K.SK. Heist - Sp. Rotselaar A 5-0

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Dabo
Beheerder

K.SK. Heist - Sp. Rotselaar A 5-0

Bericht door Dabo »

Bij Olympia Wijgmaal zouden een handvol spelers vertrekken. Om dat op te vangen, versterkt het zich met vier spelers van buur Sportief Rotselaar. Spits Robin Hambrouck, verdedigende middenvelder Gil Boogaerts, aanvallende middenvelder Ilio Boone en verdediger Wouter Vandewalle komen over. De Wijgmaalse sportieve staf zou daarnaast nog enkele tranfers willen verrichten.

4 basispionnen die Rotselaar verlaten!!!!
eSKaa

Re: Za 17 jan - 20:00 - K.SK. Heist - Sp. Rotselaar A

Bericht door eSKaa »

Ineens van 2B naar 1eProv, Wijgmaal staat daar voorlaatste... Klinkt een beetje als het zinkend schip verlaten precies
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Daar sta je dan als supporter…
eSKaa

Bericht door eSKaa »

... een competitieve kern samenstellen voor de nationale reeksen.

Niet: 2e nationale.
Eigenlijk zeg je: we zakken waarschijnlijk en focussen ons al op volgend seizoen.
eSKaa

Re: K.SK. Heist - Sp. Rotselaar A 5-0

Bericht door eSKaa »

Een overwinning die op geen enkel moment in gevaar kwam. Enige wapenfeit van de bezoekers: bal op de kruising vroeg in de 1e helft.
Hin intentie was snel duidelijk: zo lang mogelijk een tegendoelpunt uitstellen, en indien mogelijk tegenprikken en scoren. De dubbele verdedigingsgordel hield een kwartiertje stand, toen slecht uitvoetballen werd afgestraft door Goossens die Devolder de 1-0 aanbood.

Ondanks de verdedigende insteek van de bezoekers, voetbalt Heist toch een pak kansen bij elkaar. Resultaat is de 3-0 ruststand.
De honger van dit team lijkt groot te zijn. Ondanks de geruststellende voorsprong blijven ook in de 2e helft de aanvalsgolven komen. Een gretige Jannes kan zijn goaltje meepikken, en invaller Maho tekent voor de forfait-cijfers.

De statistieken blijven ons elke week verbazen. 8 overwinningen op rij, weeral meer dan 4 goals, en geen tegen. Dat laatste is intussen 270 minuten geleden. Periode 2 kan ons bijna niet meer ontglippen, en Londerzeel morst met punten.
Johan Gazon

Bericht door Johan Gazon »

Zeer positieve match van KSK Heist !
Geen enkele fout in de verdediging of aanval !
Ik heb wel mijn twijfels over Owusu ... blijft maar dribbelen...geeft de bal niet af...scoort niet !!!
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Maarten Van Campenhout is verrassende topschutter bij KSK Heist: “De boemeltrein lijkt uit te groeien tot een sneltrein”

Wie heeft het in Heist-op-den-Berg nog over de mislukte competitiestart van KSK Heist? Op kousenvoeten rukte de ploeg op naar de tweede plaats. De achterstand op leider Londerzeel is herleid tot drie punten. Op zich is dat al knap, maar de statistieken van de Heistenaren worden nog indrukwekkender.

KSK Heist won dit weekend met 5-0 van Sportief Rotselaar. Tegenwoordig kijkt men van een dergelijke Heistse uitslag niet meer op. De laatste acht wedstrijden werden allemaal gewonnen. In die acht confrontaties scoorde men 38 doelpunten en incasseerde men vier tegengoals. Maarten Van Campenhout ziet het allemaal graag gebeuren. “De boemeltrein lijkt uit te groeien tot een sneltrein. Voor de winterstop konden we al een mooie reeks neerzetten. Je moet dan toch altijd uitkijken hoe je die feestperiode verteert. Het was de allereerste keer dat ik op nieuwjaarsdag moest trainen. Het is leuk, als je nadien merkt dat het heeft geloond. Als je wint, ben je dat werk op 1 januari trouwens snel vergeten.”

Remonte

Van Campenhout ziet Heist naderen tot op drie punten van Londerzeel. “Het kampioenschap is opnieuw open. Toen Londerzeel die eerste twaalf matchen won, vreesden we dat de kloof te groot geworden was. We konden evenwel een gelijkaardige reeks neerzetten als de leider. Op het einde van de competitie ontvangen we Londerzeel. Dat kan een sleutelmatch worden, al zal het niet de enige belangrijke match zijn. In de laatste vier wedstrijden nemen we het op tegen drie rechtstreekse concurrenten.”

Nieuwkomer

Van Campenhout is een nieuwkomer bij Heist. In geen tijd knokte hij zich in de basis. In deze competitie scoorde hij al tien doelpunten. Daarmee is hij samen met Owusu topschutter bij Heist. “Ik kwam eerder uit voor de beloftenploegen van KV Mechelen en Westerlo. Ik werd gewaar dat doorstoten naar de A-ploeg in eerste nationale moeilijk werd. Trainen en oefenmatchen lukten wel, maar in de competitie werd het een ander verhaal. Daarom zocht ik naar een nieuwe uitdaging. Het valt goed mee bij Heist. Ik verschiet er trouwens van hoeveel doelpunten ik al heb gemaakt. Ik word gebruikt als box-to-boxspeler, maar mijn doelpunten worden dikwijls met het hoofd gescoord. De manier waarop maakt mij eigenlijk niet veel uit.”

Heist: Van Aerschot, El Banouhi (59’ Dierickx), Zoete, Bitsindou (85’ Carrasco), Van Campenhout, Goossens, Devolder (77’ Gaïse Kopa), Schodts, Heyselberghs, Jannes (77’ Maho), Owusu.

Rotselaar: Sterckx, Boogaerts, Van Grunderbeeck (66’ Hambrouck), Dehond (66’ Monamay Nsosemo), Lemmens, Spoormakers, Lambrecht (80’ Bellemans), Taymans, De Kée (46’ Verlinden), Vandewalle, Buekers.

Doelpunten: 15’ Devolder (1-0), 26’ Schodts (2-0), 39’ Van Campenhout (3-0), 65’ Jannes (4-0), 85’ Maho (5-0).
Geel: Dierickx.

Bron: HLN
Plaats reactie