Transfers/vertrekkers 2013 - 214

DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door DAVILA »

Ook wij hebben nog een transfer gedaan....

Yusuf Ozcan staat dicht bij zijn wederoptreden bij KSK Heist

KSK Heist heeft zich knap in de middenmoot van tweede klasse genesteld. Bovendien krijgt het team van trainer Francis Bosschaerts versterking uit de ziekenboeg.

Yusuf Ozcan maakte afgelopen weekend tegen Westerlo zijn wederoptreden bij de beloften van KSK Heist, weet Gazet Van Antwerpen. Het was voor de 29-jarige aanvaller alweer van april geleden dat hij nog eens op het veld stond.

Simon Vermeiren (verrekking) trainde maandag individueel en sloot nadien aan bij de beloften. Doelman Dean Michiels is opnieuw helemaal fit.

Bron: site nr10

Als die gasten fit zijn een echte versterking (toch maar voorzichtig mee zijn en niks forceren)
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door stranger »

den oscan zien spelen.....dat zou me wel deugd doen
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Peter »

ne voetballende yus is een plezier om te zien...hopelijk is hij rap terug.
nooit begrepen dat hij niet sneller is opgepikt door hogere gerangschikte ploegen, want ne fitte yus speelt bij elke ploeg!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door DAVILA »

Miguel Dachelet speelt zaterdag tegen Eendracht Aalst zijn laatste wedstrijd voor SK Heist.
De bij Lierse na de seizoenstart weggehaalde verdediger gaf van bij het begin te kennen dat de tweedeklasser voor hem maar een tussenstap is en hij tot Nieuwjaar zou blijven.
Hij bevestigt nu zijn vertrek.
'In januari speel ik elders. Ik kan nog niet zeggen waar, maar ik wil weer hogerop. Ik ben nog maar 25', aldus de Luikenaar. 'Ik sluit zelfs een transfer naar het buitenland niet uit'.
(lcp)

Bron: HNB

Ontgoochelend maar begrijpelijk ...
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door fredjetrek »

was ook allang geweten he. Dus men zal wel iemand hebben om hem te vervangen zeker?
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door DAVILA »

Tijdens de match tegen Dessel opgevangen dat er twee Engelsen zijn aangeboden bij Heist, neen niet Fisher en Bell :D
Het zou gaan om spelers die in de premier league en/of de jupiler league actief geweest zijn.
Toch weer niet evident voor Cis, als hij het huzarenstukje van de voorbije drie jaar overdoet mag men stilaan gaan denken aan een standbeeld in Heist ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Tijdens de match tegen Dessel opgevangen dat er twee Engelsen zijn aangeboden bij Heist, neen niet Fisher en Bell :D
Het zou gaan om spelers die in de premier league en/of de jupiler league actief geweest zijn.
Toch weer niet evident voor Cis, als hij het huzarenstukje van de voorbije drie jaar overdoet mag men stilaan gaan denken aan een standbeeld in Heist ;)
Mss de manne hun broers :mrgreen:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:was ook allang geweten he. Dus men zal wel iemand hebben om hem te vervangen zeker?
Da zal bram put wel worden he ! ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Hier moet om niet in de problemen te komen, een volwaardig, met dezelfde ervaring en kwaliteiten als Dachelet, in de plaats voor komen. Geen toestanden zoals in het begin van het seizoen aub of we halen geen enkel punt meer na nieuwjaar.
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door fredjetrek »

klenne schreef:
fredjetrek schreef:was ook allang geweten he. Dus men zal wel iemand hebben om hem te vervangen zeker?
Da zal bram put wel worden he ! ?
zijn vervanger wordt een portugees. Ook dat werd mij 2 maand geleden vertelt.... nadat ze voor Dachelet een appartement hadden in de Bergstraat geloofde ik dat hij zou blijven... maar nee dus. Hij had toen 3 aanbiedingen uit eerste. Raar om voor 2 maand te verhuizen...maarja een mens moet ergens wonen he.

Zijn vervangers zal in ieder geval de verdediging en de ploeg moeten sturen zoals Dachelet nu en daar heb ik schrik van. dan komen we zeker nog in de problemen.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door eSKaa »

We wisten van in het begin dat de kans klein was dat hij ging blijven. In ieder geval, MERCI MIGUEL!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Pers​ver​antwoordelij​ke Luk De Raet ont​kent dat ver​de​diger Mi​gu​el Da​che​let za​ter​dag te​gen Aalst zijn laat​ste wed​strijd voor KSK Heist zal spe​len. "Dat is al​lemaal zeer, voor​ba​rig, la​ten we niet op de zaken voor​uitlo​pen."

