K.SK Heist blijft in 2de klasse

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Licenties

Bericht door Dabo »

Afbeelding
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Licenties

Bericht door DAVILA »

Een keeper en nog een keeper ? Laat me raden: Courtois en Mignolet ? :D
Ik stel voor dit onderwerp verder te zetten in de rubriek 'transfers/vertrekkers seizoen 2014/15
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Licenties

Bericht door DAVILA »

Normaal gezien speelt Hoogstraten nu de barrages en kan nog in tweede blijven, ik zou dit zelfs toejuichen, imo een club die het ook eerlijk speelt.
Tenzij Antwerp of Tubize geen licentie krijgt, zijn ook zij rechtstreeks gered, Visé kan niet meer in tweede blijven zelfs niet als Antwerp en Tunize geen licentie krijgen (Visé heeft zelf geen licentie) er komt dan een bijkomende stijger uit derde.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------

Heist blijft in tweede klasse na gedwongen degradatie van RWDM Brussels: ‘Dringend een evaluatie maken’

Heist blijft in tweede klasse. Daar zijn geen barragewedstrijden voor nodig, omdat het BAS geen licentie toekende aan op zijn minst één club, met name RWDM Brussels. Trainer Cis Bosschaerts is blij, maar ook voorzichtig. ‘Een evaluatie dringt zich op.’
Heist speelt straks ook een vijfde seizoen in twee klasse. RWDM Brussels kreeg van het BAS geen licentie en zakt met Hoogstraten en Visé naar derde klasse.

‘Dat is uiteraard goed voor ons. Mijn gsm stond nog niet stil sinds dat nieuws bekendraakte’, aldus een opgeluchte trainer Cis Bosschaerts.

‘Met de uitspraak van het BAS werd het gesjoemel bij bepaalde tweedeklassers eindelijk afgestraft en een club als Heist, die alles in het werk stelt om financieel en administratief in orde te zijn, beloond. Vergeet niet dat wij ploegen als Hoogstraten, dat met vlag en wimpel overkwam, en Visé, met een uitstekende jeugdacademie, achter ons wisten te houden en dat we één punt meer behaalden dan vorig seizoen.’

De uitspraak van het BAS mag aan de Lostraat dan voor opluchting zorgen, toch maant trainer Cis Bosschaerts iedereen aan tot onmiddellijke actie.

‘We moeten dringend een evaluatie opmaken’, vindt de Nijlense kinesist. ‘Met Hugo Van Doninck, Stef Van Campenhout, Eric De Weerdt en Marc Hammels beschik ik over uitstekende medewerkers, maar de trainingsomstandigheden moeten dringend aangepast worden aan het niveau van tweede klasse.’

‘Het is nu het uitgelezen moment voor iedereen die daarbij binnen de club betrokken is, om er werk van te maken. Begin augustus start de competitie al.’

‘Sommigen mogen ook milder zijn met hun kritiek’, grijpt Cis Bosschaerts het goede nieuws te baat. ‘Zo verloren zij uit het oog dat we Brussels bekampten met vijf jongens die volgend seizoen in eerste provinciale spelen, terwijl er bij de tegenpartij evenveel toekomstige eersteklassers in de ploeg stonden. Terwijl die criticasters zelf verkiezen Luik-Bastenaken-Luik te volgen in hun zetel in plaats van de ploeg te steunen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door klenne »

Sommige moge milder zijn met hunne kritiek ... Awel volledig mee akkoord maar als ge zelf gene kritiek kunt verdragen moete zoiet ni zegge :roll: !!!
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door Naas »

‘Sommigen mogen ook milder zijn met hun kritiek’, grijpt Cis Bosschaerts het goede nieuws te baat. ‘Zo verloren zij uit het oog dat we Brussels bekampten met vijf jongens die volgend seizoen in eerste provinciale spelen, terwijl er bij de tegenpartij evenveel toekomstige eersteklassers in de ploeg stonden. Terwijl die criticasters zelf verkiezen Luik-Bastenaken-Luik te volgen in hun zetel in plaats van de ploeg te steunen.’

Michiels, grant, pittoors,buekers,dachelet,rijmenams,rymenants,vanderputte,webers,vandermarliere,vermeiren. Dit zijn de 11 waarmee de match tegen woluwe is aangevangen...ben ik toch wel benieuwd welke vijf er volgend seizoen naar eerste provinciale gaan??? :roll:
Ik zal nooit iemand persoonlijk aanvallen of publiekelijk bekritiseren maar ik vind wel dat er wederzijds respect mag zijn...
Ik hoop echt dat deze woorden door de reporter zijn verdraaid??
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door Peter »

Naas schreef:Ik hoop echt dat deze woorden door de reporter zijn verdraaid??
Ik hoop het ook Nijs maar wie zal dat bevestigen of ontkennen.
Mocht uitspraken toch correct zijn vrees ik dat de Cis niet alleen op z'n schouder en/of heup is gevallen maar ook op z'n hoofd. Maar ja, het verleden heeft al bewezen dat hij met heel veel wegkomt, zowel sportief maar ook extrasportief.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door DAVILA »

