AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

Zaterdag 21 september om 20 uur
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Pittoors, Van Den Broeck, Van Praet en doelman Niels Vervoort trainden met de groep. Op Simon Vermeiren is het nog een viertal weken wachten. Ozcan werkt aan de revalidatie. Trainer Cis Bosschaerts wil vrijdag bij de beloften een groot aantal spelers opstellen die de laatste weken weinig aan spelen toekwamen. Op die manier moeten zij een zitje op de bank verdienen.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------

BRAM CRIEL GAAT MET SK HEIST OP ZOEK NAAR ZIJN TWEEDE COMPETITIEGOAL

‘Ik leg me druk op’

Met zes goals in zeven wedstrijden doet de Heistse aanval het niet goed. Dan komt men uit bij aanvalsleider Bram Criel, die nog maar één keer raak trof. Hij gaat straks in Tubeke op zoek naar een tweede, verlossende treffer.
Op de Bram Criel van het eerste jaar in Heistse loondienst, toen hij liefst zestien keren scoorde, is het al anderhalf seizoen wachten. Toch hoopt de Bonheidenaar stilaan weer zijn vertrouwde niveau te halen.

‘Ik voel geen druk van buiten uit. Die leg ik daarom mezelf wel op’, is hij zich bewust van de in hem gestelde verwachtingen.

Volgens de Heistse aanvalsleider kan het precies daarom in de komende weken alleen maar beter gaan.

‘Ik speel sinds vier speeldagen weer in de spits’, legt hij uit. ‘Dat is mijn uitverkoren en vertrouwde positie Ik hoop nu vlug mijn oude peil te bereiken en dan kunnen de supporters weer plezier aan mij beleven.’

‘Ik voel me beter dan twaalf maanden geleden, toen ik werd afgeremd door een schorsing en een aanslepende blessure’, klinkt het in de aanhef naar het treffen van vanavond op het veld van ex-eersteklasser Tubeke.

Daar wacht het team van Cis Bosschaerts opnieuw een zware opgave.

‘Het is voor ons al altijd een moeilijke verplaatsing geweest’, herinnert Criel zich levendig. ‘Ik vrees dat het nu niet anders zal zijn. Het is ook een ongezellig stadion met een grasmat die er bij regenweer erg drassig kan bijliggen.’

Toch ziet Bram Criel ook lichtpunten.

‘Als ik goed geïnformeerd ben, dan is één van hun belangrijkste middenvelders er niet bij. Net die kuitenbijter, die in onze vorige duels op de huid van Bart Webers kleefde. Zonder die man hebben we het hopelijk minder lastig.’

Behoud

Het na de 5-0 in Moeskroen ondermijnd vertrouwen is na de 1-1 tegen kopploeg Eupen gelukkig hersteld.

‘Een resultaat dat ons veel deugd heeft gedaan. Na de vier op zes die we haalden tegen Geel en Moeskroen, was dit een bonuspunt’, blikt de Bonheidenaar daar graag op terug. ‘Het toont aan dat de groep, ook al is die ten opzichte van vorig seizoen afgeslankt, voldoende kwaliteit herbergt om het behoud af te dwingen.’

Dat nog steeds Simon Vermeiren moet gemist worden, vindt Bram Criel een handicap.

‘Hij is iemand die een actie kan maken en zo voor dreiging kan zorgen. Zijn afwezigheid weegt soms wel door.’

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Pour cette rencontre face à Heist, Heris (0/2) démarre sa suspension. Neels (tibia) et Diawara (genou) sont toujours indisponibles. Longtemps incertain, Liard (adducteurs) s’est réentraîné vendredi et fait finalement bien partie de la sélection.

Dante Brogno a arrêté un noyau de 14 joueurs. À l’issue du match de l’équipe réserve à Heist hier soir, l’entraîneur des Sang et Or devait encore rajouter quatre éléments.

Bron: LDH online

Heris geschorst, Neels en Diawara gekwetst, de lang twijfelachtige Liard (adductoren) komt bij de kern
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

2-2 Goals va Webers en Vandermarliere
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

TUBIZE Les Sang et Or sont toujours à la recherche de leur premier succès à domicile ...
Samedi soir, pour le compte de la 8e journée du championnat de division 2, l'AFC Tubize n’a pu prendre la mesure du KSK Heist (2-2).

