KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 14 september om 20 uur

http://Www.as-eupen.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

Succes strak he manne ik ga er ni bijzijn vandaag maar hou me zeker op de hoogte he :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Dabo »

0-0 rusten
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

1-1 webeeeeeersssss !!!!!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

Eindstand 1-1 !!!! Wie had da gedacht 8-) Proficiat manne !!!!!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door DAVILA »

Bewonderenswaardige prestatie van ons team tegen een op en top profploeg. Eerste helft gelijkopgaand met een reuzenkans voor Criel net voor de rust, alleen door is hij iets te besluiteloos en weg kans.
1-0 bij de rust was niet onverdiend geweest. Meteen na de hervatting een koude douche vanop links mag een Eupen speler moederziel alleen gelaten een voorzet versturen die keihard wordt binnengekopt. Even lijkt het er op dat Eupen dat woensdag mocht rusten wegens uitgestelde match ons ging doodknijpen maar we vechten ons terug in de match met als bekroning tien minuten voor tijd de gelijkmaker via Webers !

Toch ook getoond dat er bij ons rondlopen die goed kunnen 'ballen' zoals Boskamp zegt, en Bram Criel hoe die zich weert in de spits...

Na de match enkele Eupen sups gesproken, die vonden unaniem dat Heist het punt dik verdiende, drie punten had ik zelf niet onverdiend gevonden.

Terzijde: net in 'Stadion' gehoord dat Brinkman in eerste klasse na twintig matchen nog nooit een strafschop floot, ook niet een hogenhuize op Coulibaly in Kortrijk-Gent !
In Heist fluit hij er drie op een kwartier tijd... Die zal gedacht hebben 'zo kom ik ook aan mijn kwotum zonder het risisco van veel commotie, over die boerkes maakt toch niemand heisa' Onlangs gelezen in ik weet niet welk verband (mij kennende waarschijnlijk voetbal): 'kijk altijd naar de statistieken', remember de zaak Chetta: zijn statistieken bewezen ook dar hij een afwijking had... ;)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door DAVILA »

Heist heeft Eupen op een 1-1 gelijkspel gehouden. Dachelet was de auteur van de eerste kans, hij kopte een hoekschop over. De thuisploeg begon niet onaardig tegen één van de titelkandidaten. Mngadi kopte een voorzet in de handen van Thys, Eupen imponeerde niet in de openingsfase.

Thys sloeg ternauwernood een bal van Schouterden uit zijn doelvlak. De bezoekers kwamen nu meer opzetten, een knal van Asamoah vloog naast. Een weinig geïnspireerd Eupen maakte voor de rust weinig klaar. Op slag van rust kon Criel op doel afstormen, hij besloot op de keeper. In de eerste minuut van de tweede helft klom Eupen na een kopbal van Bassey op voorsprong, op een voorzet van Diedhiou. Dachelet verplichtte doelman Deumeland tot een ultieme reflex op een hoge bal. Carvalho werd naar de kant gehaald. De ingevallen Van Den Broeck werd rechtsachter, Vandermarliere schoof een rij vooruit. Op een vrijschop van Rijmenants kopte Webers de gelijkmaker binnen. Een verre vrije trap van Schouterden werd door Thys in corner gebokst. Heist vierde de puntendeling als een overwinning.

HEIST: Thys - Vandermarliere, Grant, Dachelet, Van Den Bogaert - Vanderputte, Carvalho, Webers, Rijmenams, Rijmenants - Criel.
EUPEN: Deumeland - Ochoa, Kabasele, Radebe, Mata - Assamoah, Mngadi, Schouterden, Diagne- Bassey, Lallemand.
VERVANGINGEN: 24' Radebe door Diedhiou., 64' Carvalho door Van Den Broeck, 66' Mngadi door Diallo, 80' Assamoah door George, 85' Rijmenants door Van Praet.
DOELPUNTEN: 46' Bassey 0-1, 80' Webers 1-1.
GELE KAARTEN: Diedhiou, Kabasele, Carvalho, Schouterden.
RODE KAART: geen.

