Ksk Heist - Brussels (Afgelast)

Dabo
Beheerder

Re: Ksk Heist - Brussels

Bericht door Dabo »

stranger schreef:De winter begint me dunkt vroeg dit jaar.
Vroeg??? Het kon in november ook al gewintert hebben hoor.
Kriek

Bericht door Kriek »

Met die verwarmde grasmat van Heist wordt het geen probleem om te spelen :-) Alleen he tlicht zou wel eens kunnen uitvallen :-)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Dezen avond komt onze tegenstander op tv!!!

Het Tv programma "koppen" gaat vandaag over zwart geld in tweede nationale...
Er gaat nog altijd veel zwart geld rond in de Belgische voetbalcompetitie. Dat blijkt uit een onderzoeksreportage van Panorama, 'De fiscus buitenspel. Over zwart geld in het voetbal', die donderdagavond op Eén wordt uitgezonden.
In eerste en tweede klasse lijkt de situatie de laatste jaren op het eerste gezicht verbeterd, maar vanaf derde klasse zijn veel clubs zonder meer financieel afhankelijk van zwarte inkomsten. Een ploeg van Panorama heeft undercover 'zwart geld' aangeboden aan zeven clubs. Zes daarvan wilden zonder aarzelen op de illegale voorstellen ingaan, voor in totaal minstens 600.000 euro.

Voor de spelers is dit een goudmijn. 'Als je in vierde afdeling speelt bij een ploeg die gemiddeld twee keer per maand wint en je af en toe een goal maakt, dan kun je gemakkelijk 2.500 à 3.000 euro per maand in het zwart verdienen", getuigt een anonieme speler op Sporza.

ok in Koppen (20.40 uur) komt de problematiek donderdag aan bod. Beide redacties hebben voor deze reportage de krachten gebundeld, zo luidt het.

De Belgische voetbalbond liet donderdagochtend via een tweet weten dat er vrijdag om 12.00 uur een persconferentie gehouden wordt, waarin Steven Martens, secretaris-generaal van de KBVB, en Pro League-voorzitter Ronny Verhelst zullen reageren op de reportage.

Bron: HNB online
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ik ben eens benieuwd...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Naas schreef:Mja, lagere reeksen en jeugdwedstrijden zie ik ook niet doorgaan dit weekend, de eerste ploegen van de nationale reeksen en bevordering echter wel.
Ze voorspellen sneeuw alleen van donderdagnacht tem vrijdagmiddag, tot zo een 10cm maximum. Dit geeft de tijd om het veld sneeuwvrij te maken tegen zaterdagavond 20.00u. Dat het koud zal zijn, staat buiten kijf, maar dan moeten we ons maar verwarmen aan de vele Heistse goals!!! :lol:
Beloften, jeugd, dames natioaal: alles afgelast. Eerste ploegen spelen voorlopig nog wel.
stranger

Bericht door stranger »

Dabo schreef:
stranger schreef:De winter begint me dunkt vroeg dit jaar.
Vroeg??? Het kon in november ook al gewintert hebben hoor.
dat klopt helemaal, maar ik weet ook dat we buiten de laatste 3 jaar heel lange tijd moesten wachten op sneeuw voor kerstmis.
Ik zie toch liever voetbal met mooi zonnig weer zonder koude voeten
hesteneer

Bericht door hesteneer »

iemand panorama gezien gisteren? :)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:iemand panorama gezien gisteren? :)
Discussie in 'voetbal algemeen' aub.
Dabo
Beheerder

Re: Ksk Heist - Brussels (Afgelast)

Bericht door Dabo »

Afdelingen 2 Nat., 3 Nat., 4 Nat., BeNe League Red en Dames Nationale : algemene afgelasting van ALLE kampioenschapswedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden (eerste ploegen, beloften/reserven en jeugd).
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Was da nu voor zever. Er ligt och god 2 cm. Zijn we nu allemaal watjes geworden of wa? Dan moeten we gewoon een winterstop inlassen van 2 maand, zoals in rusland anders...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Was da nu voor zever. Er ligt och god 2 cm. Zijn we nu allemaal watjes geworden of wa? Dan moeten we gewoon een winterstop inlassen van 2 maand, zoals in rusland anders...
Juist eSKaa, winterstop, spelen van maart tot november, die pint smaakt beter als het warm is ;)
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik begrijp het toch niet hoor. Nu lassen ze alles af voor enkele centimeters. Op vele plaatsen zijn de clubs paraat en kunnen ze morgen sneeuw ruimen, aangezien er niet echt gaat bijvallen morgen.
Enkele jaren geleden moesten we op Heusden-Zolder-berkenbos gaan spelen, en daar lag op dat plein 15 cm! Den arbiter vond het toch nodig om er nog een helft op te spelen. Toen had het mogen afgelast worden. Maar voor dit... Kunnen we waarschijnlijk weer maar eens op een weekdag naar de voetbal gaan zien... joepie
Naas

Bericht door Naas »

Dit gaat ook mijn petje te boven. Als ze nu al aflassen, moeten we maar nimeer sjotten in de winter hé, en is idd een dringende algemene hervorming nodig! Hoe is da nu mogelijk??
hesteneer

Bericht door hesteneer »

eSKaa schreef:Ik begrijp het toch niet hoor. Nu lassen ze alles af voor enkele centimeters. Op vele plaatsen zijn de clubs paraat en kunnen ze morgen sneeuw ruimen, aangezien er niet echt gaat bijvallen morgen.
Enkele jaren geleden moesten we op Heusden-Zolder-berkenbos gaan spelen, en daar lag op dat plein 15 cm! Den arbiter vond het toch nodig om er nog een helft op te spelen. Toen had het mogen afgelast worden. Maar voor dit... Kunnen we waarschijnlijk weer maar eens op een weekdag naar de voetbal gaan zien... joepie
Vooral het terugkomen was toen geweldig leuk!
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Niet bevestigd bericht:

De speeldag van dit weekend wordt gespeeld op woensdag 19 december, match van Tubeke gaat waarschijnlijk terug naar 5 januari.
Plaats reactie