KSK HEIST - AFC TUBEKE 0-6

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - AFC TUBEKE 0-6

Bericht door klenne »

Zaterdag 8 februari om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

Goed nieuws , afc tubeke verliest een van hun sterkhouders aan ujpest FC . Jonathan Heris maakt met onmiddelijke ingang de overstap naar de Hongaarse club.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

Sponser alken maes biedt alle fans van KSK Heist voor aanvang van het duel tegen Tubeke een gratis Christal aan . Na de match is er een happy hour in de kantine .

Bron : nr 10.be

:roll:
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door eSKaa »

HOERA :-)

gratis he... Een gegeven paard enz...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door hesteneer »

de klenne heeft daar toch nix aan want dieje kwam ni meer als er gene jupiler meer was! :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:de klenne heeft daar toch nix aan want dieje kwam ni meer als er gene jupiler meer was! :)
Ik kan nog altij men eige drinke meepakke he :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door Dabo »

Aanwinst Yagan traint mee met Heist

Dinsdagavond verscheen Ivan Yagan voor het eerst op training. Er werd pittig getraind, maar toch waren er enkele jongens die ontbraken. Op Yannick Rymenants (heup) en Matthias Pittoors (spierscheur) moet voor het weekend zeker niet gerekend worden. Rik Van Praet (schoolstage) is ook tegen Tubeke niet inzetbaar. Bryan Van Den Bogaert keert terug uit schorsing. Sponsor Alken Maes biedt alle fans voor aanvang van het duel tegen Tubeke een gratis consumptie aan.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

Het verdedigend compartiment lijkt wat geteisterd bij Tubize: Heris verhuisde naar Hongarije, Gevaert en Vandenbroeck (ex Zulte Waregem, Kortrijk en Charleroi) pakten hun vijfde gele kaart afgelopen weekend.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Het verdedigend compartiment lijkt wat geteisterd bij Tubize: Heris verhuisde naar Hongarije, Gevaert en Vandenbroeck (ex Zulte Waregem, Kortrijk en Charleroi) pakten hun vijfde gele kaart afgelopen weekend.
Dat zijn wel drie verdedigers die nagenoeg alle matchen gespeeld hebben, misschien liggen hier kansen ?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

Hopelek is de criel in form 8-)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

LABECQ / OISQUERCQ / SAINTES / TUBIZE - Tubeke gaat tegen Heist op zoek naar een zevende overwinning op een rij, die is ook broodnodig willen de Waals-Brabanders blijven meestrijden voor de derde perdiodetitel. Trainer Dante Brogno zal het alvast moeten stellen zonder Jonathan Heris. De revelatie van dit seizoen verhuisde deze week naar het Hongaarse Ujpest.
Sleutelen

‘Ik vertelde Heris in de zomer nog dat hij de kwaliteiten heeft om in eerste klasse te spelen’, aldus Brogno. ‘Hij geloofde me toen niet. Volgens mij kan hij op termijn een vaste waarde worden bij Standard. Voor Tubeke is het op sportief vlak uiteraard een verlies. Maar ik ben blij dat wij hem naar hier haalden en dat wij hem als offensieve middenvelder hebben laten ontbolsteren.’

Heris is niet de enige afwezige dit weekend. ‘David Vandenbroeck en Pierre Gevaert zijn geschorst waardoor ik aan mijn verdediging moet sleutelen’, zegt Brogno. ‘Ik heb voor de wedstrijd tegen Heist dus veel minder keuze dan anders. Maar dat kan positief zijn voor jongens die minder speelgelegenheid hebben gekregen. Zij krijgen nu wellicht hun kans. Ze komen in een team terecht dat goed draait en daar kunnen ze enkel beter van worden.’

Bron: HNB on line
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door malinwa fc »

Ik zet voor vandaag 2-1! :D
Die reeks van Tubeke kan ook ni blijven duren hé.
Dit weekend zijn we verlost van die 16de plaats,zeker weten.
Komaan SK!!!
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door Naas »

Ik zet een plaatselijke afgelasting!! :?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

Naas schreef:Ik zet een plaatselijke afgelasting!! :?
Als da vandaag nog veel bijregent kand a wel is goe zijn...
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door Naas »

Zou langs ene kant wel jammer zijn met die actie enzo, maar de staat van ons veld kennende...!! :(
Laat ons hopen op een geweldig droge en opdrogende namiddag :D
Plaats reactie