Peter schreef: Maar ja, het verleden heeft al bewezen dat hij met heel veel wegkomt, zowel sportief maar ook extrasportief.
Titels in vierde en derde klasse, al vier jaar overeind in tweede klasse met een amateurploeg met één van de kleinste budgetten...
Elders was die al met pek en veren de straat opgezet temeer daar hij één van de dikst betaalde trainers is in tweede...
Men kan voor of tegen de Cis zijn maar zijn verdiensten kan niemand ontkennen maar ja Van Wijck of Haiselbank hadden ons al lang naar eerste klasse gebracht ! :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door hesteneer »

Van Wijck of Haiselbank hadden ons al lang naar eerste klasse gebracht !

ge weet het dan toch! ;)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door foxy »

waarschijnlijk bedoelde Cis dat reeds een vijftal spelers die in onze ploeg in 2e klasse speelden daarna afgezakt zijn
naar lagere tot in provinciale wat erop wijst dat zij boven hun eigenlijke niveau speelden . Ik denk dan aan
Jan Hendrickx, VanAsten,VanVlasselaer,Ken Thys , Rafael Thys ; maar ook anderen zijn naar lagere afdelingen
vertrokken; Geets, Levaert, Criel, Put , Crabeels.
De opmerking over VanWijck en Hasselbank is als grap bedoeld toch ? Geef de Cis 500000 of 1 miljoen euro om te
besteden aan spelers (die 1e klassen aankunnen) en we zullen ook meedoen in de suptop , werd dat niet al bewezen
door zonder grote investeringen kampioen te spelen in 3e toen wij, supporters, tevreden waren geweest met een
plaats in de middenmoot . Enig realisme a.u.b. Gezonde ambitie en kritiek is ok maar luchtkastelen niet.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door DAVILA »

foxy schreef: De opmerking over VanWijck en Hasselbank is als grap bedoeld toch ? Geef de Cis 500000 of 1 miljoen euro om te
besteden aan spelers (die 1e klassen aankunnen) en we zullen ook meedoen in de suptop , werd dat niet al bewezen
door zonder grote investeringen kampioen te spelen in 3e toen wij, supporters, tevreden waren geweest met een
plaats in de middenmoot . Enig realisme a.u.b. Gezonde ambitie en kritiek is ok maar luchtkastelen niet.
Idd GRAPJE !!!
Ik geef maar aan dat zogezegde toptrainers met veel beter materiaal in handen dan de Cis er ook niet altijd in slagen succes te boeken cfr Haiselbank (dit jaar) of Van Wijck (verleden jaar) bij Antwerp.
De Cis afgelopen jaar bij Westerlo en wat denk je dat die dan op een barrageplaats eindronde derde stranden ???
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door klenne »

Il heb nix tege onze trainer alles behalve en dieje mens steekt daar ongelofelek veel tijd in daar twijfel ik ni aan !!

Maar nen trainer in tweede klasse moet zen eige ni bezeg houde mee alle forums gaan af te leze wa wij schrijve , ge moogt da he ma zwijgt daar dan over , ge moet de persconferentie maar is hore van tege roeselare just vant zelfste.. Iedereen heeft recht op zen eige mening en da die ni altij hetzelfste is das normaal he , maar opt einde vant spelleke hebde heist WEERAL in tweede gehoude en da is wa telt !
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Achttien spelers toonden zich bereid om vanavond (19.30 uur) op het kunstgrasveld de met het oog op mogelijke barra ;) geduels geplande oefenmatch tegen de JMG-academie van Lierse af te werken. Daarna mogen trainers en spelers er de riem afleggen.
Coach Cis Bosschaerts hoopt dat op het clubforum dan ook de reacties mogen ophouden op zijn quote in onze zaterdagkrant, die fout werd weergegeven.
Het komt er op neer dat de bedoelde provincialers niet in zijn team, maar in de ploeg van Roeselare stonden. (lcp)

Bron: HNB

Voilà, mysterie opgelost !
PS: van wat in de gazet staat mag men maar twee zaken voor juist aannemen: de datum en de prijs
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door klenne »

In dat geval onze excuses voor de reacties op het artikel in de gazet ! Just is just !

En nu gaan we er over zwijge en hopelek kunne spelers , trainers en supporters volgend seizoen trug mee vol goeie moed naar de voetbal gaan ! Allemaal samen 8-)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: K.SK Heist blijft in 2de klasse

Bericht door Peter »

In een artikel waar wordt gesproken over wedstrijd tegen WS Woluwe doet trainer uitspraken over een match tegen Roeselare van week ervoor die door de journalist niet zijn correct zijn weergegeven?

Zeer vreemd allemaal en ik blijf er toch het mijne van denken (heb al 'leuke' ervaringen met de Cis uit het verleden)...maar soit, dat iedereen nu maar op congé gaat, behalve diegene die transfers moet doen want hij heeft nog werk voor de boeg...
Plaats reactie