KSK Heist - KVK Wellen 2-1
KSK Heist - KVK Wellen 2-1
Op de valreep trok Wellen Kobe Penders aan.
Geboren Wellenaar die na enkele omzwervingen op zijn 26ste naar zijn moederclub terugkeert.
Hij speelde de voorbije twee jaar bij Landen in eerste provinciale waar hij in 49 matchen 42 keer scoorde !
In de dit WE met 2-0 gewonnen match tegen Cappellen scoorde hij beide goals.
Zeg niet ‘wit haben es nicht gewusst’ !!!
Geboren Wellenaar die na enkele omzwervingen op zijn 26ste naar zijn moederclub terugkeert.
Hij speelde de voorbije twee jaar bij Landen in eerste provinciale waar hij in 49 matchen 42 keer scoorde !
In de dit WE met 2-0 gewonnen match tegen Cappellen scoorde hij beide goals.
Zeg niet ‘wit haben es nicht gewusst’ !!!
-
Johan Gazon
Re: KSK Heist - KVK Wellen
Welle wille winne van Welle !!! 
Wille ?
Waa hemme niks te wille !
Waa MOETE winne tege Welle
Waa hemme niks te wille !
Waa MOETE winne tege Welle
Neeneenee Welle,ni Waa,..tege Welle n
-
hesteneer 2.0
niveau opkrikken jongens... 
Ik weet niet goed wat ik van deze match moet denken. We houden de 3 punten thuis, da's het allerbelangrijkste. Voor de rest vond ik dat we nooit ècht in ons spel zijn gekomen.
Wellen zette vanaf het begin hoog druk op ons en dat was een tacktiek die leek te werken. We vonden niet echt oplossingen. Carrasco heeft veel solo's gedaan, gelopen en gewerkt. De meest opvallende in mijn ogen, samen met Van Campenhout die probeerde overal te zijn op het middenveld.
Aanvallend leek het gewoon niet te marcheren.
2e helft was dan wel duidelijk voor ons, al zijn we daar slordig in de afwerking. We treffen de paal nog een keer, aan de overkant komt Fré enkele keren goed tussen, en 1 goeie save behoedt ons van de gelijkmaker.
Wellen zette vanaf het begin hoog druk op ons en dat was een tacktiek die leek te werken. We vonden niet echt oplossingen. Carrasco heeft veel solo's gedaan, gelopen en gewerkt. De meest opvallende in mijn ogen, samen met Van Campenhout die probeerde overal te zijn op het middenveld.
Aanvallend leek het gewoon niet te marcheren.
2e helft was dan wel duidelijk voor ons, al zijn we daar slordig in de afwerking. We treffen de paal nog een keer, aan de overkant komt Fré enkele keren goed tussen, en 1 goeie save behoedt ons van de gelijkmaker.
Heist-Wellen 2-1
Voila, we hijsen ons in de linkerkolom.
We kregen het niet voor niks.
Factoren:de onverdroten inzet van de Wellenaars, de scheids die veel te laks was en het Brugge gewijs de nek omdraaien van enkele kansen. Voeg daarbij een beetje pech met oa de paal die de 3-1 tegenhield op een prachtschot van Lambo.
Na 20’ had het 2-0 moeten staan maar ons imaginair scorebord duidde 0-1 aan.Gelukkig viel de 1-1 snel.
Na vijf minuten in de tweede helft kwamen we 2-1 voor, de 3-1 vloog op de paal.
We bleven zoeken naar de geruststellende treffer die niet wou vallen.
We zagen nog een veelbelovende inval beurt van Owusu.
Ondertussen bleven de Bokkenrijders loeren op ergens een openstaande deur maar als ze die al eens vonden, sloeg portier Fre die met een smak voor hun neus dicht.
Op naar de Racing !
Hartverwarmend: de voorstelling van onze jeugd en begeleiders, onze spionkop die een nieuwe thuis gevonden heeft aan de overzijde van de hoofdtribune en vooral de minuut stilte voor dokter Wijns gevolgd door een warm applaus.
You ‘ll never walk alone Tuur !
Voila, we hijsen ons in de linkerkolom.
We kregen het niet voor niks.
Factoren:de onverdroten inzet van de Wellenaars, de scheids die veel te laks was en het Brugge gewijs de nek omdraaien van enkele kansen. Voeg daarbij een beetje pech met oa de paal die de 3-1 tegenhield op een prachtschot van Lambo.
Na 20’ had het 2-0 moeten staan maar ons imaginair scorebord duidde 0-1 aan.Gelukkig viel de 1-1 snel.
Na vijf minuten in de tweede helft kwamen we 2-1 voor, de 3-1 vloog op de paal.
We bleven zoeken naar de geruststellende treffer die niet wou vallen.
We zagen nog een veelbelovende inval beurt van Owusu.
Ondertussen bleven de Bokkenrijders loeren op ergens een openstaande deur maar als ze die al eens vonden, sloeg portier Fre die met een smak voor hun neus dicht.
Op naar de Racing !
Hartverwarmend: de voorstelling van onze jeugd en begeleiders, onze spionkop die een nieuwe thuis gevonden heeft aan de overzijde van de hoofdtribune en vooral de minuut stilte voor dokter Wijns gevolgd door een warm applaus.
You ‘ll never walk alone Tuur !
Ik bezie het toch wat positiever.
De tegenstand zal altijd stug zijn, niemand gaat vrank en vrij tegen ons spelen.
Ik vind juist dat onze aanval zijn draai begint te vinden.Reken daarbij op de afwezigen, Reuten, Jannes, Owusu ( die stilaan zijn waarde begint te tonen) Lambo die zich ontpopt als aanvals leider.
Dat het geen walk in the park wordt staat vast, iedereen kan van iedereen winnen.
Over de uitblinkers kan men discussiëren. Dat feit alleen al, dat er sowieso uitblinkers waren, is positief !
De tegenstand zal altijd stug zijn, niemand gaat vrank en vrij tegen ons spelen.
Ik vind juist dat onze aanval zijn draai begint te vinden.Reken daarbij op de afwezigen, Reuten, Jannes, Owusu ( die stilaan zijn waarde begint te tonen) Lambo die zich ontpopt als aanvals leider.
Dat het geen walk in the park wordt staat vast, iedereen kan van iedereen winnen.
Over de uitblinkers kan men discussiëren. Dat feit alleen al, dat er sowieso uitblinkers waren, is positief !
-
Johan Gazon
Dit ziet er al heel wat beter uit !!!
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2025-09-21 om 12.06.56.png (102.77 KiB) 862 keer bekeken
We blijven vierde na de matchen van vandaag.
Racing, Londerzeel en Termien winnen.
Racing, Londerzeel en Termien winnen.
-
Johan Gazon
Dit is het correcte klassement en volledig !