Heist-Westerlo 0-3

Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door Danneman »

ik vond dat we een verdienstelijke match speelden,met deze inzet pakken we nog wel wat punten.
Maar ik geraak meer en meer gedegouteerd door de arbitrage,da is nu al weken zo
Wanneer we dan is op de helft van de tegenstrevers zijn word er voor het minst gefloten en dan later compenseren voor niets op ons eigen helft
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door foxy »

bij de rust had het 1-1 moeten zijn(met penalty) en dat schot van Vdputte in 2e helft ging er vorig seizoeneinde in en dan stond er 2-1 voor ons . Het 2e doelpunt van Westel leek eerst fout maar Dachelet had die Ruiz moeten blokkeren
met zijn lichaam ipv uit schrik te blijven staan. Globaal genomen hebben we ons met beperktere middelen goed
verdedigd tegen enkele 1e klassers als McDonald (wat een spits) Molenbergs, Geudens, Koffi, Maertens en hebben we
ook goede aanvalscombinaties opgezet. Ik ben tevreden over deze prestatie maar we ontberen dat beetje geluk ,
ook met scheidsrechters ( Zie Visé, Aalst, Geel) waarin we 7 punten verloren door zeer licht toegekende penalty's en
vrijschoppen (ook het 2e doelpunt van Moeskroen); dat zijn al 8 punten. Niet alleen klasse en inzet en tactiek bepalen
de resultaten. Wat betreft Pittoors , onafgezien van ieders voorkeur; hij stond wel tegen veruit de gevaarlijkste
speler (75 % van het gevaar kwam van hem) die met techniek, wendbaarheid en snelheid bovan anderen uitstak en
daarom vind ik de prestatie van Pittoors wel zeer bevredigend (zo'n speler moet je eigenlijk met twee-of driedubbele
dekking aanpakken om te kunnen neutraliseren maar dan geef je meer ruimte weg op andere plaatsen)
Het had wel interessant geweest om een rechterflank te zien met VdBroeck en Pittoors samen waarbij Bart zich
volledig op zijn defensieve taak tegen McDonald had kunnen focussen en Mathias kon bijspringen in balverlies maar
zich aanvallend mocht uitleven en hij kan toch wel wat hoor. Ik zou dat wel eens willen zien.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door hesteneer »

ik niet want dan moest ivan wijken en dat was veruit onze beste speler ;)

als hij dan toch moet spelen volgens u, zet hem dan terug aan de linkse kant...brian is ook niet echt aan zijn beste periode bezig me dunkt ;)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door DAVILA »

Onze beste speler ? Ik wil toch nuanceren: intrinsiek mss wel, bij Westerlo bv zou die probleemloos meedraaien, bij Heist wordt een ander voetbal gespeeld en wat is daar zijn rendement ? Gescoord ? Assists gegeven ? Na een uur is meestal zijn pijp uit (bij Heist moet onverdroten gewerkt worden) en dribbelt hij zich hopelijk vast (stijl Carvalho maar die deed dat een ganse match). Moeilijk allemaal, ik vrees dat er terug zal moeten gebouwd worden aan een complementaire ploeg.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door Dabo »

Het blijft en raar zicht. Van Wijk, de man met de 2 verschillende oogkleuren:

Afbeelding
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Onze beste speler ? Ik wil toch nuanceren: intrinsiek mss wel, bij Westerlo bv zou die probleemloos meedraaien, bij Heist wordt een ander voetbal gespeeld en wat is daar zijn rendement ? Gescoord ? Assists gegeven ? Na een uur is meestal zijn pijp uit (bij Heist moet onverdroten gewerkt worden) en dribbelt hij zich hopelijk vast (stijl Carvalho maar die deed dat een ganse match). Moeilijk allemaal, ik vrees dat er terug zal moeten gebouwd worden aan een complementaire ploeg.
En welke speler voldoet dan wel aan die eisen van u ?! Wnt als ge mee dieje uitleg afkomt moete wij wel echt heel goei sjotters hebben :o onze keeper krijgt 3 goals tege en toch heeft dieje ni slecht gekeept...
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door DAVILA »

