LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door DAVILA »

Heists avontuur in Lommel eindigt op 0-0


21:52 HEIST-OP-DEN-BERG Bij Heist stond Raphael Thys in doel, hij verdrong Dean Michiels naar de bank. Yagan verscheen als nieuwkomer voor het eerst aan de aftrap. De eerste helft had heel weinig om het lijf. Vermeiren knalde op aangeven van Van Den Bogaert een prima kans naast. Een ongeïnspireerde thuisploeg kwam nauwelijks in de buurt van Thys. Na de pauze bleef het spektakel aan de lage kant. Maar toch moest Thys alert zijn op een poging van Rykx. Yagan krulde een mooie bal maar nipt naast de paal. Lommel zette nog een slotoffensief(je) op met een lage knal van Gaethofs in de handen van Thys.

GF

HEIST: Thys - Van Den Broeck, Grant, Dachelet, Van Den Bogaert - Vanderputte, Vandermarliere - Yagan, Webers, Vermeiren - Criel (70' Ozcan).

Doelpunten: geen.

Gele kaarten: Vandermarliere, Lenaerts, Vanderputte, Rykx.

Bron: GVA online
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door DAVILA »

Lommel United kreeg vanavond Heist over de vloer, een ploeg waartegen ze nog nooit thuis konden winnen. En dus ook vandaag niet, want na een troosteloze wedstrijd bleef het 0-0. De eerste keer dat United in de zestien geraakte was in de 8ste minuut, maar de voorzet van Brogno werd door de Heistse verdediging in hoekschop gewerkt. Even later kwam ook Heist even piepen met een afstandsschot van Vermeiren, maar de bal ging naast. Rond de 20ste minuut nog twee pogingen van de bezoekers, van Weber en Vanderputte, maar zonder veel gevaar. De thuisploeg had blijkbaar een complete off-day, want er werd geen enkele échte kans gecreëerd. In deze eerste helft zagen we enkel nog een zwak schot van Regales, en schoten erg ver naast van Scheelen en Brogno. Rusten dus met 0-0.
De tweede helft was zo mogelijk nog zwakker. Het eerste halfuur was er zo goed als helemaal niets te zien op een ver schot van Omolo na, en pas in het laatste kwartier deed United dan toch een poging om enigszins aan te dringen, met drie goede kansen als resultaat. Eerst een mogelijkheid voor Rykx (foto), maar zijn schot werd door de keeper in hoekschop gewerkt, daarna een solo van Omolo, maar zijn schot ging net naast, en tot slot in de 88ste minuut nog een schot van Gaethofs dat door Thijs werd gered. Eindstand dus 0-0.
Besluit: een match om zeer snel te vergeten, en de woorden van de voorzitter indachtig, die deze week in een interview bijna smeekte om meer publiek in de tribunes, wel, met dit soort voetbal jaag je de mensen alleen maar weg! (Foto en verslag Jan Buyens)

Bron: internet....
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door DAVILA »

Ondanks deze negatieve verslagen: in onze situatie zonder meer een puik resultaat !
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door malinwa fc »

Mooi resultaat jongens!!
Dessel verloren,das ook goe nieuws!
En Roeselare ook zwaar onderuit.
Kan een gouden punt zijn!
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door Kriek »

er zijn nog 8 matchen; er kan dus nog véél gebeuren, zowel in positieve als negatieve zin. Het lijkt me wel dat 9 op 9 tegen Wezet, Roeselare en WS Brussel een must is.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door klenne »

Ik was vooral blij verrast met onze opstelling gisteren !!! Een paar logische wissels en een gedurfde wissel door den thys trug in de goal te zette ! En als dieje dan nog is de 0 houd kunde daar alleen maar blij voor zijn ;) veelwerk heeft m ni gehad maar hetgeen hem moest doen had m !!!