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Hier moet om niet in de problemen te komen, een volwaardig, met dezelfde ervaring en kwaliteiten als Dachelet, in de plaats voor komen. Geen toestanden zoals in het begin van het seizoen aub of we halen geen enkel punt meer na nieuwjaar.
100 % mee eens ! We kunnen ons geen enkel KWALITEITS verlies veroorloven op geen enkele positie !!!
Ik heb hier een heel slecht gevoel bij. Begrijp ook uitlatingen niet als 'als X niet speelt zetten we daar Y en de zaak is opgelost'. Zo simpel is dat allemaal niet.
Hopelijk verrast onze sportieve cel mij eens te meer. Komaan Michel ! ;)
Bijzonder jammer dat we geen 4 à 5 punten meer hebben op dit moment, was de Cis zo scherp na het verlies op Roeselare met het nakende vertrek van Dachelet in zijn achterhoofd ?
Zelfs een ervaren eersteklasser als Kurt Van Dooren had het lastig om in zijn eerste matchen (zeg maar in zijn eerste half seizoen) zijn draai te vinden bij ons...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

“We halen geen Portugees of Chinees”

Speelt Miguel Dachelet na Nieuwjaar nog in Heist?

Speelt Miguel Dachelet straks nog voor Heist? Het liefst zou de verdediger weer een stap in de richting van eerste klasse zetten, maar tot nader order is de Waal nog steeds lid van KSK Heist. Wat is zijn standpunt en hoe staan spelers en trainers tegenover een mogelijk vertrek? Miguel Dachelet kwam net voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus definitief naar Heist-op-den-Berg. De verdediger kon zich niet verzoenen met een plaats in de B-kern van Lierse en vond vijftien kilometer verderop een goed alternatief in tweede klasse. "Toch ben ik niet van plan om hier lang te blijven", sprak Dachelet al in zijn eerste dagen. Als ik in de maand januari een goed voorstel krijg, dan vertrek ik. Want ik zie deze club echt als een tussenstation." In de heenronde ontpopte de 25-jarige ex-speler van onder meer Zulte Waregem en Lierse zich tot een absolute sterkhouder. De ploeg speelde beter door het verzorgde uitvoetballen, mede door zijn rust en vista. "Voetballen begint van achteruit, we mogen niet altijd met een lange bal spelen. Nu hoop ik in januari bij een hoger spelende club binnen te geraken. Zo heb ik het ook aan het bestuur en de trainer gecommuniceerd."

andere pistes

Dachelet ligt nog tot 30 juni 2014 bij Heist onder contract. "Wil hij naar een andere club, dan zijn er drie partijen die tot een akkoord moeten komen", zegt coach Cis Bosschaerts. "Ik hoop dat hij blijft. Zolang er niks getekend is, is hij nog altijd een speler van ons. Ik begrijp ook niet goed waarom men daar plots zoveel heisa rond maakt. Volgens mij is er niks veranderd tegenover 31 augustus. Mocht hij vertrekken, dan is dat een groot verlies. En dan zullen we doen wat we denken dat we moeten doen. Miguel was één van de vier spelers die we in augustus voor die positie op het oog hadden. Mocht hij vertrekken, dan zijn die andere pistes weer bespreekbaar. En nee, het gaat niet om een Portugees of een Chinees. We zullen ingrijpen als dat nodig zou blijken."

Ook de andere spelers waarderen hun ervaren ploegmaat. "Fantastische kerel, die Dachelet", zegt Jorn Rijmenams. "Ik heb het altijd al goed met hem kunnen vinden. Ik heb ook al behoorlijk wat van hem opgestoken, zeker als het gaat om positiespel. Hij staat voor verzorgd voetbal. We zijn door zijn toedoen beter gaan spelen. Een eventueel vertrek zou een groot verlies zijn voor de ploeg. Maar daar hebben wij als groep geen grip op. "

Deze week traint Heist nog op maandag en donderdag. Dan gaat de riem eraf tot maandag 30 december. Op zaterdag 4 januari (11.00u) wordt op het terrein van Berchem gespeeld.

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

op nr10 gaan er nog geruchten de ronde..

http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/tr ... gory_id=17
Plaats reactie