We maken we de verplaatsing naar R Cappellen FC.
De thuisploeg kan de punten ook gebruiken, maar voor ons is er eigenlijk maar 1 optie: winnen! Bovendien hebben we nog een rekening openstaan uit de heenwedstrijd...
R. Cappellen FC - K.SK. Heist 3-2
-
Re: R. Cappellen FC - K.SK. Heist 3-2
12 punten zijn er nodig momenteel om uit degradatie te komen en dan mogen de mede degradatiekandidaten geen punten nemen. Dit is een erg pijnlijke statistiek en lijkt quasi onmogelijk. Waar is het allemaal misgelopen dit seizoen???
Dit KSK Heist is ziek! We beschikken zeker over de nodige kwaliteiten, maar waar zit het probleem? Onze trainer pakt 3 punten op 12 matchen, wat resulteert in een 3 op 36. Dit is ongezien! We zien week in week uit dezelfde problemen, er is geen systeem en de trainer brengt in mijn ogen erg weinig bij.
We nemen 2x 1 punt tegen Ninove en Knokke op een thuisveld dat quasi onbespeelbaar is. Begrijp me niet verkeerd, de spelersgroep zal zelf ook niet willen degraderen. Ik geloof erin dat zij week in week uit ook voor willen gaan. Maar de punten die we hebben gepakt in deze twee gelijkspellen waren niet te wijten aan een positieve evolutie, maar eerder te wijten aan een veld dat onbespeelbaar was.
Waar zit dan de oplossing? Nieuwe versterkingen aantrekken in de winter? Een trainerswissel?
…Of gewoon aanvaarden dat we volgend seizoen een reeksje lager zullen voetballen?
Dit KSK Heist is ziek! We beschikken zeker over de nodige kwaliteiten, maar waar zit het probleem? Onze trainer pakt 3 punten op 12 matchen, wat resulteert in een 3 op 36. Dit is ongezien! We zien week in week uit dezelfde problemen, er is geen systeem en de trainer brengt in mijn ogen erg weinig bij.
We nemen 2x 1 punt tegen Ninove en Knokke op een thuisveld dat quasi onbespeelbaar is. Begrijp me niet verkeerd, de spelersgroep zal zelf ook niet willen degraderen. Ik geloof erin dat zij week in week uit ook voor willen gaan. Maar de punten die we hebben gepakt in deze twee gelijkspellen waren niet te wijten aan een positieve evolutie, maar eerder te wijten aan een veld dat onbespeelbaar was.
Waar zit dan de oplossing? Nieuwe versterkingen aantrekken in de winter? Een trainerswissel?
…Of gewoon aanvaarden dat we volgend seizoen een reeksje lager zullen voetballen?
Alles blijft mogelijk zolang het mathematisch kan natuurlijk. Maar moeten we er stilaan niet realistisch in worden, en beginnen denken aan het volgende seizoen, een reeks lager?
Jeugd een kans geven om zich te tonen? Spelers aantrekken die je volgend seizoen wil zien bloeien, en hen nu al een half seizoen laten meedraaien? Ik zeg maar iets.
Bij degradatie hoort meestal ook een leegloop. Veel spelers zullen op zoek gaan naar andere aanbiedingen. Wat ik begrijp, trouwens.
Plezant gaat het allemaal niet worden, maar we zien graag voetbal, en dat spelen ze tot in 4e provinciale. Ik zie Heist liever zakken dan onze hand (financieel) te overspelen en zoals veel andere clubs de boeken te moeten toedoen. Bekijk het positief: als ge zakt, kunt ge wel terugbstijgen ook. Iets wat in 1e nationale onmogelijk gemaakt word voor ons.
Jeugd een kans geven om zich te tonen? Spelers aantrekken die je volgend seizoen wil zien bloeien, en hen nu al een half seizoen laten meedraaien? Ik zeg maar iets.
Bij degradatie hoort meestal ook een leegloop. Veel spelers zullen op zoek gaan naar andere aanbiedingen. Wat ik begrijp, trouwens.
Plezant gaat het allemaal niet worden, maar we zien graag voetbal, en dat spelen ze tot in 4e provinciale. Ik zie Heist liever zakken dan onze hand (financieel) te overspelen en zoals veel andere clubs de boeken te moeten toedoen. Bekijk het positief: als ge zakt, kunt ge wel terugbstijgen ook. Iets wat in 1e nationale onmogelijk gemaakt word voor ons.
