Transfers 2026-2027

Niet wedstrijd gebonden info over het 1ste elftal.
Plaats reactie
Peter

Transfers 2026-2027

Bericht door Peter »

Bericht op Facebookpagina van FC De Kempen:

Van jeugdproduct tot Semi-Prof 😎
Wat zijn wij als club trots maar ook een beetje triest 💖 Teun Goethaert zal na dit seizoen onze club toch verlaten. Hij maakt een mooie transfer naar KSK Heist de leider in 2de Nationale. Na maar liefst 15 jaar in onze club gespeeld te hebben voelt dit zeer dubbel als club, maar wij zijn de eerste om Teun deze transfer te gunnen! 😍 Je blijft voor eens en altijd in ons 💙💛 hart!
Binnenkort speelt Teun waarschijnlijk in ons eigen Staf-Janssensstadion nog zijn 100 ste wedstrijd voor KFC A! 👊
Succes Teun!🔥
Dabo
Beheerder

Re: Transfers 2025-2026

Bericht door Dabo »

Peter schreef: 01 apr 2026, 14:09 Bericht op Facebookpagina van FC De Kempen:

Van jeugdproduct tot Semi-Prof 😎
Wat zijn wij als club trots maar ook een beetje triest 💖 Teun Goethaert zal na dit seizoen onze club toch verlaten. Hij maakt een mooie transfer naar KSK Heist de leider in 2de Nationale. Na maar liefst 15 jaar in onze club gespeeld te hebben voelt dit zeer dubbel als club, maar wij zijn de eerste om Teun deze transfer te gunnen! 😍 Je blijft voor eens en altijd in ons 💙💛 hart!
Binnenkort speelt Teun waarschijnlijk in ons eigen Staf-Janssensstadion nog zijn 100 ste wedstrijd voor KFC A! 👊
Succes Teun!🔥
Kan kloppen want ineens volgt die ons op Facebook.
DAVILA

Re: Transfers 2025-2026

Bericht door DAVILA »

Eigenaardig, op,de website van De Kempen staar hij,als verdediger terwijl hij al 13 keer gescoord heeft !
Maar ja bij Heist telt als selectiecriterium,scorend vermogen
Fre moet gaan vrezen voor zijn plaats 😉
Dabo
Beheerder

Re: Transfers 2026-2027

Bericht door Dabo »

Smaakmaker Teun Goethaert ruilt De Kempen voor Heist: "Lang getwijfeld, maar het was nu of nooit"

De Kempen kan vanavond de koppositie in derde afdeling B opnieuw overnemen, maar daarvoor moeten Teun Goethaert en co. wel voorbij Achel, dat in de heenmatch nog te sterk bleek voor de Kempenaars.

Laatste update: gisteren om 14:49
De geschorste Goethaert zag vorige week vanuit de tribune hoe De Kempen met 2-0 verloor op het veld van Wezel Sport. “Het was zeker niet onze beste match, maar we moeten die nederlaag ook niet dramatiseren”, vertelt de 21-jarige flankaanvaller. “Het is tenslotte niet de gemakkelijkste verplaatsing.”

“Bovendien kan je altijd eens een mindere dag hebben. Het wordt alleen zaak om ons niveau tegen Achel opnieuw op te krikken.”

Alles in eigen handen

De Kempen verloor afgelopen weekend zijn leidersplaats aan Wilrijk. “Hoewel we op de voorlaatste speeldag nog tegen de Antwerpenaars moeten - en dus zelfs bij een nederlaag in Achel alles nog in eigen handen hebben - trek ik binnenkort toch liever als koploper naar Wilrijk. Al is dat voor later. Het belangrijkste is nu om zo snel mogelijk opnieuw aan te knopen met een zege. Laat ons daarom maar eerst focussen op de inhaalwedstrijd tegen Achel. Dat zal al lastig genoeg zijn als je weet dat we de heenmatch voor eigen volk met 0-1 verloren van de Limburgers.”

Mis nooit meer het laatste nieuws
Krijg een melding bij belangrijk nieuws over Algemeen.

Goethaert is ondertussen aan zijn laatste weken bezig bij De Kempen. “Hoewel ik eigenlijk al bijgetekend had, kreeg ik een paar weken geleden telefoon van Heist. Die kans kon ik niet laten liggen. Ik heb nochtans heel lang getwijfeld, omdat ik al heel mijn leven bij de Kempen speel. Het was een beetje nu of nooit. Bovendien gunt iedereen binnen de club me deze stap hogerop.”

Grote poort

Goethaert wil wel eerst nog door de grote poort vertrekken. “Ik zou heel graag afscheid nemen met de promotie. Of er sprake is van titelstress? Eigenlijk niet. Het is allesbehalve van moetens om over te gaan.”

“Er wordt geen enkele druk opgelegd door het bestuur, maar we willen als spelersgroep uiteraard wel heel graag. Zoiets maak je tenslotte niet vaak mee in je carrière. Ik hoop trouwens dat zowel De Kempen als Heist promoveren. Dat zou het plaatje helemaal compleet maken.”

Bron: HLN
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Carrasco --> Elewijt
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Dierickx naar Betekom

Bron: GVA
Hermans

Bericht door Hermans »

Ik zie hier vooral veel namen vertrekken.
Als ik dan zie bij de andere ploegen, zie je veel nieuws binnenkomen van nieuwe spelers en dergelijke, hoe zit het bij heist? Nog spelers voor volgend seizoen, nog vertrekkers? Blijvers? Weinig info momenteel
hesteneer 2.0

Bericht door hesteneer 2.0 »

De kern was op zich toch al meer dan ruim genoeg. De vertrekkers zijn spelers die weinig tot geen speelminuten kregen en zowieso moeilijkheden zouden hebben om het (eventuele) niveau van 1ste amateur aan te kunnen...
Danneman

Bericht door Danneman »

Hermans schreef: 16 apr 2026, 15:10 Ik zie hier vooral veel namen vertrekken.
Als ik dan zie bij de andere ploegen, zie je veel nieuws binnenkomen van nieuwe spelers en dergelijke, hoe zit het bij heist? Nog spelers voor volgend seizoen, nog vertrekkers? Blijvers? Weinig info momenteel
Ik heb vernomen dat men nog 2 spitsen heeft aangetrokken, namen weet ik niet.
Wel eentje dat de broer zou zijn van de keeper van Standaard
Plaats reactie