Transfers/vertrekkers 2013 - 214
Re: Transfers/vertrekkers 2013
De eerdere tester Marvin Novotny zou zich terug aangeboden hebben bij Heist voor een appel en een ei.
Ik heb thuis nog één ei liggen...iemand nen appel? Hoewel ik betwijfel dat we centraal op middenveld nog iets nodig hebben...Dabo schreef:De eerdere tester Marvin Novotny zou zich terug aangeboden hebben bij Heist voor een appel en een ei.
gisteren van de voddemet 2 appelen en 4 nectarinnen meegebracht...moet volstaan!
-
- Beheerder
haha als ze die kerel daadwekelijk aantrekken gaat die voor eeuwig de speler voor een appel en een ei zijn.
De naam van Gano, de 19-jarige beloftenspits van Club Brugge (afkomstig uit Kampenhout) viel hier al enkele keren. Volgens HNB wordt hij één jaar uitgeleend aan Lommel. Nu ja, hij trainde een tijdje mee bij Lierse maar werd daar te plat bevonden. Beloften... jaja, ik denk daar zo het mijne over. Noem er eens enkele op die de laatste vijf jaar vanuit de beloften van eerste of tweede klasse een basisplaats pakten in eerste of tweede...
Belgische transfermarkt langer open!
Ongetwijfeld goed nieuws voor heen wat clubs. De ploegen die graag wat langer wachten om hun laatste transfers af te ronden, krijgen dit jaar langer de tijd.
Omdat 31 augustus dit jaar op een zaterdag valt, krijgen de clubs extra tijd om hun transfers af te ronden. De transfermarkt wordt afgesloten op maandag 2 september om middernacht. Uiterlijk dan moeten alle transfers doorgegeven zijn.
Heel wat andere landen sluiten hun transfermarkt wel degelijk op 31 augustus, in Rusland kunnen ze het langst spelers kopen of verkopen. Daar blijft de transfermarkt dan weer geopend tot 8 september.
bron: NR10
Ongetwijfeld goed nieuws voor heen wat clubs. De ploegen die graag wat langer wachten om hun laatste transfers af te ronden, krijgen dit jaar langer de tijd.
Omdat 31 augustus dit jaar op een zaterdag valt, krijgen de clubs extra tijd om hun transfers af te ronden. De transfermarkt wordt afgesloten op maandag 2 september om middernacht. Uiterlijk dan moeten alle transfers doorgegeven zijn.
Heel wat andere landen sluiten hun transfermarkt wel degelijk op 31 augustus, in Rusland kunnen ze het langst spelers kopen of verkopen. Daar blijft de transfermarkt dan weer geopend tot 8 september.
bron: NR10
Twee testers op training van KSK Heist
Donderdag verschenen twee testers op training van tweedeklasser KSK Heist. Het gaat om spelers die deel uitmaken van de beloftekernen van OH Leuven en het Nederlandse Roda JC. Trainer Cis Bosschaerts wil voorlopig geen verdere details geven. “Ik ken alleen hun voornamen”, antwoordde hij met een knipoog.
Bron: GVA
Donderdag verschenen twee testers op training van tweedeklasser KSK Heist. Het gaat om spelers die deel uitmaken van de beloftekernen van OH Leuven en het Nederlandse Roda JC. Trainer Cis Bosschaerts wil voorlopig geen verdere details geven. “Ik ken alleen hun voornamen”, antwoordde hij met een knipoog.
Charlie Ickmans is de tester van de beloften van OHL, David Wijns vertelde me dit en het is geen hoogvlieger zei hij...Dabo schreef:Twee testers op training van KSK Heist
Als dat het niveau is waarop we zoeken dan kunnen we naar mijn bescheiden mening beter kansen geven aan onze eigen beloften !
Wat we nodig hebben zijn mannen die in een profkern zitten in eerste en tweede (vanaf nr21 tot 30 voor eerste en vanaf nr17 in tweede) maar helaas is dat financiëel niet haalbaar.