klenne schreef: En welke speler voldoet dan wel aan die eisen van u ?! Wnt als ge mee dieje uitleg afkomt moete wij wel echt heel goei sjotters hebben :o onze keeper krijgt 3 goals tege en toch heeft dieje ni slecht gekeept...
Tja, momenteel geen enkele zeker ? Ook Webers scoort niet meer, Vermeiren scoort niet meer, Vanderputte scoort niet meer, Criel scoort niet meer ... Maar Criel blijft altijd diepgang zoeken, wat ik wil zeggen is dat wij veel inwisselbare spelers hebben: Rymenams, Rymenants, Yagan enz maar geen spelers die elkaar aanvullen. Zoals ik hier eerder zei: zet bv een Ruiz van Westerlo bij ons in de spits en AL onze spelers gaan beter uit de verf komen ! Nu ik er bij stil sta: iemand die altijd zijn match speelt en zich zeer goed bewust is van zijn kwaliteiten is... good old Roel Grant ! We noemen hem zelden de uitblinker maar hij valt ook nooit in negatieve zin op (het beste bewijs dat men geen uitzonderlijk talent moet zijn om te renderen). Wat de opmerking over Thijs betreft: akkoord maar weeral, wat koopt ge ervoor ? En steeds weer dat poco pech: bij de derde goal weert hij goed af maar toch gaat die bal binnen en komt Grant net te laat om te ontzetten...
Btw: de uitslagen van vanavond bekeken ? Eindronde wenkt !
Laatst gewijzigd door DAVILA op 06 apr 2014, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Het blijft en raar zicht. Van Wijk, de man met de 2 verschillende oogkleuren:

Afbeelding
Dat heet heterochromie, het beroemdste voorbeeld daarvan is David Bowie. Men kan ook dat effect bekomen met lenzen, ideetje voor onze fanshop: één witte en één blauwe lens... Dat alles in één pakketje samen met een roze bril :D
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Hugo Van Dpninck trad gisteravond andermaal als coach op. T1 Cis Bosschaerts verblijft na zijn herniaoperatie nog steeds in het hospitaal.
'Het herstel verloopt zeer moeizaam', laat hij van op zijn ziekenhuisbed weten. 'De discus tussen L4L5 was verbrijzeld door een val met mijn mountainbike. Neem daar de barst in mijn bekken en de schouderbreuk en dan weet je dat ik voor een lang herstel sta.' (lcp)

Bron: HNB

In hoever legt dit een hypotheek op de eventuele eindronde ? Op de voorbereiding van volgend seizoen ? Alle vertrouwen in Hugo maar in deze sportief moeilijke situatie er plots alleen voorstaan is niet evident.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------

Heist tweemaal dicht bij 1-1

Heist verloor ook tegen Westerlo met ruime cijfers maar bood meer weerstand dan de uitslag laat vermoeden. In het derde en vierde kwartier kwam het door T2 Hugo Van Doninck geleide team twee keer dicht bij de gelijkmaker, om finaal toch kopje onder te gaan.
Heist kwam tegen Westerlo in een tot de nok gevuld en sfeervol stadion al vlug op achterstand, maar beet ondanks een duidelijk verschil in kwaliteit nog fel van zich af. Zo claimde Bart Webers kort voor de rust een strafschop toen zijn voorzet afweek op de uitgestrekte arm van Schuermans.

‘Duidelijk penalty’, aldus de Limburger. ‘Maar de scheidsrechter wuifde onbegrijpelijk alle protest weg. Frustrerend is dat. Het is al weken dat zulke wedstrijdfasen in ons nadeel uitdraaien. Krijgen we een penalty, dan kunnen we op 1-1 komen, wat op dat moment zeker verdiend was geweest. En dan wordt het een ander verhaal.’

Toch kon de Heistse spelmaker, die achteraf tegenstander MacDonald ging feliciteren met zijn sterke prestatie, zich neerleggen bij de nederlaag.

‘Westerlo heeft zoveel meer kwaliteit. Je kunt je afvragen wat bijvoorbeeld een kerel als MacDonald in tweede klasse doet. Was die sterk zeg.’

Ook coach Hugo Van Doninck verwees naar de strafschopfase. ‘Is de scheidsrechter consequent, dan fluit hij penalty. Maar ook ondanks het feit dat hij daar de ogen voor sloot, toonden we een groot hart. Tot dan andermaal na een mistasten een tweede doelpunt viel en dat ons de genadestoot gaf.’

Bart Webers blijft wel optimistisch. ‘Er zijn nog drie wedstrijden tegen voor ons haalbare tegenstanders. Rechtstreekse concurrenten ook. We hebben ons lot niet meer in eigen handen, maar als we negen op negen halen, dan komt het nog voor mekaar’, vindt hij.

Jeroen Vanderputte, die kort na de pauze met een knap schot op de vuisten van Van Langendonck het dichtst bij de gelijkmaker kwam, liet zich in dezelfde zin uit.

‘We waren enkele keren dichter bij de 1-1 dan Westerlo bij de 0-2. Toen die tweede tegengoal toch viel, was het voor ons wel over en uit’, aldus de verdedigende middenvelder.