Peu avant la demi-heure de jeu, suite à un centre de Criel, la reprise de Bart Webers, au second poteau, mettait les Campinois au commandement (0-1).

Amorphes avant le repos, les Tubiziens affichèrent un meilleur visage en seconde période. À la 54e minute, Sofian Kheyari égalisait d’une frappe puissante à l’entrée du grand rectangle (1-1).

À vingt minutes du terme, et alors que les Sang et Or dominaient, Jonas Vandermalière profitait d’une bourde de Merveille Goblet pour redonner l’avantage à Heist (1-2). Mais 120 secondes plus tard, le jeune Leandro Bailly rétablissait la parité de la tête (2-2).

Menés à deux reprises, les Brabançons ont finalement décroché leur premier point à domicile de la saison, après trois défaites consécutives au Stade Leburton. Mais face de faibles Campinois, le résultat est décevant ....

Fiche technique:

AFC TUBIZE – KSK HEIST 2-2
AFC TUBIZE : Goblet; Gevaert, Vandenbroeck, Laurent, Vinamont; Kheyari, Liard; Ambroise, Wallaert (46e Wagner), Onana (67e Doumbouya); Bailly (87e Okita).
KSK HEIST : Thys; Vandermarlière, Grant, Dachelet, Van Den Bogaert; Vanderputte, Rijmenams; Carvalho (70e Van Den Broeck), Webers, Rymenants; Criel.
ARBITRE : M. G. Bylois.
AVERTISSEMENTS : Kheyari, Vanderputte.
LES BUTS : 27e Webers (0-1), 54e Kheyari (1-1), 71e Vandermalière (1-2), 73e Bailly (2-2).

Bron: LDH online
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

Tubize – Heist : 2-2

Les Sang et Or wilden maar wat gauw hun erbarmelijke thuisreputatie van zich afspelen, maar het waren de bezoekers de op het half uur dankzij Webers op voorsprong kwamen. In de tweede helft bracht Kheyari de thuisploeg op gelijke hoogte. De zwanen bleven niet bij de pakken zitten en kwamen dan ook weer op voorsprong via Vandermarlier. Ook in deze wedstrijd kon men niet lang vieren, want een minuut later zette Bailly de bordjes weer gelijk. Verder werd er in deze wedstrijd niet meer gescoord, zodat Tubize haar allereerst punt haalt in eigen huis.

Bron: site nr10
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

Dik verdiend punt , hadde er gerust 3 moge zijn !!! Beste eerste helft da ik dees seizoen al gezien heb met een zeer mooi doelpunt van webers !!! Tweede helft was iets minder maar we komen dan toch trug op voorsprong en ne minuut later ist al weer gelijk .. Jammer , crieĺ en vanderputte krege nog DE kans om de 3 pingen mee naar heist te nemen maar het mocht ni zijn !

Punt op verplaatsing is altij goe , zaterdag lommel thuis , die pakke en dan zen we echt vertrokke :twisted:
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door eSKaa »

Inderdaad, vandaag met een goed gevoel naar huis gegaan, en je zag dat dat bij veel volk zo was. De uitslag steekt wat tegen, deze match moet je altijd winnen, maar kom, op voorhand teken je voor dat punt. Lommel zaterdag moet er aan!
En volgend jaar zou ik in Tubize terug op dat tribuneke willen staan. Veel plezanter dan op die blok achter de goal. :-)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Peter »

Idd een heel leuke wedstrijd gezien afgelopen zaterdag.
Criel die bergen werk verzette. Webers die er heel dicht tegen speelde waardoor, telkens Criel naar een flank ging, er toch veel dreiging bleef in het centrum.
Centraal duo Jeroen & Jorn die tegen dit soort ploegen zeker de beteren zijn.

