Transfers 24-25

Niet wedstrijd gebonden info over het 1ste elftal.
Dabo
Beheerder

Re: Transfers 24-25

Bericht door Dabo »

Afgeteste speler bij ons tekent bij Belisia.

https://sportactua.be/marouane-balouk-o ... elisia-sv/
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Nick Bastiaensen maakte geen deel uit van de wedstrijdselectie afgelopen vrijdag.

De aanvaller, die in de zomer overkwam van Turnhout, kwam in 13 van de 15 wedstrijden van de heenronde op het veld, maar stond slechts 1 keer aan de aftrap.

Beide partijen kwamen vorige week overeen om de samenwerking stop te zetten en het contract van de speler te ontbinden.

De club wenst Nick veel succes in zijn verdere carrière.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Dabo schreef: 21 dec 2024, 18:36 Nick Bastiaensen maakte geen deel uit van de wedstrijdselectie afgelopen vrijdag.

De aanvaller, die in de zomer overkwam van Turnhout, kwam in 13 van de 15 wedstrijden van de heenronde op het veld, maar stond slechts 1 keer aan de aftrap.

Beide partijen kwamen vorige week overeen om de samenwerking stop te zetten en het contract van de speler te ontbinden.

Volgens transfermarkt zou ie naar Zwarte Leeuw gaan. Veel sterkte aldaar.
hesteneer 2.0

Bericht door hesteneer 2.0 »

Dabo, volgens Sporza is hij getransfereerd naar de basketbalclub van Zwarte Leeuw
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer 2.0 schreef: 29 dec 2024, 15:19 Dabo, volgens Sporza is hij getransfereerd naar de basketbalclub van Zwarte Leeuw
:D :D Oei, verkeerd gezien dan.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Physical coach Robin Adriaenssens naar Vorselaar, 2de provinciale als T1
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Nieuwe aanwinst K.SK. Heist.

Onze club heeft een extra aanvaller in huis gehaald in de persoon van Keono Maho (11 juni 2002). Keono is jonge Nederlandse speler uit Maastricht die zijn jeugd bij het plaatselijke MVV doorgebracht heeft en daar zelfs even van het 1ste elftal geproefd heeft.

Hij komt nu over van reeksgenoot Hasselt.
blauw-witte-trots

Bericht door blauw-witte-trots »

Dabo schreef: 26 dec 2024, 11:40
Dabo schreef: 21 dec 2024, 18:36 Nick Bastiaensen maakte geen deel uit van de wedstrijdselectie afgelopen vrijdag.

Volgens transfermarkt zou ie naar Zwarte Leeuw gaan. Veel sterkte aldaar.
Wist zijn eerste wedstrijd te scoren en gaf een assist tegen reeksgenoot Cappellen bij een 2-4 overwinning. https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/wi ... ~a7415716/
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Tweede versterking: onze club heeft ook nog Sebastien Zoete (25 juli 2005) aangetrokken.

Sebastien is een linksvoetige verdediger die in Londerzeel woont en die overkomt van de U23 van Westerlo.

In de jeugd heeft hij onder meer bij Kv Mechelen en Standard gespeeld.

Welkom, Sebastien!
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Sneeuwperikelen tomen KSK Heist niet in: twee bijkomende versterkingen moeten voor nieuwe schwung zorgen

Geen voetbal in Heist-op-den-Berg dit weekend. De scheidsrechters oordeelden dat het te gevaarlijk was om het duel tussen KSK Heist en de beloften van Cercle Brugge te laten doorgaan. Sportief was dat een spijtige zaak, maar dat weerhield de clubleiding niet om twee bijkomende versterkingen aan te trekken.

In eerste afdeling was er geen algemene afgelasting. Het was aan de scheidsrechters om ter plaatse een oordeel te vellen. In Heist-op-den-Berg oordeelde de refs dat het onverantwoord was om te voetballen.

Trainer Yves Van Borm toont begrip voor deze beslissing. “Op zich had ik graag gevoetbald. Ik voelde dat er veel positiviteit was in de spelersgroep. Volgens mij was de groep er klaar voor om te strijden tegen Cercle Brugge B. Ik begrijp echter de beslissing van de arbiter. IJsplekken zorgden voor een gevaarlijke ondergrond. Vroeger volstonden witte lijnen en een rode bal om te spelen. Vandaag de dag liggen de zaken anders. Ik begrijp eveneens waarom de voetbalbond niet overging tot een algemene afgelasting in de reeks. Zelf woon ik veertig kilometer verderop in Schelle. Daar had men wellicht perfect kunnen voetballen. In Heist-op-den-Berg lag er nog veel sneeuw en ijs.”