Die Ickmans testte in het begin van het seizoen ook bij Lommel, zeker weer ene met een makelaar die met zijn koopwaar van deur tot deur gaat
Wat we nodig hebben zijn mannen die in een profkern zitten in eerste en tweede (vanaf nr21 tot 30 voor eerste en vanaf nr17 in tweede) maar helaas is dat financiëel niet haalbaar.
Die Ickmans testte in het begin van het seizoen ook bij Lommel, zeker weer ene met een makelaar die met zijn koopwaar van deur tot deur gaat

-
- Beheerder
sorry maar de nr 21 tot 30 van eerste klassers kunnen in 2de niks komen zoeken. Anderlecht is top bij de beloften en toch kan die ploeg weinig klaarspelen in oefenmatchen tegen 2de en derde nationalers.bv Oudenaarde - Anderlecht was 1-1.
Dan moet je niet vragen wat dat bij de kleine ploegen moet voorstellen he.
Nee de beteren uit derde moeten wij halen...alleen slagen we hier niet meer in. We trekken ondertussen reserves uit derde aan en spelers uit de buik van bevordering.
Bv Aaron Verwilligen, middenvelder en vorig jaar heel goed bij temse, teste bij lommel en hoogstraten maar tekende bij union......Zo iemand was toch haalbaar.
Nee de beteren uit derde moeten wij halen...alleen slagen we hier niet meer in. We trekken ondertussen reserves uit derde aan en spelers uit de buik van bevordering.
Bv Aaron Verwilligen, middenvelder en vorig jaar heel goed bij temse, teste bij lommel en hoogstraten maar tekende bij union......Zo iemand was toch haalbaar.
Fredje, je hebt me niet goed begrepen denk ik: ik spreek niet over beloften maar over A-kern spelers, bv spelers als David Wijns van OHL, Wannes Van Tricht bij KVM, een Wanderson bij Lierse... Spelers die als iedereen fit is het risico lopen niet in de wedstrijdkern van 18 te staan. Maar nogmaals: onhaalbaar voor ons !fredjetrek schreef:sorry maar de nr 21 tot 30 van eerste klassers kunnen in 2de niks komen zoeken. Anderlecht is top bij de beloften en toch kan die ploeg weinig klaarspelen in oefenmatchen tegen 2de en derde nationalers.bv Oudenaarde - Anderlecht was 1-1.

Het probleem met de spelers in derde die niet willen komen: ze verdienen daar even veel of méér dan bij Heist met een lagere belasting (trainingen, verplaatsingen enz)
Samengevat: allemaal een kwestie van veel geld...
-
- Beheerder
in derde lopen zeker 20 verdedigers die veel beter zijn dan onze, aanvallers net hetzelfde.... Als die allemaal onbetaalbaar zijn waar moeten wij da gaan sjotten? terug in provinciale?
Ja toppers als Lavaert en Fockaert ...fredjetrek schreef:in derde lopen zeker 20 verdedigers die veel beter zijn dan onze, aanvallers net hetzelfde.... Als die allemaal onbetaalbaar zijn waar moeten wij da gaan sjotten? terug in provinciale?

Nee Fredje voor mij is het simpel: om op termijn te overleven als middenmoter of linkerkolom moet men een profstructuur creëren en profspelers aantrekken (juist te licht voor eerste) zo niet moet ge altijd terug naar af. Als we realist zijn is dat in Heist enkel mogelijk als er een grote sponsor komt bv een bedrijf als Van Hool (maar ja die moeten geen naambekendheid meer krijgen en een bus is niet direct een product om te promoten bij de man in de straat

Opportuniteit ? (voor wat het waard is...)