Probleemgeval 1: Bruno Carvalho. Die jongen maakt het zich toch zo graag oh zo moeilijk. Hij kan voetballen, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar simpel inspelen Bruno ipv u constant vast te lopen. En 2e helft niet gezien waardoor hij terecht vervangen werd. Vorige week in 2e helft wel gezien maar dan in fameus negatieve zin. Dure speler lijkt het me dan wel voor 1 helft...
Probleemgeval 2: Miguel Dachelet. Ook hij kan ongetwijfeld voetballen, maar of het klikt met rest van de verdediging/ploeg. Vorige week gaf hij onterecht Bryan fout van tegendoelpunt. Nu maakte ook hij het zich onnodig moeilijk door centraal van achter uit te willen beginnen dribbelen. Afwachten maar hoe lang dat nog zal duren.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

“We hadden hier altijd moeten winnen”

Heist verzuimt sterke eerste helft door te zetten in spannende partij

Heist keerde met een gemengd gevoel terug uit Tubeke. Het speelde een prima eerste helft, maar een mindere tweede verhinderde een verdiende winst. Liefst twee keer werd een voorsprong uit handen gegeven. Een ontgoochelde Bram Criel na de wedstrijd, die ook zag waar het schortte. "We hadden hier altijd moeten winnen. Verdorie toch, waarom lieten we zo snel gelijkmaken na de tweede voorsprong? Goed, in een vlaag van emotie en ontgoocheling wijs ik niemand met de vinger maar we hadden met meer naar huis kunnen gaan dan dit gelijkspel." Voor de rust vond Criel zijn ploeg écht goed spelen. "Dat was van het beste wat we de laatste jaren hebben laten zien. Het was echt goed en we speelden ook heel ontspannen en met weinig balverlies. We hadden zeker vertrouwen getankt na het gelijkspel tegen Eupen." En wat een mooie eerste goal, niet? "Over drie stationnetjes recht op doel af. Alles zat mee, een perfecte voorzet van mij en Webers die op de juiste plaats stond om de goalte scoren. Een droomdoelpunt." En Criel kon maar niet zwijgen over die eerste helft. "Het deed me denken aan onze prestatie twee jaar geleden op Waasland-Beveren. Toen wonnen we daar met
0-3. Wel, zo'n voetbal speelden we toen ook." Maar dat geweldige werd in de tweede helft niet doorgezet. "Tubeke pakte van in het begin de koe bij de horens. Ze zetten meteen druk en lieten onmiddellijk voelen wat hun doel was: snel gelijkmaken. Ze toonden dat ze
voetballend echt veel in hun mars hebben." Aanvaller Criel zit wel prima in zijn vel. "Als ik de klok een jaar terugdraai gaat het nu met mij veel beter. Ik denk ook dat ik een behoorlijke match gespeeld heb. Looplijnen, het aanspeelbaar zijn, ik denk dat ik het vrij goed heb gedaan." Alleen die goal, echt dat verschil maken ontbreekt nog. "Op het einde had ik de 2-3 kunnen scoren, misschien ook wel moeten scoren. Er is wat geluk bij nodig, maar toch. Dat is het enige wat nog ontbreekt. Ik blijf op één goal steken -tegen Hoogstraten - en dat is te weinig." "De eerste helft was de sterkste in jaren" Bram Criel

De Match

Heist moest in de eerste helft niet onder doen voor tubeke en versierde zelfs de beste kansen. net op het moment dat tubeke zijn voet naast die van Heist zette, sloeg Webers koelbloedig toe. na rust barstte het duel helemaal los. De verdediging van Heist kreeg de bal niet weg en de Kheyari knalde de gelijkmaker droog binnen. tubeke rook bloed maar na geklungel van Goblet legde Vandermarliere de verrassende 1-2 tussenstand vast. Lang kon Heist niet van die nieuwe voorsprong genieten want twee minuten later kopte Bailly de 2-2 over thys.

ScHeidSrecHTer: Gerd Bylois

ToeScHouwerS: 300.

TuBeKe: Goblet - Gevaert, Vandenbroeck, Laurent, Vinamont - Kheyari, Wallaert, Liard - Ambroise Bailly, Onana.

HeiST: Thys - Vandermarliere, Grant, Dachelet, Van den Bogaert - Carvalho, Vanderputte, Webers, Rijmemans, Rymenants - Criel.

doeLpunTen: 26' Webers 0-1, 54' Kheyari 1-1, 71' Vandermarliere 1-2, 73' Bailly 2-2.


VerVangingen:46' Wallaert door Wagner, 67' Onana door Doumbouya, 70' Carvalho door Van den Broeck, 87' Bailly
door Okita.

geLe KaarTen: Kheyari, Vanderputte, Van den Bogaert, Vandenbroeck.

