Hierbij dan wat onze analisten er over schreven op het forum ...ondertussen is onze ploeg wel heel wat sterker geworden,vooral in de aanval !
Re: KSK Tongeren - KSK Heist 1-0
Bericht door DAVILA » 05 okt 2025, 10:15
Na 11’ stond het al 1-0 via Van Bommel, zoon van
Veel Heists balbezit maar ons scorend vermogen staat zoals het Russisch geld geparkeerd bij Euroclear in Brussel….
We verliezen twee keer met 1-0, spelen 1-1 gelijk, toegegeven daar zat telkens meer in maar geluk dwing je zelf af
Wat ontbreekt in onze ploeg ?
Vooruit kenners, benoem de ziekte !
eSKaa
Bericht door eSKaa » 05 okt 2025, 11:44
2 kansen voor Tongeren, pakweg 3 voor ons. Zij maken er 1, wij niet. Het was gisteren gewoon niet goed genoeg. We hebben de eerste 10 minuten 100% balbezit, ze komen er één keer uit en t is prijs...
Tegen een ploeg als Tongeren, die ik écht niet goed vond, moet je meer kunnen brengen. Soit, volgende week terug match
Johan Gazon
Bericht door Johan Gazon » 05 okt 2025, 13:05
Zoals ik al eens eerder voorspelde: wij zullen veel ploegen tegenkomen die een blok zetten en proberen op een diefje een doelpunt te maken en dan nog een groter blok te zetten ! Dat was gisteren weer van dat !
Inderdaad eSKaa: die ploeg is niet goed...ik denk zelfs de slechtse van onze reeks. Maar ja, ze doen het toch maar.
Wij hadden denk ik (zonder te overdrijven) 80% balbezit en speelde heel goed voetbal ..tot aan de goal van de tegenstrever..en dan stopte het !!!
Wij waren weer in hetzelfde bedje ziek: goed spelen maar niet kunnen scoren. Loog het aan het plein (kunstgras) dat de voorzetten of dieptepasses te snel of te hard aankwamen voor onze aanvallers ? Moet onze trainer daar meer op trainen ? Moeten het bestuur zoeken achter een spits type Colman of Oreye?
"Father,father..help us !!!
DAVILA
Bericht door DAVILA » 05 okt 2025, 15:27
Moet ge tegen een blok blijven proberen al voetballend tot goals te komen ?
Is het soms niet aangewezen anti voetbal te bestrijden met anti voetbal ?
Maw kick and rush ? Dan moet ge niet met stylisten spelen maar met mannen die de strijd aangaan in de grote backlijn.
Coaches zullen daar wel een gefundeerd antwoord op hebben maar ik geraak gefrustreerd door honderd keer opnieuw te proberen al breiend in de zone der waarheid te geraken en waarbij ik denk ‘ die mogen nog tot morgenvroeg spelen en nog geen goal scoren ‘ Men ziet dat tot op het hoogste niveau.
In de box moet die bal !!!
En dat balbezit ? Dat krijgt ge van die mannen gratis tot aan de zestien meter.
Voila ik heb mij hier geout als voetbalprimaat, het woord is nu aan de tiktak adepten