Saai match but who cares ??!! Een punt op verplaatsing is altijd goed !! Hopelek zijn we nu wa trug vertrokken , de volgende matchen zijn idd super belangrijk :twisted:

Ferm nat geworden ( weeral :mrgreen: ) ma goe geamuzeerd !!! Tot binne 2 weke
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door eSKaa »

Toch in beeld geweest (op RTV) ;-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Toch in beeld geweest (op RTV) ;-)
de 11 meegereisde heist supporters als grootste slachtoffer :lol:
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door Naas »

Bangelijk gewoon...en die mannen hebben da goe geteld!! :lol:
En het grappigste was da net na de stortbui de stewards kwamen zeggen dat we -als we dat wilden- mee overdekt mochten gaan zitten :roll:
Maar het was een goei verplaatsingske!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

Raphaël Thys trakteert zichzelf met prima prestatie op laat verjaardagsgeschenk: ‘Hopelijk een nieuwe start’

De vier nederlagen en vele tegengoals dwongen trainer Cis Bosschaerts tegen Lommel tot wijzigingen. Zo ruimde doelman Dean Michiels plaats voor zijn doublure Raphaël Thys. Met een vlekkeloze prestatie bezorgde die zichzelf een laat verjaardagscadeau.
Trainer Cis Bosschaerts bracht voor de belangrijke uitwedstrijd in Lommel drie ploegwijzigingen aan. Bart Van den Broeck verdrong Jorn Rijmenams en nieuwkomer Yvan Yagan kreeg de voorkeur op Yusuf Özcan.

De meest in het oog springende wissel vond plaats onder de lat. Raphaël Thys nam weer zijn post in die hij na acht speeldagen was kwijtgespeeld aan de toen aangetrokken Dean Michiels.

‘Ik wilde Dean wat rust geven omdat die vele tegengoals van de laatste weken zijn vertrouwen hadden aangetast’, verdedigt trainer Bosschaerts zijn keuze.

‘Neen, hij was niet gelukkig met die ingreep’, aldus zijn doublure Raphaël Thys. ‘Ik begrijp hem. Ik maakte eerder hetzelfde mee. Ik verzeker je, dat komt hard aan. Ook al wist ik van mezelf dat ik niet altijd even goed had gepresteerd.’

Toch liet Raphaël Thys de armen niet zakken.

‘Kort voor Nieuwjaar kreeg ik er weer zin in. Mijn inspanningen worden nu beloond. Ik had al begin vorige week een vermoeden dat ik een kans zou krijgen. Donderdag werd me dat duidelijk gemaakt. Zeker was ik pas toen mijn naam op het wedstrijdblad kwam.’

De Heistse leerkracht zette zich schrap.

‘Ik had al een goed gevoel bij de opwarming’, zegt hij. ‘Dat hielp mij de druk weg te houden. Mijn eerste tussenkomst was goed en zo groeide ik in de match. Wél moest ik niet veel werk opknappen. Alleen op het laatst kreeg ik een moeilijke bal te verwerken.’

Met zijn vlekkeloze prestatie bezorgde Raphaël Thys zichzelf een laat verjaardagsgeschenk.

‘Ik werd vorige week woensdag 23 en trakteerde de groep donderdag op frieten met stoofvlees. Achteraf kreeg ik nog bemoedigende sms‘jes. Zoals van Simon Vermeiren, die me een goede prestatie op Lommel toewenste. Naar aanloop van de match zelf kreeg ik veel steun van Roel Grant. Hopelijk is dit voor mij een nieuwe start.’

Bron: ww.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door klenne »

roel grant : ni alleen ne grote meneer op het veld maar ook ernaast !!!! Daar stade zelfs mee plezier voor in de regen !!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door eSKaa »

Die laatste alinea in dat eerste artikel is idd leuk om te lezen. Ik weet niet of het een uitspraak van Roel is (lijkt me eerder van de journalist in kwestie), maar ongeacht van wie ze kwam, het mag gezegd worden. Zowel op RTV als TVL vergeet men de andere Heist supporters wel, die op de zittribune zaten :-). Ze waren er wel hoor...
En ja, ik heb het ginder gezegd: volgende keer op Lommel, al is 't 30° en stralend weer, ik peis da'k toch ne paraplu meeneem, want volgens mij doen ze het expres :-)
Plaats reactie