Bron: GVA

-------------------------------------

‘Een dubbel gevoel’

Heist keerde uit Tubeke terug met een punt. ‘Een resultaat waar we voor de wedstrijd zeker hadden willen voor tekenen’, aldus T2 Hugo Van Doninck. Toch waren de Heistenaren niet onverdeeld tevreden. ‘We houden er een dubbel gevoel aan over’, vervolgt de rechterhand van coach Cis Bosschaerts. ‘Laat kregen we nog kansen om te scoren.’ Criel faalde. ‘Maar geen verwijt. Bram speelde goed, maar miste geluk bij de afwerking.’ De Heistse prestatie was af. ‘Vooral het eerste halfuur’, aldus Van Doninck. ‘Knap ook hoe we twee keer op voorsprong kwamen.’

www.sportwereld.be
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door fredjetrek »

Peter schreef:Idd een heel leuke wedstrijd gezien afgelopen zaterdag.
Criel die bergen werk verzette. Webers die er heel dicht tegen speelde waardoor, telkens Criel naar een flank ging, er toch veel dreiging bleef in het centrum.
Centraal duo Jeroen & Jorn die tegen dit soort ploegen zeker de beteren zijn.

Probleemgeval 1: Bruno Carvalho. Die jongen maakt het zich toch zo graag oh zo moeilijk. Hij kan voetballen, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar simpel inspelen Bruno ipv u constant vast te lopen. En 2e helft niet gezien waardoor hij terecht vervangen werd. Vorige week in 2e helft wel gezien maar dan in fameus negatieve zin. Dure speler lijkt het me dan wel voor 1 helft...
Probleemgeval 2: Miguel Dachelet. Ook hij kan ongetwijfeld voetballen, maar of het klikt met rest van de verdediging/ploeg. Vorige week gaf hij onterecht Bryan fout van tegendoelpunt. Nu maakte ook hij het zich onnodig moeilijk door centraal van achter uit te willen beginnen dribbelen. Afwachten maar hoe lang dat nog zal duren.
Ik zie maar 1 probleem en dat is de keeper, of het ontbreken van ne keeper. Elke bal tussen de palen is gewoon goal. Weer 2 Goals op zijn klak. De eerste bal is weliswaar hard maar centraal op hem. Bij de 2de goal voetbalt hij gewoon niet mee. Schat hij de situatie is plukt hij gewoon die bal, of slaat hij hem op zijn minst weg. Thijs maakt geen flaters zoals vervoort maar Ruttens zou 75% van de doelpunten die we tegenkregen gepakt hebben. Dan hadden we op zijn minst 5 punten meer.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

Dieje eerste moete idd hebbe die tweede vinnek persoonlek van ni.. Maar die mag dan ook nooit valle just na de 1-2 :evil:

Ma aanvallend ook nog serieuze kanse gehad he !!

Ik hou toch een goe gevoel over aan na deze , nu minstens 6 punte pakke de volgende drie matchen :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

“De meeste ploegen zijn niet beter dan Heist”

