Wintertransfers of geruchten, in/uit

DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Wintertransfers of geruchten, in/uit

Bericht door DAVILA »

Van horen zeggen => Fockaert buitengepest door een aantal anciens bij KSK Heist en mag dus vertrekken. Staat in de belangstelling van heel wat tweedeklassers, derdeklassers en een vierdeklasser (KFC Sint-Lenaarts).

Ben nog altijd benieuwd naar zijn capaciteiten als hij bij een ploeg in tweede terecht komt waar hij 100% gesteund wordt.

Bron: post op forum nr10 door 'Oneliner'
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Wintertransfers of geruchten, in/uit

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Van horen zeggen => Fockaert buitengepest door een aantal anciens bij KSK Heist en mag dus vertrekken. Staat in de belangstelling van heel wat tweedeklassers, derdeklassers en een vierdeklasser (KFC Sint-Lenaarts).

Ben nog altijd benieuwd naar zijn capaciteiten als hij bij een ploeg in tweede terecht komt waar hij 100% gesteund wordt.

Bron: post op forum nr10 door 'Oneliner'
Waar die buitenstaanders zulke onzin toch altijd halen is mij een kompleet raadsel ??? Ik noem dat 'truuuuuuuuuuuut'.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Wintertransfers of geruchten, in/uit

Bericht door DAVILA »

Idd Dabo, zo ken ik de heistse spelerskern niet... Dat er voor Jimmy heel veel interesse is kan ik begrijpen, daarvoor is het ook al niet nodig dat hij zou 'buitengepest' worden. Benieuwd wat we in deze transfermaand nog allemaal gaan horen en lezen.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Wintertransfers of geruchten, in/uit

Bericht door DAVILA »

'Kompany wilde WS Woluwe overnemen'

Titel van een artikel vandaag in HNB

WS Woluwe bevetigt dat er onderhandelingen geweest zijn. Blijkbaar sprongen de onderhandelingen af op heel wat gestelde voorwaarden (oa nieuwe naam, ander stadion, promotie naar eerste een must, aandeel zus van Kompany in het project enz)
Plaats reactie