KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door klenne »

En wa vinde we van de keus om zowel pittoors als van den brooeck op de bank te laten ?!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:En wa vinde we van de keus om zowel pittoors als van den brooeck op de bank te laten ?!
Simpel Klenne: ge moogt maar met 11 spelen ! Het is een keuze van de trainer en die keuze is niet noodzakelijk die van (alle) supporters, als hij VdB en Pit opstelt wie zit er dan op de bank ?
Dat zal dan wel opnieuw reacties oproepen van 'waarom zitten x en y op de bank ? Nogmaals het is tweede klasse en als iedereen fit is hebben wij (gelukkig) een ruime kern en is de concurrentie groot.
Nogmaals: wij hebben iedereen nodig en ook de bankzitters zijn voor mij volwaardige tweedeklassers, je kan geen seizoen volmaken met 11 spelers.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:En wa vinde we van de keus om zowel pittoors als van den brooeck op de bank te laten ?!
Simpel Klenne: ge moogt maar met 11 spelen ! Het is een keuze van de trainer en die keuze is niet noodzakelijk die van (alle) supporters, als hij VdB en Pit opstelt wie zit er dan op de bank ?
Dat zal dan wel opnieuw reacties oproepen van 'waarom zitten x en y op de bank ? Nogmaals het is tweede klasse en als iedereen fit is hebben wij (gelukkig) een ruime kern en is de concurrentie groot.
Nogmaals: wij hebben iedereen nodig en ook de bankzitters zijn voor mij volwaardige tweedeklassers, je kan geen seizoen volmaken met 11 spelers.
Ma toch da wilt toch zegge da 1 van de 2 nimeer van de bank zal komen... Nu moet vandemarliere daar gaan staan terwijl ge dieje veeeel beter kunt gebruiken op het middeveld.. Ik persoonlek snap da nix van en ik was idd ni alleen zaterdag
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door Dabo »

“Geen enkele ploeg is een heel seizoen top”

Yannick Rymenants beseft dat het de laatste weken wat minder is

Met de match tegen WS Brussels zette KSK Heist een punt achter de heenronde. De balans oogt niet slecht, al is er zeker nog geen reden tot enige vorm van gejuich. Onderaan staat alles heel dicht bij elkaar en zo belooft de terugronde er nog één van spanning en grote inzet te zullen worden. Dat vindt ook Yannick Rymenants. Hoe heb je de match tegen WS Brussels beleefd? Yannick Rymenants: "Niet met een leuk gevoel. Eigenlijk was ik blij dat het erop zat, want de grasmat lag er bijzonder zwaar bij en de tegenstander liet voetballen niet toe. Er zijn veel ploegen die bij ons heel verde-digend komen spelen, ik heb het gevoel dat het vaker is dan vroeger." Jouw hoekschop leidde bijna tot een doelpunt. "Ik trapte de corner en ik kon perfect zien dat de bal bij die fase over de lijn was geweest. Ik heb de bal achter de paal gezien, dat is toch altijd een doelpunt. De lijnrechter zag het niet, de ref keurde de goal niet goed. Maar het was een doelpunt." Wat vond je van de heenronde? "Daarin hebben we twee maanden goed gespeeld. We hebben een sterke reeks neergezet en dat gebeurde ook met goed voetbal. Maar er is geen enkele ploeg die een heel seizoen een constant niveau kan aanhouden. De laatste wedstrijden was het wat minder." Jullie kregen de laatste weken toch wel wat klappen? "De matchen tegen Westerlo, Roeselare en STVV waren mentaal niet van de minste. Er zat meer in en achteraf heb je een rotgevoel. Ook in het begin van de competitie. Tegen Moeskroen (5-0, red.) kwamen we er niet aan te pas. En dan kan je de 2-7 nederlaag tegen Antwerp er nog naast zetten. Op dat vlak hebben we ons deel toch ook al wel gehad, hoor." Jouw prestaties waren meer dan behoorlijk? "Ik speel nu meer op mijn positie als flankspeler en het juk van constant tegen de degradatie te moeten spelen zoals vorig jaar hangt nu niet rond mijn nek. Zo speel ik meer ontspannen en lukt het beter.

