Heist ook volgend seizoen in 2de klasse

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Heist ook volgend seizoen in 2de klasse

Bericht door Dabo »

Heist treedt ook volgend seizoen definitief aan in 2de Nat.

'Het Belgisch Arbitragehof voor de Sport' heeft het verhaal van K.S.V. Oudenaarde ongegrond verklaard en de beslissing van de buitengewone kamer van de Geschillencommissie voor het Betaald Voetbal van 7 mei 2013 bevestigd.
Dit wil zeggen dat K.SK. Heist nu met zekerheid ook volgend seizoen in 2de nationale zal aantreden.

Momenteel loopt er nog een klacht van St. Niklaas maar de uitslag hiervan heeft geen invloed op de situatie van Heist.

Nu we dus zekerheid hebben over het behoud kunnen we starten met de voorbereidingen voor volgend seizoen. Weldra nieuws betreffende de abonnementenverkoop!
Ook volgend seizoen zal K.SK. Heist de thuiswedstrijden op zaterdagavond afwerken.

Bron: http://www.kskheist.be
TOPTRAINER
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2013, 13:54

Re: Heist ook volgend seizoen in 2de klasse

Bericht door TOPTRAINER »

Ik wens de mensen Heist veel succes volgend seizoen in 2de klasse en ik wil ook de persoon bedanken die mij per sms op de hoogte van de laatste speeldag van Heist. Een ding is wel echt spijtig dat ploegen zoals Boussu-dour en ws Woluwe rustig mogen blijven verder doen in 2de klasse alsof er niks aan de hand is daarom hoop ik dat die ploegen volgend seizoen rond november met een zware put zit dat ze niet meer verder kunnen spelen.Ja ik ben supporter van KSVO
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist ook volgend seizoen in 2de klasse

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist ook volgend seizoen in 2de klasse

Bericht door DAVILA »

Iedereen weet dat de dribbel Roel's sterkste punt is ;)
Plaats reactie