Bron: Gert Fierens GVA online

SCHEIDSRECHTER: Karim Saadouni.
TOESCHOUWERS: 750.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door DAVILA »

FRISSE BENEN

AS Eupen zag zijn thuiswedstrijd tegen Eendracht Aalst afgelast worden en stapt dus met frisse benen de bus op richting KSK Heist. De Zwanen zijn nog maar net bekomen van de pandoering tegen Moeskroen Peruwelz en kijken met de Panda's opnieuw een titelkandidaat in de ogen.

Bron: voorbeschouwing nr10

:oops: :oops: :oops:

Di Rupo kan misschien nog wat Panda's gebruiken in Paira Daiza ;)
Laatst gewijzigd door DAVILA op 15 sep 2013, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door foxy »

sterke prestatie van onze jongens , vooral verdedigend in een perfecte organisatie in 4-4-2.
De terugkeer van Vandenbroeck is ook een zegen voor het verdedigend werk, dat was enkele keren heel
duidelijk. Spijtig dat opnieuw een dekkingsfout in het centrum Eupen toeliet om vrij in te koppen (zelfde
tegen Moeskroen); in zone op lijn verdedigen betekent niet dat in de 16 meter geen stricte mandekking nodig is
(hallo Grant-Dachelet). Proficiat ook voor de sterke fysieke en mentale conditie ; voor de tweede keer maken
we een achterstand goed op het einde en tegen Hoogstraten kwamen we ook terug en erover.
Benieuwdnaar de keuze van de coach nu VDB terug is; ik heb mijn twijfels over Carvalho als middenvelder;
zou hem graag in de spits zien naast Webers ( zoals Radzinski-Koller)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door DAVILA »

Foxy volgens mij langs de dekkingsfout vooral in de flankspeler die moederziel alleen de bal mocht aannemen en kijken waar hij hem ging droppen...
Maar idd schitterend werk van ons team !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door klenne »

Als ge een punt pakt tege eupen dan moogde da wel vieren als een overwinning :)

En vandenbroek ook ingevalle zienek just , 2 keer goe nieuws en tkan alleen nog maar beteren als ook onze bank wa sterker word !!

Nu komt tubeke-lommel-wezet-virton.... Ik zient volledeg zitte 8-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Foxy volgens mij langs de dekkingsfout vooral in de flankspeler die moederziel alleen de bal mocht aannemen en kijken waar hij hem ging droppen...
Maar idd schitterend werk van ons team !
Zelfde verhaal als op moeskroen of was het al minder erg :D ?!
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door foxy »

Davila, elke wedstrijd worden een tiental flankvoorzetten getrapt ,ook met een back vlakbij, het
belangrijkste is de afscherming van het centrum met sterke mandekking om doelpunten te voorkomen; het is
onmogelijk om constant de ganse breedte van het veld goed af te dekken en ook in de topploegen zie je dat
vaak alleen op de flanken ruimte is ( daarom komen de backs nu diep om die te benutten) bij een collectieve
aanval via een flank wordt wel druk gezet op die spelers , ook door ons team, en het was trouwens door een
snelle vleugelverandering van rechts naar links dat die flank open lag, wat normaal is.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 1-1

Bericht door hesteneer »

Heb gisteren enkel de 2de helft gezien en vond ons zeker niet de mindere ploeg van Eupen. Ben ik de enige die denkt dat we met iets meer lef en durf 3 punten hadden kunnen pakken? 1 punt tegen die profs is top, 3 punten had een superstunt kunnen zijn :)

Het 4-tal dat nu komt zou ons 7 op 12 moeten opleveren....en dan gaan we een rustig seizoen spelen dit jaar.

Aja nog 1 ding: Danku Webers!! Elke keer is hij belangrijk voor ons, wat een topper...
Plaats reactie