Bron: GVA

-------------------------

Scorende Bram Criel bezorgt Heist pover gelijkspel: ‘Geen reden tot juichen’

SK Heist kwam tegen WS Brussels niet verder dan een gelijkspel. Het vijfde voor eigen publiek. Even dreigde een nederlaag, maar Bram Criel doorbrak voor zichzelf de ban met een tweede seizoentreffer. Maar reden tot juichen was er nauwelijks.
Het was zaterdag kil in het Heistse stadion. Het geleverde vertoon bracht daar geen verandering in. Er heerste van thuiszijde vooral irritatie en frustratie. De tegenstander en scheidsrechter werden daarvoor verantwoordelijk gesteld. Maar ook de toestand van het speelveld werd op de korrel genomen.

‘Wat een snertploeg, dat WS Brussels’, klonk het in de Heistse spelersgroep in koor. ‘Ze waren duidelijk gekomen voor een punt’, vond aanvoerder Roel Grant. ‘Voetballen werd ons onmogelijk gemaakt. Al zat daar ook de slechte staat van het terrein voor iets tussen. Het is moeilijk om daarop een bal goed in te spelen.’

Bart Webers kon het beamen. ‘Dat veld is tweede klasse onwaardig. Dat de gemeente daar niets aan doet, begrijp ik niet.’

Ook Bram Criel was die mening toegedaan. Al stak hij ook deels de hand in eigen boezem.

‘Tot op het moment dat ik scoorde, waren we niet goed bezig. Ik vond dat er dan ook geen reden tot juichen was na mijn gelijkmaker.’

‘Het bleef ook nadien moeilijk voetballen’, aldus de Heistse spits. ‘Irritant was hoe Brussels al na drie minuten begon met tijd winnen en dat de hele wedstrijd bleef doen. Achteraan gooiden ze alles dicht. Er was haast geen doorkomen aan.’

Dat Heist vrede moest nemen met een punt, zorgde voor ontgoocheling in het thuiskamp. Daarvoor werd ook de scheidsrechter met de vinger gewezen.

‘Twee keren ging de bal over de doellijn, maar een goal leverde het ons niet op. Eerst werd Bart Webers afgevlagd. Dan was er die afgeweken bal die volgens enkele spelers door de doelman achter de lijn werd weggehaald. Voor hetzelfde geld wonnen we’, aldus Bram Criel.

Over zijn vervanging en onverhoeds vertrek naar huis was hij duidelijk.

‘Bij een trap op de hiel ging een vorig week opgelopen wonde opnieuw open. Dat deed veel pijn. Ik voelde me achteraf ook ziek. Ik verlangde naar rust. Meer niet.’

Bron: http://www.sportwereld.be
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door foxy »

om op de bedenking van klenne te antwoorden ; het is simpel; als je wil spelen met 3 echte aanvallers
(Criel-Webers-Vermeiren) om het scorend vermogen te verhogen (is dat niet nodig misschien ?) dan zijn er nog
maar drie middenvelders nodig en je hebt er vier (Yannick-Jorn-Vdputte-Vdmarl) dan kan je kiezen om een
hiervan als offensieve back te benutten (Vdmarl) . Is het beter met VDM opde bank ? op het einde ging Jorn eraf
voor Pittoors. Als iedereen fit is zijn er ,gelukkig, altijd luxeproblemen voor de coach , die bij eender welke keuze
ook kritiek oplevert omdat smaken verschillen. De coach heeft altijd zijn eigen argumenten. Supporters andere
en dat maakt voetbal ook plezant. Ik kijk elke week naar extra time op maandag en die kenners-analysten
hebben ook altijd verschillende meningen en keuzes (Degrijse-Joos-Verheyen-Boskamp ...) Dit heeft weinig of niets
te maken met gelijk hebben of beter weten ; iedereen denkt nu eenmaal verschillend en uniek.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

Wat is dat hier allemaal ? Bij de spelers merk ik wat ontgoocheling... Komaan hé, wij spelen een goed seizoen als we alles in rekening nemen, slechte start, affaire met de engelsen, laattijdige komst van sommige spelers, pech de laatste matchen... Met deze groep moet de tweede ronde meer dan 18 punten opleveren en is er niks aan de hand. Kop op hé mannen !!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door klenne »

Scorend vermogen te verbogen... Ik vind da ni , wij krijge elke match kanse genoeg ma we misse ze 1 voor 1 ..
Mss wa beter traine op afwerking :D

Nu zit daar 2 man op de bank voor dezelfde plek da kan toch ook ni he ?! En gij zegt is het beter met VDM op de bank dus die ander 3 zijn dan onmisbaar volgens u op het middeveld ?

