R. Knokke FC - K.SK. Heist 2-1

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

R. Knokke FC - K.SK. Heist 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 24/09/2022 - 15:00 - R. Knokke FC - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

2-1
51.0-1 Janes
55’1-1 en luttele tijd later 2-1 en boeken dicht
eerste helft Knokke beter en Fre uitblinker
tweede helft beter Heist
Dixit Knokke supporter

Voorzichtige conclusie na 5 matchen: we komen in elke match op voorsprong, tegen de mindere goden de eerste vier matchen (allemaal bij de laatste zes in het klassement) trekken we het over de streep, tegen een certitude voor de linkerkolom niet.
Mijn eerdere conclusies blijven gelden, tel daarbij de afwezigheid van Troonbeeckx en Van Goylen en de middenmoot,is een realistisch doel.
Positief is de ontbolstering van enkele jongeren.
Ik merk de wispelturigheid in de opstelling ook bij deze trainer op: vb Augustynen op de bank, profiel waarvan er maar 1 rondloopt bij ons, bewees zijn waarde tegen Hoogstraten)
Enfin, mijn bescheiden gedacht.
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: R. Knokke FC - K.SK. Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

VOETBAL 1STE NATIONALE: KNOKKE - HEIST 2-1

Heist lijdt tegen Knokke eerste nederlaag: “Voorsprong niet lang genoeg vastgehouden”

Heist leed zondagmiddag zijn eerste nederlaag van het seizoen in Knokke. De Heistenaren kwamen wel 0-1 voor, maar nadien boog de thuisploeg de achterstand om in een 2-1-winst.

“We waren nochtans goed aan de match begonnen”, weet kapitein Mike Smet. “De eerste twintig minuten speelden we goed, daarna nam Knokke over en had keeper Fré Van Aerschot twee knappe reddingen in huis. Het was dankzij hem dat we met 0-0 gingen rusten”, aldus Smet. Kort na de pauze klom Heist op voorsprong. “Een voorzet van links belandde in de tweede zone bij invaller Matt Jannes, die voor de 0-1 zorgde”, beschrijft Smet.

Vijf minuten na de 0-1 hingen de bordjes alweer gelijk. “Een communicatiefout bracht de bal bij een tegenspeler, uit die voorzet werd gelijkgemaakt. Daarna volgde al snel de 2-1”, aldus nog de aanvoerder. Na de achterstand ging Heist op zoek naar de gelijkmaker. “We kregen twee mooie kansen. Na een corner was Yannis Augustynen gevaarlijk op een kopbal en Jef Colman zette ook de keeper aan het werk met een goed schot. Waar onze doelman alert was in de eerste helft op twee mooie kansen, moest de keeper van Knokke hetzelfde doen in de tweede helft. We hadden het na de 0-1 slimmer moeten aanpakken”, besluit Mike Smet.

Assistent Glenn Liekens baalde om de snelle gelijkmaker. “We kregen te weinig tijd om bepaalde wissels door te voeren. Het stond te snel weer gelijk. Hadden we iets meer tijd gehad, dan hadden we de dingen anders kunnen aanpakken. Ik vind de zege niet onverdiend, maar een puntje had ook wel gekund”, besluit de T2.

Geert Fierens GVA
Plaats reactie