K.SK Heist blijft in 2de klasse
-
K.SK Heist blijft in 2de klasse
Aangezien dit gebeuren invloed heeft op de hele club hebben we de discussie hierover verplaatst naar 'Clubnieuws'
Heist blijft in 2de:
http://nr10.be/nieuws/breaking-geen-lic ... m-brussels
Heist blijft in 2de:
http://nr10.be/nieuws/breaking-geen-lic ... m-brussels
-
Re: Licenties
Heist alsnog gered...
Ik kom jullie gewoon even feliciteren

Goed Westen, zet de Rodenbach al maar klaar tegen volgend seizoen !Westen (Roeselare) schreef:Heist alsnog gered...

Na een turbulent seizoen gaan we naar ons vijfde jaar in tweede !!!
Toch schitterend, kijk maar eens na welke niet profclubs dit voor mekaar brachten.
Ook goed dat bestuur, trainers en spelers nu al weten waar ze aan toe zijn, nog drie maanden tijd om een en ander op punt te stellen.
Ook fantastisch voor onze jeugdploegen.
Toch schitterend, kijk maar eens na welke niet profclubs dit voor mekaar brachten.
Ook goed dat bestuur, trainers en spelers nu al weten waar ze aan toe zijn, nog drie maanden tijd om een en ander op punt te stellen.
Ook fantastisch voor onze jeugdploegen.
RWDM geen licentie!!!
Proficiat KSK Heist.
Julie blijven terecht in tweede nationale
Vanwege Westerlo sup
Julie blijven terecht in tweede nationale

Vanwege Westerlo sup
Re: RWDM geen licentie!!!
VdW schreef:Proficiat KSK Heist.
Julie blijven terecht in tweede nationale![]()
Vanwege Westerlo sup
Thx en succes in eerste klasse! Hopelijk spelen we een oefenmatchke deze zomer en lenen jullie ons enkele overtollige spelers uit ! Suggestie: Mac Donald

ploegen die hun gat vegen aan de financiële reglementen moeten eruit, zo simpel is het. Heist doet toch maar lekker weer, 5 jaar op rij in tweede ! Binnenkort spreken ze van een traditionele tweedeklasser 
Nu goed nadenken en verstandige transfers proberen te doen.

Nu goed nadenken en verstandige transfers proberen te doen.
-
Feesje!!!!!!!!!!!
Ik kijk al uit naar de matchen tegen Marginalen Mechelen!!
Aanwezig zelle.
Ge moet het maar doen als 'kleine club''!!
Het 5de seizoen in tweede komt eraan.
Dat alleen al,dikke proficiat.

Ik kijk al uit naar de matchen tegen Marginalen Mechelen!!
Aanwezig zelle.

Ge moet het maar doen als 'kleine club''!!
Het 5de seizoen in tweede komt eraan.
Dat alleen al,dikke proficiat.
Wat een klucht, maar dat wisten we al langer natuurlijk.
Zou wel een officieel schrijven richten naar KBVB waarin akte wordt genomen van beslissing van het BAS, waardoor KSK concludeert dat zij niet zullen moeten deelnemen aan eindronde met derdeklassers. Dan moet KBVB ook uit hun kot komen hé.
Zou wel een officieel schrijven richten naar KBVB waarin akte wordt genomen van beslissing van het BAS, waardoor KSK concludeert dat zij niet zullen moeten deelnemen aan eindronde met derdeklassers. Dan moet KBVB ook uit hun kot komen hé.
Re: RWDM geen licentie!!!
Betere suggestie voor uitleenbeurt: Vandenbergh... Die weet de goal ook nog steeds staan, ondanks zijn bankzittersstatuut...DAVILA schreef:VdW schreef:Proficiat KSK Heist.
Julie blijven terecht in tweede nationale![]()
Vanwege Westerlo sup
Thx en succes in eerste klasse! Hopelijk spelen we een oefenmatchke deze zomer en lenen jullie ons enkele overtollige spelers uit ! Suggestie: Mac Donald
Goed idee Peter, Meester Grant trek uw toga aan en schrijf de KBVB aan !Peter schreef:Zou wel een officieel schrijven richten naar KBVB waarin akte wordt genomen van beslissing van het BAS, waardoor KSK concludeert dat zij niet zullen moeten deelnemen aan eindronde met derdeklassers. Dan moet KBVB ook uit hun kot komen hé.

Amai opeens veel nieuwe leden op ons forum
Bon nog een jaarte tweede klasse erbij. !! Zekerheid dat de jonas blijft hebbe we nu dus ook
Het bestuur kan aan zen werk beginne voor volgend seizoen !
En de grant kan op vakantie :mrgreen

Bon nog een jaarte tweede klasse erbij. !! Zekerheid dat de jonas blijft hebbe we nu dus ook

Daar is men al mee bezig hoor. Ik verwacht nu op korte tijd groen licht om de namen van 3 nieuwe spelers vrij te geven (voor degenen die ze nog niet zouden kennen hèklenne schreef:Amai opeens veel nieuwe leden op ons forum![]()
Bon nog een jaarte tweede klasse erbij. !! Zekerheid dat de jonas blijft hebbe we nu dus ook![]()

Van de nieuwe keeper heb ik al iets opgevangenDabo schreef:Daar is men al mee bezig hoor. Ik verwacht nu op korte tijd groen licht om de namen van 3 nieuwe spelers vrij te geven (voor degenen die ze nog niet zouden kennen hèklenne schreef:Amai opeens veel nieuwe leden op ons forum![]()
Bon nog een jaarte tweede klasse erbij. !! Zekerheid dat de jonas blijft hebbe we nu dus ook![]()
En de grant kan op vakantie :mrgreen).

Nog een keeper en een middenvelder.klenne schreef:Van de nieuwe keeper heb ik al iets opgevangenDabo schreef:Daar is men al mee bezig hoor. Ik verwacht nu op korte tijd groen licht om de namen van 3 nieuwe spelers vrij te geven (voor degenen die ze nog niet zouden kennen hèklenne schreef:Amai opeens veel nieuwe leden op ons forum![]()
En de grant kan op vakantie :mrgreen).
die ander 2 ni direct , welke positie ?