'Frustrerende situatie voor doelman Mauro Van den Wildenberg'
De 20-jarige beloftevolle doelman van KFCO Beerschot-Wilrijk belandde van de hemel in de hel, nadat hij had vernomen dat zijn overgang van Sint-Niklaas naar KFCO Beerschot-Wilrijk niet doorgaat door fouten waaraan hij zelf geen schuld heeft.
'Ik kan nu enkel terecht bij een eerste- of tweedeklasser, maar wie zit daar nu op Van den Wildenberg te wachten ?'
Bron: samenvatting van een artikel in GVA van vandaag
Volgens mij wil die spelen voor een appel en een ei.... want... 'Ook het buitenland is een mogelijkheid, maar ik begin aan mijn laatste jaar logistiek-management met de nodige stages. Dat valt niet te combineren met voetballen in het buitenland, dus ook dat is geen optie'
Misschien moet Michel Wijns toch maar eens zijn licht gaan opsteken... ok die jongen zal ook niet veel ervaring hebben maar een derde keeper is geen luxe (zie Vervoort op Visé, het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld zit ge met nog slechts één keeper...)
'Frustrerende situatie voor doelman Mauro Van den Wildenberg'
De 20-jarige beloftevolle doelman van KFCO Beerschot-Wilrijk belandde van de hemel in de hel, nadat hij had vernomen dat zijn overgang van Sint-Niklaas naar KFCO Beerschot-Wilrijk niet doorgaat door fouten waaraan hij zelf geen schuld heeft.
'Ik kan nu enkel terecht bij een eerste- of tweedeklasser, maar wie zit daar nu op Van den Wildenberg te wachten ?'
Bron: samenvatting van een artikel in GVA van vandaag
Volgens mij wil die spelen voor een appel en een ei.... want... 'Ook het buitenland is een mogelijkheid, maar ik begin aan mijn laatste jaar logistiek-management met de nodige stages. Dat valt niet te combineren met voetballen in het buitenland, dus ook dat is geen optie'
Misschien moet Michel Wijns toch maar eens zijn licht gaan opsteken... ok die jongen zal ook niet veel ervaring hebben maar een derde keeper is geen luxe (zie Vervoort op Visé, het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld zit ge met nog slechts één keeper...)
Transfer doelman Van den Wildenberg niet goedgekeurd
zaterdag, 24 augustus, 2013 - 01:25
Het ziet er naar uit dat KFCO Beerschot Wilrijk tijdens het seizoen 2013-2014 geen beroep zal kunnen doen op doelman Mauro Van den Wildenberg. Zijn transfer van Sint-Niklaas naar het Kiel/Wilrijk werd door de bondsinstanties als gevolg van een administratieve nalatigheid van zijn vroegere club immers niet gevalideerd. De komende dagen zal worden uitgedokterd of er eventueel toch nog een mogelijkheid bestaat om een oplossing te forceren. Lukt dat niet, dan ziet trainer Urbain Spaenhoven een sterke ballenpakker wegvallen, want Van den Wildenberg had zich in deze oefencampagne een meer dan betrouwbaar sluitstuk van onze verdediging getoond. (DG)
Bron: site KFCO Beerschot-Wilrijk
zaterdag, 24 augustus, 2013 - 01:25
Het ziet er naar uit dat KFCO Beerschot Wilrijk tijdens het seizoen 2013-2014 geen beroep zal kunnen doen op doelman Mauro Van den Wildenberg. Zijn transfer van Sint-Niklaas naar het Kiel/Wilrijk werd door de bondsinstanties als gevolg van een administratieve nalatigheid van zijn vroegere club immers niet gevalideerd. De komende dagen zal worden uitgedokterd of er eventueel toch nog een mogelijkheid bestaat om een oplossing te forceren. Lukt dat niet, dan ziet trainer Urbain Spaenhoven een sterke ballenpakker wegvallen, want Van den Wildenberg had zich in deze oefencampagne een meer dan betrouwbaar sluitstuk van onze verdediging getoond. (DG)
Bron: site KFCO Beerschot-Wilrijk