Verdediger Bart Van Den Broeck mag nog eens invallen

Heist pakte in Tubeke een verdiend punt. Met een invalbeurt van Bart Van Den Broeck. De verdediger viel in de eerste competitiewedstrijd tegen Dessel uit met een liesblessure. Sindsdien moet hij zich tevreden stellen met invalbeurten. Het seizoen kon voor jou niet slechter van start gaan,Bart. Bart Van Den Broeck:"Na een uur viel ik in Dessel uit en pas vorige week mocht ik weer invallen tegen Eupen. Dat was ook tegen Tubeke het geval. Ik ben gretig, ik ben er ook helemaal klaar voor. Maar het is nu aan de trainer om bepaalde keuzes te maken."
Tegen Tubeke koos hij voor dezelfde ploeg als tegen Eupen "Dat begrijp ik wel, want we gaven een prima prestatie weg. Het is nu gewoon geduld oefenen, want mijn tijd komt nog wel. Maar dat is zo als je uitvalt met een blessure. Het heeft tijd nodig om te genezen en een ploeg die goed draait, verander je ook niet." De positie van flankverdediger lijkt wel behekst. "Daar hebben inderdaad al drie spelers gestaan sinds ik ben uitgevallen: Van Praet, Pittoors en nu Vandermarliere. Het zal wel toeval zijn, maar het is enigszins opmerkelijk. Gelukkig blesseerde Vandermarliere zich nog niet (lacht)." De ploeg straalt weer vertrouwen uit. "Vorig jaar was dat helemaal anders. Toen moesten we wachten tot de derde periode vooraleer we de typeploeg gevonden hadden. Het lijkt erop dat die ploeg er nu al staat. En dat gevoel schept vertrouwen. Vorig jaar kenden we een moeilijke start, geraakten we geïsoleerd en holden we een heel seizoen lang achter de feiten aan." En nu is dat niet het geval? "Neen, dat voel je aan alles. Er is meer het besef dat we het kunnen. Het geloof dat we het behoud kunnen verzekeren is absoluut aanwezig. De hele rechterkolom plakt aan mekaar. We tellen 'maar' zes punten, maar we hebben al weltegen Moeskroen, Antwerp en Eupen gespeeld. De rest is niet beter en daar trekken we ons nu aan op."

Bron: GVA

------------------------------------------

Eerste competitiegoal van Jonas Vandermarliere levert Heist ‘slechts’ gelijkspel op: ‘Voetbal is een ploegsport’

Heist speelde op Tubeke voor de derde keer gelijk. Voor het eerst op verplaatsing. Op zich geen slecht resultaat, maar toch heerst er vooral ontgoocheling. Ook bij Jonas Vandermarliere, die een eerste doelpunt lukte voor zijn nieuwe club.
Jonas Vandermarliere scoorde tegen Tubeke de 1-2. Toch bood zijn eerste goal voor Heist geen uitzicht op de zege.

Het werd 2-2, een resultaat waarvoor iedereen vooraf wilde tekenen, maar dat trainers en spelers nu met een wrang gevoel opzadelde.

‘Het is jammer dat het na die 1-2 snel 2-2 werd’, deelt Vandermarliere in de teleurstelling. ‘Konden we de voorsprong langer vasthouden, dan zat er mogelijk meer in. Dat was op basis van onze sterke eerste helft ook verdiend geweest.’ Anders was het na de pauze.

‘We vergaten toen te voetballen. Tubeke zette hoger druk en we werden teruggedrongen. Toch kregen we bij een 2-2-stand nog twee mogelijkheden op 2-3, maar daarbij ontbrak ons telkens dat tikkeltje geluk.’ Dat Vandermarliere scoorde, hoeft niet te verbazen.

‘Voor Sint-Niklaas lukte ik vijftien goals in twee seizoenen’, zegt de West-Vlaming. ‘Dat is niet super, maar als middenvelder evenmin weinig.’

Dat de als vervanger van verdedigende middenvelder Glenn Neven ingehaalde West-Vlaming al drie weken op de rechtsbackplaats moet spelen, deert hem niet.

‘Dat is niet mijn vertrouwde positie. Die ligt op het middenveld. Maar omdat met Van den Broeck, Pittoors en Van Praet drie flankverdedigers uitvielen, kwam de trainer in zijn zoektocht naar een oplossing bij mij uit. Voetbal is een ploegsport. Ik doe wat van mij verlangd wordt. Zeker als ik daar het team mee uit de nood kan helpen.’

Dat Vandermarlier in die drie matchen na de vervanging van Bruno Carvalho een rij mocht opschuiven en Heist daar telkens beter van werd, bewijst dat hij op het middenveld thuishoort.

‘Daar kom ik met mijn loopvermogen en ervaring het best tot mijn recht’, zegt hij. ‘Maar of de ploeg uitgerekend door die ingreep vlotter ging voetballen, dat is eerder toeval. Dat ligt dan zeker niet aan mij alleen.’ Inmiddels heeft hij het in Heist naar zijn zin.

‘Er werden op het laatst nog enkele transfers gerealiseerd die een versterking zijn. Dat vertaalde zich al in betere resultaten. Dat geeft vertrouwen en is leuk voor iedereen, zodat de sfeer in de groep heel goed is.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: AFC TUBEKE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

300 toeschouwers waar an 50 heist supporters :lol:
Plaats reactie