KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door malinwa fc »

In ieder geval,het was dus een super geslaagd weekend!! :D :D :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

En ook westerlo verliest :shock: 1-0 op aalst...

We pakke zezaterdag :twisted:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door hesteneer »

er achter of ni...foert ! :) we doen een goei zaak dees weekend en das het belangrijkste :)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door Dabo »

Heist haalde opgelucht adem na de mooie overwinning tegen rWdM. naast Bart Webers mocht ook Simon Vermeiren juichen met zijn doelpunt. hij scoorde als invaller de derde heistse goal maar viel daarna wel geblesseerd uit. Vermeiren liep na zijn doelpunt dolgelukkig naar trainer Bosschaerts. "De trainer had een hele week op me ingepraat en gezegd dat ik tegen Brussels het verschil zou maken. En dan is het fijn dat je zijn woorden in daden kan omzetten. De omhelzing was intens, ik heb al genoeg pech gehad en ik heb dit seizoen nog maar weinig kunnen spelen. Daarom was ik zo blij."

nieuwe blessure

Zijn blessure kwam dan ook op een ongelegen moment. "Zes weken stond ik aan de kant met een knieblessure, nu dit weer. Ik kampte met een verrekking waardoor ik het einde van de match niet haalde. Geen halfuur heb ik op het veld gestaan, maar ik heb er wel van genoten. Maar je weet hoe dat gaat, hé. Je bent als voetballer geblesseerd en je wil snel weer terugkeren. Mogelijk heb ik daar een prijs voor betaald. Ik ben er volgende week wellicht niet bij." Naar Westerlo, net zo'n leuke affiche?"En net op een moment dat we zonder zorgen daar kunnen gaan voetballen. Ik vergelijk die match met die van vorige week tegen Sint-Truiden. De thuisploeg moét winnen en wij kunnen heel relax de partij aanvatten. Wat een verschil met vorig seizoen."

trainers zien het anders

Na de match was iedereen het erover eens dat het kantelmoment in de match de rode kaart voor bezoeker Nicaise was. "Het was een vergissing van de scheidsrechter", vond Didier Beugnies, coach van RWDM Brussels. "Er werd een duwfout op de keeper gemaakt en daar werd niet voor gefloten." Cis Bosschaerts was niet helemaal overtuigd. "Na de uitsluiting en de 1-1 zijn we beter gaan voetballen. Maar ik wil de beelden nog eens zien, nu ben ik niet helemaal zeker over wat er juist gebeurde in het duel tussen Webers en de bezoekende keeper." Voor Webers was het duidelijk. "Ik maakte geen fout op de keeper, het was een strafschop én een rode kaart."

positief saldo

Vorig seizoen verloor Heist in het laatste weekend van oktober met 2-1 tegen Aalst. Heist was hekkensluiter met vijf punten. Nu staan er al zestien eenheden achter de naam van Heist in het klassement. En zeggen dat KSK aan deze competitie begon met drie opeenvolgende nederlagen.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door Dabo »

Cis Bosschaerts en Heist winnen ook zonder aanwinsten tegen RWDM Brussels: ‘Beter dan vorig jaar’

Heist fleurde zijn jaarlijkse dag van de jeugd op met een fel toegejuichte derde thuiszege tegen RWDM Brussels. Die werd behaald zonder twee van de vier recente aanwinsten. ‘Ook de anderen werden er beter door’, aldus trainer Cis Bosschaerts.
Een zwakke seizoenstart en uitschuivers tegen Antwerp en Moeskroen buiten beschouwing gelaten doet SK Heist het goed. Na een nul op negen werden de daaropvolgende tien speeldagen liefst zestien punten behaald.

‘Gaan we op die weg verder, dan komen we op het einde van het seizoen aan vijftig punten’, grijnst trainer Cis Bosschaerts.

Zo'n vaart zal het uiteraard niet lopen. Dat weet ook de Nijlenaar.

‘Het is de bedoeling om ons zo vlug mogelijk veilig te stellen. Daar hebben we op zijn minst 35 punten voor nodig. We zijn goed op weg’, klinkt het.