En mee alle respect maar filip joos van extra time kunde nu toch echt geen voetbalkenner noemen he :shock: :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Wat is dat hier allemaal ? Bij de spelers merk ik wat ontgoocheling... Komaan hé, wij spelen een goed seizoen als we alles in rekening nemen, slechte start, affaire met de engelsen, laattijdige komst van sommige spelers, pech de laatste matchen... Met deze groep moet de tweede ronde meer dan 18 punten opleveren en is er niks aan de hand. Kop op hé mannen !!!
Je kan is 'pech' hebben, maar als men dit wekelijks moet zeggen is men excuses aan het zoeken voor de eigen kwaliteiten. We zijn tot op heden geen 'Calimero' ploeg die wekelijks alles op pech of de scheidsrechter steekt. Laat ons het zo houden. De lijst van 'Calimero' ploegen is tegenwoordig al lang genoeg.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

We zijn tot op heden geen 'Calimero' ploeg die wekelijks alles op pech of de scheidsrechter steekt. Laat ons het zo houden. De lijst van 'Calimero' ploegen is tegenwoordig al lang genoeg.

Ik heb 'pech' hier enkel ingeroepen als een deeltje van het waarom we 'slechts' 18 punten hebben en niet als hoofdoorzaak. Ik heb hier vroeger al eens aangehaald dat als men alle spelmomenten in zijn voordeel gaat uitleggen men alle matchen wint. Men kan er toch niet omheen dat we in de laatste vier matchen niet echt gediend geweest zijn door dame Fortuna ?
Trouwens Dabo, Calimero's zijn kuikens en wij zijn toch fiere Zwanen ? :D
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door eSKaa »

Draai of keer het hoe ge wilt: het kan rap gaan, in eender welke richting. Op 2 ptn van een barrageplaats, en op 1 punt van de linkerkolom. 7 ploegen die nog goed zullen moeten uitkijken. Ook wij, al heb ik er een veel beter gevoel bij dan vorig jaar. Belangrijk is wel dat we wedstrijden winnen tegen rechtstreekse concurrenten, zoals Dessel komende week en Aalst binnen 2 weken. 6 op 9 voor de winterstop en we gaan met een grote smile naar de feestdagen :-).

Beginnen met Dessel: die hebben nog iets tegoed.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door eSKaa »

Trouwens: stemmen op de man van de match he! Er zijn nog maar 2 inzendingen binnen!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door Dabo »

Derde trainersontslag van het seizoen bij White Star Brussels

White Star Brussels is de voorbije weken weggezakt naar de buik van het klassement. Dit is uiteraard onvoldoende voor de (over)ambitieuze clubleiding. Trainer Lionel Bah betaalt het gelag.

De 33-jarige Fransman was amper twee maanden actief in het Fallonstadion en moet nu zijn spullen pakken. Bah kreeg de ploeg nooit op de rails en behaalde amper acht punten uit tien wedstrijden. De enige zege kwam tot stand tegen staartploeg Hoogstraten. De voorbije weken nam spelersmakelaar John Bico de sportieve touwtjes al steviger in handen. De manager van Eden Hazard stelde de ploeg op en voerde ook de wissels door.

Lionel Bah is dit seizoen al de derde (!) trainer die vroegtijdig aan de kant wordt geschoven in het Fallonstadion. Eerder moesten Guy Wallemme (nog voor de competitiestart) en Abdou Karim Ba hun spullen pakken. Als opvolger wordt volgens Het Nieuwsblad wellicht huidig physical coach Bernard Smeets aangesteld.

Bron: http://www.nr10.be
Plaats reactie