Keano Maho

Net voor de winterstop kondigde de clubleiding van KSK Heist al de komst aan van Scott Bitsindou. Om van de laatste plaats weg te geraken in eerste afdeling ging men voort op zoek naar versterking. Zo kwam men eerst bij Keano Maho (22) uit.

Yves Van Borm is tevreden. “Maho is een linkerflankspeler die ook op rechts uit de voeten kan. Hij is Nederlander en kreeg zijn opleiding bij MVV. Daar haalde hij even de eerste ploeg. Recent was hij aan de slag bij reeksgenoot Sporting Hasselt.”

Sebastien Zoete

Daarmee was de Heistse honger nog niet gestild. Yves Van Borm vervolgt. “De negentienjarige Sebastien Zoete is de derde inkomende versterking. Sebastien is afkomstig van Londerzeel, maar kreeg zijn opleiding bij hoger spelende clubs. Eerst was dat bij KV Mechelen en Standard. Nadien ging hij aan de slag bij de beloften van Westerlo. Daar konden wij hem de voorbije dagen weghalen.”

Bron: HLN
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Sebastien Zoete (19) is een van de nieuwkomers bij Heist: “Ik ga proberen zo dicht mogelijk bij een basisplaats te komen”

KSK Heist zag zijn match dit weekend uitgesteld tegen Jong Cercle Brugge, maar achter de schermen werd werk gemaakt van twee transfers. Aanvaller Keone Maho kiest voor meer speelminuten en ruilt Sporting Hasselt voor Heist. De 19-jarige verdediger Sebastien Zoete komt over van Westerlo U23.

Stel jezelf eens voor?

Sebastien Zoete: “Ik ben een linksvoetige verdediger. Ik speelde anderhalf jaar bij Westerlo. Vorig jaar speelden we kampioen bij de U21, dat was een fantastische ervaring. Zelfs op het einde van mijn loopbaan zal ik daar nog aan terugdenken. Hoe vaak speel je kampioen... en dat deed ik toch al met een ploeg op een hoog niveau. Een jaar om te koesteren. En door die titel promoveerden we naar tweede afdeling waar Westerlo dit seizoen voor het eerst met een U23-ploeg in competitie is gestart.”

Hoe kijk je terug op de heenronde met Jong Westel?

“Zeker een positieve ervaring. Ik heb een vijftal matchen in de basis gestaan. De start van de competitie was voor mij niet zo gemakkelijk want ik werd in mei aan de schouder geopereerd. Ik scoorde dit seizoen één keer en ik gaf één assist. De ervaring en de fysieke impact, dat waren de grootste verschillen tussen deze competitie en die van vorig jaar met de beloften. En ook voor Westerlo was het nieuw, hoe langer je meedraait hoe meer ervaringen je kan opdoen. Ook als club. Ik denk bijvoorbeeld aan KV Mechelen en Zulte Waregem, zij doen al een paar jaar mee met een U23-ploeg. En zij hebben daar ongetwijfeld al veel van geleerd.”

Waarom vertrek je midden het seizoen?

“Eigenlijk was het de bedoeling om pas op het einde van het seizoen de stap te zetten. Want ik was graag in Westerlo, ik voelde mij er goed. Maar dan denk je ook al verder? Het aantal in België opgeleide spelers in de wedstrijdkern van de eerste ploeg speelde niet in mijn voordeel. Ik vertrek zeker niet met een slecht gevoel, maar het was omdat Heist toch bleef aandringen dat ik deze beslissing genomen heb.”

Heist staat laatste in eerste afdeling, dat is toch geen cadeau?

“Dat weet ik maar al te goed. Maar we zijn niet overhaast te werk gegaan. Mijn manager en ik waren het er over eens, ik kan deze stap nu zetten. De overgang is definitief, ik tekende voor anderhalf jaar. Ik ben het ook gewend om me aan te passen aan een nieuwe omgeving.”

Met welke verwachting?

“Zo dicht mogelijk bij een basisplaats komen. Daar zal ik zeer hard moeten voor werken, maar dat ben ik gewoon. In de jeugd speelde ik bij KV Mechelen, Genk en Standard. Daar was dat niet anders. En hoe alles sportief verder zal verlopen met Heist is koffiedik kijken. De club staat nu laatste, maar wil er nog alles aan doen om zich te redden.”

Bron: HNB
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Rhune Bollen --> Betekom.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Y.R. wellicht naar Heist. Ra ra Ra. Grote naam me dunkt. Was die maandag al niet in Heist?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ra ra ra ?

Yannick Rymenants ? 😉
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 27 jan 2025, 10:27 Ra ra ra ?

Yannick Rymenants ? 😉
:D :) :D
Plaats reactie