de bekercampagne”, weet de aanvaller. “Voor mij is de 1-0-voorsprong van de thuisploeg een belangrijk doelpunt geweest. Zij konden zich daar aan opkrikken, ze geraakten in de juiste flow. En ze loerden op de tegenaanval, ze wachtten op een foutje van ons om toe te slaan. Wij hadden de betere kansen. Jef Colman maakte er twee maar miste ook nog, al hoort zoiets erbij natuurlijk. Benhamou kreeg een kans, en ik had ook kunnen scoren. Ik vond dat we te overhaast hebben gespeeld. We hadden wat meer geduld aan de bal moeten tonen, niet te snel het willen forceren. Want door die snelheid van uitvoering maakten we ook fouten waar zij dan van profiteerden. Het is op zich een pijnlijke nederlaag omdat je toch hoopt van door te gaan tegen een ploeg die op papier haalbaar is.”

Zure smaak
Trainer Sepp De Roover: “Haalbare tegenstanders of uitspraken vooraf van het zal wel lukken. Daar kopen we niets mee. We moeten leren uit de dingen die fout liepen en als de volgende match de belangrijkste is dan is dat over tien dagen de opener van de competitie in Tienen. Maar ik steek het niet weg, dit is toch verlies met een zure smaak.”

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

Crossing schakelde ook tweede nationale Verviers uit 2-3
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

Crossing staat na twee speeldagen eerste na 4-0 en 1-7 overwinningen
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Croky Cup (Beker van België)

Bericht door DAVILA »

In de BvB werd Crossing uitgeschakeld na verlengingen 4-3 door een derde nationale met de exotische naam Eendracht Elene Grotenberge.
Die fusieploeg haalde eerder al fors uit in de BvB
Plaats reactie