Inderdaad, waar liep het mis
Dat heb ik hier al enkele keren aangehaald
Wij kunnen in alle geval de schuld niet steken op buitenlandse investeerders…
Dat heb ik hier al enkele keren aangehaald
Wij kunnen in alle geval de schuld niet steken op buitenlandse investeerders…
Het wordt zakken.Ik vermoed dat een aantal spelers tijdens de winterstop al elders zullen tekenen.
Wat is die hun motivatie nog ?
Hou het geld maar in de zakken tijdens de winterstop, tenzij je spelers kan halen die in de JPL op de bank zitten
Wat is die hun motivatie nog ?
Hou het geld maar in de zakken tijdens de winterstop, tenzij je spelers kan halen die in de JPL op de bank zitten
Naast Fre is Colman de enige die zijn niveau haalt.
Hij scoorde 7 van de 15 goals.
In zoverre dat ik een supporter zich hoorde afvragen wie de Heistse topschutter gaat worden: Jef voorlopig met 7, of de rest van de ploeg voorlopig met 8
Jef staat op de zesde plaats in de topschuttersstand’
Voor hem derde Orye 9 Pfeffer 8 Symons ( waar Heist twee seizoenen terug interesse in had) vijfde 8
Hij scoorde 7 van de 15 goals.
In zoverre dat ik een supporter zich hoorde afvragen wie de Heistse topschutter gaat worden: Jef voorlopig met 7, of de rest van de ploeg voorlopig met 8
Jef staat op de zesde plaats in de topschuttersstand’
Voor hem derde Orye 9 Pfeffer 8 Symons ( waar Heist twee seizoenen terug interesse in had) vijfde 8
-
Even een antwoord op enkele opmerkingen.
U denkt dat de trainer niet goed genoeg is? Niet akkoord. Als het met deze niet lukt is er iets anders mis gegaan. We weten nu ongeveer wel allemaal waaraan zeker?
Deze ploeg is idd mentaal ziek. Een 'positief' resultaat wordt de week erna genadeloos ongedaan gemaakt. Zie dit niet meer goedkomen. De nodige kwaliteiten? Niet akkoord! Spelers met de nodige kwaliteiten werden de laatste jaren vervangen door waarschijnlijk goedkope, jonkies zonder body uit jeugdopleidingen van Leuven, Westerlo, Mechelen en Lier. Hier kom je er niet mee. Dat is nu wel duidelijk.Dit KSK Heist is ziek! We beschikken zeker over de nodige kwaliteiten, maar waar zit het probleem? Onze trainer pakt 3 punten op 12 matchen, wat resulteert in een 3 op 36. Dit is ongezien! We zien week in week uit dezelfde problemen, er is geen systeem en de trainer brengt in mijn ogen erg weinig bij.
U denkt dat de trainer niet goed genoeg is? Niet akkoord. Als het met deze niet lukt is er iets anders mis gegaan. We weten nu ongeveer wel allemaal waaraan zeker?
Tegen Ninove was het veld zeker niet onbespeelbaar. Knokke wel.Maar de punten die we hebben gepakt in deze twee gelijkspellen waren niet te wijten aan een positieve evolutie, maar eerder te wijten aan een veld dat onbespeelbaar was.
Het staat nu al vol jeugd. Het gaat zeker niet beteren met nog meer jeugd. Welke andere aanbiedingen gaan onze spelers krijgen? In 2de zijn de meeste zelfs maar meelopers.Jeugd een kans geven om zich te tonen? Spelers aantrekken die je volgend seizoen wil zien bloeien, en hen nu al een half seizoen laten meedraaien? Ik zeg maar iets.
Akkoord.Plezant gaat het allemaal niet worden, maar we zien graag voetbal, en dat spelen ze tot in 4e provinciale. Ik zie Heist liever zakken dan onze hand (financieel) te overspelen en zoals veel andere clubs de boeken te moeten toedoen. Bekijk het positief: als ge zakt, kunt ge wel terugbstijgen ook. Iets wat in 1e nationale onmogelijk gemaakt word voor ons.