De aanwerving einde augustus van vier nieuwe spelers is aan die kentering ten goede zeker niet vreemd.

‘Miguel Dachelet, Dylan Van Den Bogaert en Dean Michiels boden onze groep een meerwaarde. Bruno Carvalho ondervindt meer aanpassingsproblemen en vraagt geduld’, onderstreept de Heistse trainer wat iedereen kon zien.

Hoewel met Dachelet en Van Den Bogaert twee van de die nieuwkomers ontbraken en een derde, Dean Michiels, op halve kracht speelde, werd toch de maat genomen van RWDM Brussels. Al speelde een uur numeriek overwicht Heist in de kaart. ‘

‘Een bewijs dat ook de andere spelers daar beter van werden. Neem de vervangers. Zowel Bram Put als Mathias Pittoors deden het uitstekend’, aldus Cis Bosschaerts. ‘We zoeken nu meer naar voetballende oplossingen en dat lukt ons.’

Vergeleken met twaalf maanden eerder staat Heist, dat inmiddels opklom naar de linkerkolom, er veel beter voor.

‘Toen telden we na 23 speeldagen amper dertien punten. Nu zitten we in beter vaarwater’, vindt de Heistse coach. ‘Dat verschil heeft allicht ook te maken met een nivellering tussen de top en de mindere ploegen.’

‘Sprak iedereen tot voor kort nog van een competitie met twee snelheden, dan lijkt dat verschil niet meer zo groot. Al zal de huidige top vijf zich wel weten te handhaven.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Cis Bosschaerts en Heist winnen ook zonder aanwinsten tegen RWDM Brussels: ‘Beter dan vorig jaar’

Heist fleurde zijn jaarlijkse dag van de jeugd op met een fel toegejuichte derde thuiszege tegen RWDM Brussels. Die werd behaald zonder twee van de vier recente aanwinsten. ‘Ook de anderen werden er beter door’, aldus trainer Cis Bosschaerts.
Een zwakke seizoenstart en uitschuivers tegen Antwerp en Moeskroen buiten beschouwing gelaten doet SK Heist het goed. Na een nul op negen werden de daaropvolgende tien speeldagen liefst zestien punten behaald.

‘Gaan we op die weg verder, dan komen we op het einde van het seizoen aan vijftig punten’, grijnst trainer Cis Bosschaerts.

Zo'n vaart zal het uiteraard niet lopen. Dat weet ook de Nijlenaar.

‘Het is de bedoeling om ons zo vlug mogelijk veilig te stellen. Daar hebben we op zijn minst 35 punten voor nodig. We zijn goed op weg’, klinkt het.

De aanwerving einde augustus van vier nieuwe spelers is aan die kentering ten goede zeker niet vreemd.

‘Miguel Dachelet, Dylan Van Den Bogaert en Dean Michiels boden onze groep een meerwaarde. Bruno Carvalho ondervindt meer aanpassingsproblemen en vraagt geduld’, onderstreept de Heistse trainer wat iedereen kon zien.

Hoewel met Dachelet en Van Den Bogaert twee van de die nieuwkomers ontbraken en een derde, Dean Michiels, op halve kracht speelde, werd toch de maat genomen van RWDM Brussels. Al speelde een uur numeriek overwicht Heist in de kaart. ‘

‘Een bewijs dat ook de andere spelers daar beter van werden. Neem de vervangers. Zowel Bram Put als Mathias Pittoors deden het uitstekend’, aldus Cis Bosschaerts. ‘We zoeken nu meer naar voetballende oplossingen en dat lukt ons.’

Vergeleken met twaalf maanden eerder staat Heist, dat inmiddels opklom naar de linkerkolom, er veel beter voor.

‘Toen telden we na 23 speeldagen amper dertien punten. Nu zitten we in beter vaarwater’, vindt de Heistse coach. ‘Dat verschil heeft allicht ook te maken met een nivellering tussen de top en de mindere ploegen.’

‘Sprak iedereen tot voor kort nog van een competitie met twee snelheden, dan lijkt dat verschil niet meer zo groot. Al zal de huidige top vijf zich wel weten te handhaven.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Noemt dieje nu al dylan :D
Plaats reactie