DAVILA schreef:Kenenth KRBFC schreef:Ik wil hier geen nieuw topic voor openen, dus doe ik het hier even.
Ik heb gehoord dat de spelers van Heist al 3 maanden niet zouden betaald zijn? Iemand die hier meer van weet of die dit kan weerleggen?
Zou spijtig zijn, heb Heist altijd wel een sympathieke ploeg gevonden.
Bij een ploeg waar het sportief slecht gaat duiken altijd geruchten op (niet enkel over niet betaalde spelers), zelf merk ik daar als supporter niks van, ik hoor wel eens iets waaien over toogpraat maar dat blijkt dan dikwijls te komen van de entourage van misnoegde spelers die de club al verlaten hebben of spelers die niet aan de bak komen, dus tot nader inzien ziet de lucht op den berg nog altijd blauw

Bekijk op
http://www.kskheist.be eens het video-interview met Simon Vermeiren (die zoals velen ook moet k nokken voor zijn plaats) na de match tegen Woluwe, zie je daar een misnoegde speler ?
Op het forum nr10 wordt het gerucht van die betalingsachterstand verspreid. Drie maanden niet betaald ?
1) dat wil dan zeggen augustus september oktober dus sedert begin van het seizoen ??? Lijkt mij heel onwaarschijnlijk
2) zoveel kan dat moeilijk zijn: we pakten amper punten, dus aan premies kan het al niet liggen
Laat het ons er maar op houden dat wij arm maar proper (lees correct) zijn.
En voor al wie droomt van tweede klasse: op termijn kan je daar NIKS gaan doen als je niet de middelen hebt om een volwaardige profploeg op de been te brengen. Overleven kan anders slechts mits heel veel inventiviteit van het bestuur, heel hard werken op en naast het veld, een portie meeval, het al dan niet aanwezig zijn van nog andere ploegen die in hetzelfde schuitje zitten.