Heist - Antwerp 2-7

hesteneer

Re: Heist - Antwerp

Bericht door hesteneer »

Donderdag vvk voor thuissupporters
Doef

Bericht door Doef »

hesteneer schreef:Donderdag vvk voor thuissupporters
Mja, een ureke... Ik heb dan zelf training!

Zijn er nog andere uren of dagen mogelijk? En hoe zit het met mini-abonnementen? Maar daar zult ge u dan ook wsl op voorhand mee moeten aanmelden... Het begint al, wa een soep!
ired

Bericht door ired »

Zittribune voor ons is al uitverkocht.
| Fan of Royal Antwerp Football Club |
hesteneer

Bericht door hesteneer »

allee, das al 250 man ;)

@Doef: as ge zondag om 10.00u aant loket staat zult ge mss nog wel een ticketje hebben denk ik :)
klenne

Bericht door klenne »

Bart ga gij donderdag een ticket halen ? Ik ga daar nu ook wel al zijn om half 2 ...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Denkoefening: we verkopen ons thuisvoordeel en spelen onze thuismatch op Antwerp. Er komt 12000 man (na de prestatie tegen Aalst komen er nog supporters bij). We laten Antwerp gratis opdraaien voor de organisatie en mogen als thuisploeg onze prijzen verhogen, we verkopen die 12000 tickets aan gemiddeld 17,50 euro = 210000,00 euro. Met dat geld halen we er twee heel goeie spelers bij voor 31 augustus en spelen ons beste seizoen ooit in tweede !
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En natuurlijk winnen we ook die match, 'piece of cake' bewezen we al in het verleden...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Uitvak Heist te klein voor Antwerp
07 augustus 2013 13:36

Het bezoekersvak van Heist is al volledig uitverkocht voor de wedstrijd tegen Antwerp. The Great Old krijgt morgen nog wat tickets, maar ook die zullen snel de deur uit zijn. In Heist wordt alleszins een vol huis verwacht.
Volgens de website van de club heeft Heist 1387 plaatsen voor bezoekende supporters. Verwacht wordt dan ook dat er heel wat Antwerpfans een zitje zullen proberen te bemachtigen in de tirbunes voor de thuissupporters. Daar kunnen 2162 mensen de wedstrijd volgen.
Antwerp raadt de fans af om zonder ticket naar Heist te trekken. "Voor de wedstrijd KSK Heist - Royal Antwerp FC is het bezoekersvak reeds uitverkocht. Morgen na de middag komt er een extra (maar beperkt) aantal tickets in omloop, die te koop zijn in de Ticket Corner. Aangezien we verwachten dat ook deze tickets vlot de deur zullen uitgaan, zullen de loketten voor de bezoekers op wedstrijddag gesloten zijn. Het heeft geen zin dus om naar Heist te rijden zonder ticket."

Bron: site voetbalkrant

Op het Antwerp forum zijn er heel wat die melden dat ze morgen naar Heist afzakken naar de voorverkoop voor de thuissupporters, zou een unicum zijn 'full house' en loketten gesloten op zondag !!!
Trouwens 'uitvak te klein' ??? Op hun forum zeggen de antwerp sups zelf dat het in eerste klasse veel minder zou zijn: bv uitvak Genk: 600 man, op de meeste plaatsen minder dan 1000 man, bij ons krijgen ze ongeveer 1350 plaatsen !!! Waar een kleine ploeg groot kan in zijn ;)
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

het zou schandalig zijn als heist supporters naast kaarten zouden grijpen omdat men morgen kaarten zou verkopen aan antwer supporters.
klenne

Bericht door klenne »

Ik ga morege mijn kaart kopen om 20 uur dan zennek zeker !

Ma idd moest da zijn da ge als trouwe thuissupporter ni binnekunt dan ga ik alleen nog zien op verplaatsing :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Met een uurke kaartenverkoop gaan ze er niet komen hoor. Hopelijk stewards en politie aanwezig om alles in goede banen te leiden en om er op toe te zien dat dit een voorverkoop is voor de thuissupporters.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Re: Speeldag 2 - 11/8/2013 Heist - R.Antwerp F.C. [15:00]
Berichtdoor BrickTop » 07-08-2013 19:57

kampioene11 schreef:
Van een Heist-supporter vanop hun forum en de vraag is: als dat in den beker mag, waarom niet in competitie?

Denkoefening: we verkopen ons thuisvoordeel en spelen onze thuismatch op Antwerp. Er komt 12000 man (na de prestatie tegen Aalst komen er nog supporters bij). We laten Antwerp gratis opdraaien voor de organisatie en mogen als thuisploeg onze prijzen verhogen, we verkopen die 12000 tickets aan gemiddeld 17,50 euro = 210000,00 euro. Met dat geld halen we er twee heel goeie spelers bij voor 31 augustus en spelen ons beste seizoen ooit in tweede !
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En natuurlijk winnen we ook die match, 'piece of cake' bewezen we al in het verleden...

