KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Naas »

2 speeldagen vind ik er wel zwaar over!!! :evil:
Die jongen heeft zijn straf zateradag al uitgezeten, mijn gedacht....
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Fockaert zou 2 speeldagen schorsing hebben.
En dat voor iemand die de voorgaande 8 jaren nog nooit rechtstreeks rood pakte !!!
Maar ja tegen die fossielen van de bond staat men als 'kleine' club machteloos. Als ik zie wat er op Standard gebeurde dit jaar tegen Anderlecht... Iemand van sancties gehoord ? :evil:
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:of 5 stadionverboden en bijkomende geldboetes.
Volgende keer mag jij eens stout zijn davila ;)
Op mijn leeftijd werkt dat anders hesteneer: ge krijgt dan geen stadionverbod of boete meer, het Rode Kruis voert je gewoon af en ge ontwaakt ergens in de psychiatrie. Dus nee, merçi, ik ruim graag baan voor het jonge geweld :D
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

Het zit KSK Heist niet mee. Nadat aanvaller Fockaert na amper 10 minuten werd uitgesloten tegen Eupen, liep Matthias Pittoors in de slotfase een zware blessure op.

Pittoors scheurde de voorste kruisbanden van de knie en moet volgende week onder het mes. "Met de pijn gaat het wel", aldus de linksachter van de Zwanen in Het Laatste Nieuws. "Erger is dat deze blessure mij veel ongemakken bezorgt. Er staat mij sowieso zes maanden revalidatie te wachten. Het is de eerste keer dat ik hiermee geconfronteerd word, de eerste keer ook dat ik op de operatietafel zal liggen. Dat wordt spannend, maar ik moet hier door om me nadien weer voetballer te kunnen noemen."

Gelukkig kan de 25-jarige verdediger rekenen op de steun van zijn ploegmaats. "De spelers van Heist hadden het er emotioneel even zwaar mee als ikzelf. Het zegt veel over onze spelersgroep, een hechte groep vrienden. Al zoveel andere sporters zijn dit soort van ongevallen in het verleden te boven gekomen en dat houdt mij nu recht."

Pittoors keek reikhalzend uit naar de confrontatie van zaterdag met de Great Old. "De match tegen Antwerp zal ik opnieuw moeten missen. Niet dat dit belangrijk is, maar die wedstrijd miste ik vorig seizoen al eens wegens schorsing. En nu dit. Op Antwerp heb ik veel vrienden, maar die wedstrijd lijkt behekst. Ik zal me door deze zwarte periode moeten knokken. Ja, het jaar 2013 kon beter beginnen. Het seizoen zit erop, hopelijk haal ik de start van het nieuwe seizoen", blijft de ex-speler van Lierse strijdvaardig.

Bron: site nr10

Sterkte Pit !!!
Plaats reactie