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef: En welke speler voldoet dan wel aan die eisen van u ?! Wnt als ge mee dieje uitleg afkomt moete wij wel echt heel goei sjotters hebben :o onze keeper krijgt 3 goals tege en toch heeft dieje ni slecht gekeept...
Tja, momenteel geen enkele zeker ? Ook Webers scoort niet meer, Vermeiren scoort niet meer, Vanderputte scoort niet meer, Criel scoort niet meer ... Maar Criel blijft diepgang zoeken, wat ik wil zeggen is dat wij veel inwisselbare spelers hebben: Rymenams, Rymenants, Yagan enz maar geen spelers die elkaar aanvullen. Zoals ik hier eerder zei: zet bv een Ruiz van Westerlo bij ons in de spits en AL onze spelers gaan beter uit de verf komen ! Nu ik er bij stil sta: iemand die altijd zijn match speelt en zich zeer goed bewust is van zijn kwaliteiten is... good old Roel Grant ! We noemen hem zelden de uitblinker maar hij valt ook nooit in negatieve zin op (het beste bewijs dat men geen uitzonderlijk talent moet zijn om te renderen). Wat de opmerking over Thijs betreft: akkoord maar weeral, wat koopt ge ervoor ? En steeds weer dat poco pech: bij de derde goal weert hij goed af maar toch gaat die bal binnen en komt Grant net te laat om te ontzetten...
Btw: de uitslagen van vanavond bekeken ? Eindronde wenkt !
Idd white star gewonne van dessel.. Verliezen op dour en ik vrees dat den eindronde onafwendbaar is ! En die manne gaan dan nog los winne op aalst :? 0-4
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door foxy »

Hoe meningen en smaken verschillen. Voor Hesteneer was Yagan de beste; voor mij één van de minste want geen
rendement, geen spelinzicht ; wel enkele leuke bewegingen maar het ergste ; weinig defensieve steun bij Mathias
tegen McDonald. In het huidige voetbal moet een flankspeler altijd met volle inzet meeverdedigen tot aan de
achterlijn om een sandwich te maken tegen een gevaarlijke spits.
Ik ben wel akkoord met Hesteneer om Pittoors opnieuw linksback te zetten; onze beste prestatie ooit 2 jaar geleden
met een 8e plaats (waarschijnlijk onovertrefbaar voor KSK Heist) werd behaald mede dank zij de doorbraak van
Bart Vdbroeck en Mathias Pittoors als backs met meer wendbaarheid. Ik zie dan voor volgend seizoen een goede
verdediging met van links naar rechts; Pittoors - Buekers - Grant - Vdbroeck.
Het is maar één mening hé ; er zijn er natuurlijk nog veel andere , met alle respect hiervoor.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door eSKaa »

Volgens wat ik gisteren hoorde, is VD Bogaert wrs een week of 2 out (minstens). Dan kan je dat systeem toepassen, met Pittors op links, en VD Broeck op rechts. Maar onze jonge vriend Buekers dan? Ach, het is allemaal ni simpel he. Laten we onszelf niets voorliegen, en onder ogen zien dat de eindronde schrikwekkend dichtbij is. En ja, ons als supporter alvast voorbereiden op die wedstrijden. Dat zullen de meest belangrijke momenten zijn sinds jaren. Dus ik zeg alvast: PRESENT!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door Dabo »

Dat we de eindronde moeten spelen staat voor mij 99,9% vast. Alleen, wordt die wel gespeeld? RWDM, Tubize en Antwerp staan er zeer slecht voor wat betreft de licentie. Als die eindronde dan toch door ons moet gespeeld worden, weet ik het niet goed. Tegen bvb. Deinze... Weinig kans volgens mij, al moet ik toegeven als je beelden ziet van 3de klasse matchen dat het daar toch een stuk minder snel aan toe gaat.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Heist-Westerlo 0-3

Bericht door eSKaa »

Dat is waar Dabo, maar laten we eerst even zien: Op't einde van de rit, krijgt volgens mij elke 2e klasser zijn licentie via het BAS. Simpel.. Die interesseren zich niet in voetbal, het maakt hen niks uit hoe vals je onder het jaar speelde, als je op die moment maar in orde bent..
De eindronde, bon, da's nooit leuk. Spelen tegen teams in de winning mood.. Dit jaar mss iets anders, omdat er middenmoters van 3e Klasse bij staan, en die voor ons geen probleem mogen vormen. Deinze heb ik persoonlijk ook schrik van. Dat is een goeie ploeg, en statistieken zijn wat ze zijn, maar vertellen de waarheid: zelfs in ons kampioenenjaar in 3e 0 op 6 gepakt tegen die ploeg. Maar bon, als het moet, dan moet het maar. In de licentieperikelen geloof ik al lang niet meer...
Plaats reactie