Dat laatste is spijtig genoeg nog waar ook.

Unquote

Bron: RAFC forum

Lap, ik heb het Antwerp forum gehaald !!!
Zotter kan het niet worden, hoezo, niet plezant in tweede klasse ??? :D
klenne

Bericht door klenne »

Ik ga tege 8 uur naar daar zeis benieuwd da daar veel volk ga staan :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ik verwacht daar vandaag veel volk, en veel antwerp supporters die van bonhei, lier, mechelen,...naar ons komen
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

ik vrees het ergste als daar 1 tafelke met een cremedoos sta. Kunnen de supportersclubs niet helpen door bijvoorbeeld ook kaarten te verkopen, maar dan enkel aaqn mensen in het bezit van een supportersclubkaart?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Stadion KSK Heist te klein voor verwacht aantal bezoekers

Het voetbalstadion van KSK Heist krijgt binnenkort flink wat supporters over de vloer. Nu zondag krijgt de Heistse thuisploeg bezoek van tweedeklasser Antwerp. Begin september zijn alle ogen dan weer gericht op de wedstrijd tussen eersteprovincialer KSV Schriek en Beerschot-Wilrijk, die eveneens in het stadion in de Lostraat plaatsvindt.

“Het pakket met tickets dat Antwerp van ons kreeg, was al snel volledig uitverkocht”, legt Dirk Poortmans van KSK Heist uit. “Momenteel worden er nog tweehonderd tickets bijgedrukt, waarvan we verwachten dat ze binnen de kortste keren ook weg zullen zijn. Ons stadion heeft nu eenmaal maar plaats voor 1400 mensen in het bezoekersvak. Dat is jammer genoeg te weinig voor een wedstrijd als die van zondag”, gaat hij voort. Ondertussen werd er ook contact opgenomen met de ticketverantwoordelijke en de veiligheidsverantwoordelijke van Antwerp. “Zij zullen via alle mogelijke media duidelijk maken dat de loketten voor de bezoekende ploeg zondag niet geopend zijn.”

Volgens een aantal geruchten zou het Heistse stadion nog niet klaar zijn voor de komst van de Antwerpse supporters. Poortmans weerlegt: “De werkzaamheden aan de nieuwe kant zijn inderdaad nog niet klaar, maar dat was dan ook niet de bedoeling.

De supporters kunnen in principe niet tot bij de werkzaamheden komen, dus we verwachten daar geen problemen”, klinkt het. Verder hoopt Poortmans vooral op een geslaagde wedstrijd. “Ik denk niet dat we ooit al zo’n vol stadion gehad hebben. Hopelijk blijven de problemen minimaal, dan wordt het een topweekend.”

Hoge verwachtingen

Ook de Heistse politie is voorbereid op de komst van de Antwerpse supporters. “Er werden extra maatregelen getroffen en er zal een beroep worden gedaan op versterking van buitenaf”, klinkt het. Ook voor de wedstrijd tussen Schriek en Beerschot- Wilrijk zal de politie mogelijk dezelfde werkwijze hanteren. “In dat geval gaat het om de eerste competitiewedstrijd van een vernieuwde ploeg. Wat de eerste respons van de supporters zal zijn, is dus nog onduidelijk.”

Ook bij Schriek, dat in september Beerschot-Wilrijk ontvangt, zijn de verwachtingen hoog. “Hopelijk wordt de opkomst bij ons vergelijkbaar met die van komende zondag.

Van mij mag dat in elk geval”, lacht Staf Van Acker van KSV Schriek. “Informeel werd wel eens geopperd om de wedstrijd in het stadion van Racing Mechelen te spelen, mocht het voor een of andere reden in Heist niet kunnen plaatsvinden. Uiteindelijk is Mechelen en Schriek toch wat ver, dus we houden het in de buurt.”

Als een uitwijking naar de terreinen van Racing Mechelen wel nodig was geweest, was dat alvast buiten de Mechelse politie gerekend. Zij gaf een negatief advies over de match.

Ook waarnemend burgemeester Marc Hendrickx (N-VA) wil dat advies volgen. “Wij vrezen dat de harde kern van Racing hier een spelletje van zou maken en vechtpartijen zou uitlokken met supporters van Beerschot.

Dat risico willen wij vermijden”, stelt hij.

Frank Dietens, voorzitter van Racing Mechelen, zag het voorstel aanvankelijk wel zitten. Voor zijn club had de wedstrijd 5000 euro extra inkomsten kunnen opleveren.

Bron: GVA
Plaats reactie