Samenstelling reeks 2e nationale (voorlopig)

Alles over onze reeks
eSKaa

Re: Samenstelling reeks 2e nationale (voorlopig)

Bericht door eSKaa »

Ik zou er voor tekenen denk ik. Een paar derby's (Nijlen, KV, Racing), een paar schoon affiches (Racing, Boom, Berchem).
Voor de rest wat onbekend uiteraard.

Boom geldt dan als 1 vd topfavorieten, Jong KV, Termien mss?
Berg en Dal heeft centjes, vooral donkere blijkbaar 🤣.

Wij hebben nog geen ploeg, te vroeg om te zeggen dat we een rol van betekenis gaan of kunnen spelen. Ik zou zeggen: reken niet op Heist voor de titel, in't beste geval spelen we eindronde.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Om maar iets te noemen:
Met Smet, Kobe, Lemmens enNijs is onze volledige verdediging weg.
Begin er maar aan, ik heb het volste vertrouwen in Raf, Frank en Michel maar om een titelkandidaat te maken van het karkas dat overblijft van onze kern is de hulp van Jef Hoeyberghs nodig !
Succes mannen, wij blijven achter onze ploeg staan !
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Zullen we afwachten tot de club haar ambities uitspreekt? Er wordt veel over de titel of titelkandidaat gesproken, maar da's in mijn ogen uzelf veel druk opleggen. Dat ge voor promotie wilt gaan, lijkt me ergens logisch. En mss lukt dat dit jaar nog niet. We moeten terug bouwen he.
Boom is een geoliede machine die net naast de titel greep, tzal kandidaat nr 1 zijn. Termien, KV B, Racing,.. haalden best wat punten. En dan ploegen die pas opgegaan zijn, maar nog in een goeie flow zitten. Tga in ieder geval ni vanzelf komen.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Het Competitions Department van Voetbal Vlaanderen heeft de voorlopige reeksindelingen voor het seizoen 2025-2026 bekendgemaakt.

De reeksindelingen zijn nog niet officieel. Clubs kunnen bezwaar aantekenen. In juni worden de officiële reeksindelingen dan gecommuniceerd.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Lijkt me wel de meest logische indeling te zijn voor de meeste ploegen.
Plaats reactie