Ksk Heist - Ksv Roeselare 0-1

Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Ksk Heist - Ksv Roeselare (nieuwe datum: 03/04 om 20u30.

Bericht door Naas »

Alé, we zijn er weer aan voor onze moeite, de arbiter van vanavond is.....Raf Bylois!! :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Roeselare (nieuwe datum: 03/04 om 20u30.

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

GLENN NEVEN ZET DREIGENDE SCHORSING UIT HET HOOFD IN PAREL VAN HASPENGOUW

‘Excuses voor die kaart'

SK Heist neemt het vanavond op eigen veld op tegen Roeselare zonder Jeroen Vanderputte. Zijn vijfde goal van het seizoen werd overschaduwd door een vijfde gele kaart. Glenn Neven stak hem met zijn negende de loef af. Tot ergernis van zijn trainer.
Dat de kaartenlast op het einde van het seizoen in Heist zou doorwegen, was te verwachten.

Zo viel Jeroen Vanderputte tegen Lommel als eerste slachtoffer. Voor trainer Cis Bosschaerts was het even slikken, want met de Limburger moet hij vanavond in het belangrijk treffen met Roeselare één van zijn sterkhouders van de jongste weken missen.

Hoe hij dat zal opvangen, is niet onmiddellijk duidelijk.

‘Ik heb mogelijkheden', laat hij niet in zijn kaarten kijken. Maar wat de Nijlenaar nog het meest stoort, is de gele kaart die Glenn Neven vrijdag pakte. Hij staat zo op negen, of één kaart van een schorsing van twee speeldagen.

‘De manier waarop ik die kaart pakte, was heel dom van mij', slaat Neven een mea culpa. ‘Ik liet me verleiden tot een opstootje met een tegenstander. We stonden op een gegeven moment kop tegen kop.'

‘Meer gebeurde er niet, maar de ref vond het toch nodig om ons allebei op geel te trakteren. Het besef kwam pas achteraf. Nogmaals, dat was echt dom van mij. Ik heb mijn excuses aangeboden.'

Achterhoofd

Die kaart komt voor Glenn Neven heel ongelegen, maar hij weet het ook te relativeren.

‘We waren tijdens het paasweekend vrij maar, moesten individueel een recuperatietraining afwerken. Ik deed dat bij mijn ouders thuis in Borgloon, langs de vele veldwegen tussen de boomgaarden. Ze noemen dat daar niet voor niks de Parel van Haspengouw.'

‘Uitstekend om het hoofd leeg te maken. Dat wilde ik net bereiken. Ik wil niet voetballen met die dreigende schorsing in het achterhoofd. Dan verlies je van je kwaliteiten.'

Trainer Cis Bosschaerts is daar duidelijk over.

‘We deden met de winst tegen Lommel een goede zaak. Ik hoop op dezelfde inzet en mentaliteit tegen Roeselare.'

Glenn Neven, die in de verloren heenwedstrijd als invaller zijn eerste minuten in Heists shirt speelde, kan dat bijtreden.

‘Het wordt niet gemakkelijk, maar dat was de match tegen Lommel evenmin. En toch wonnen we die.'

Bron: http://www.sportwereld.be
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 03/04 20u30 Ksk Heist - Ksv Roeselare

Bericht door hesteneer »

om het met 3 simpele woorden samen te vatten:

WA WAS DA?!!!!!!!!
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Ksk Heist - Ksv Roeselare 0-1

Bericht door Naas »

15 minuten mooie voetbal en dito combinaties met enkele mooie kansen tot gevolg waarbijer MINSTENS ene binnen moet.
Daarna 80 minuten (hierin zit de 5 min extra tijd inbegrepen ;) )achter de feiten aanlopen en het spel ondergaan tegen een niet eens zo bijster goed Roeselare. Geen combinaties, geen diepgang, geen 3 deftige passes naeen, geen duelkracht, kortom iets om snel te vergeten...
Gelukkig geen extra averij aangezien Brussels en Oudenaarde hun match ook niet konden winnen, dus snel knop omdraaien, deze match vergeten en allen schitteren op het veld van St-Niklaas!!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Roeselare 0-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie