ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

foxy

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door foxy »

ik heb in de hele wedstrijd Standard-Gent ( 0-1) minder doelkansen en goede aanvallen gezien dan in de
samenvatting Geel-Heist . Waar klagen wij over behalve de gebrekkige afwerking van vooral Ruiz ; maar Gent
scoort wel één keer en neemt drie punten. Winnen tegen Lommel woensdag en we spreken van toch nog een goede
start.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:Just Dabo ! Dat ik daar zelf niet op kwam :D
Stein Huysegems woont op wandelafstand van het Sportcentrum, zit zonder ploeg en traint bij Lierse onder Helleputte met andere contractloze spelers ! Naar het schijnt speelt die voor een appel en een ei :D
Toch gewoon eens vragen aan Stein, die gaat zijn dorpsgenoten toch niet in de kou laten staan ? ;)
Als die zijn huis nog moet afbetalen met voetbalcentjes is dat onmogelijk voor ons davila ;) (lees: kast van een huis :) )
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Als die zijn huis nog moet afbetalen met voetbalcentjes is dat onmogelijk voor ons davila ;) (lees: kast van een huis :) )
Dat is al lang aftetaald door oa AZ, Feyenoord, Twente, Genk enz :D

Die speelt nog enkel om zijn sigaretten en zijn pintjes te betalen :D
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

DAVILA schreef:http://youtu.be/yUosh8LYmtA

Beelden van de match

Als ge dat ziet... WE HADDEN ALTIJD MOETEN WINNEN !
Amai nog ni...
Toch wel 2 punten verloren precies.
Die pakken we woensdag wel!! ;)
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:Als die zijn huis nog moet afbetalen met voetbalcentjes is dat onmogelijk voor ons davila ;) (lees: kast van een huis :) )
Dat is al lang aftetaald door oa AZ, Feyenoord, Twente, Genk enz :D

Die speelt nog enkel om zijn sigaretten en zijn pintjes te betalen :D
Als ge droomt van een transfer naar feyenoord of genk...dan ga je niet bij heist tekenen vrees ik.
Peter

Bericht door Peter »

foxy schreef:wat een cynisch-arrogante analyse van Peter
M'n excuses voor de crapuleuze aanval/uitval naar Cis & Vanderputte. Weet niet wat me bezielde.
Ondertussen zit ik terug in het positieve aura van de Cis aanhangers en ga ik er opnieuw 110...wat zeg ik 150% voor!
Ik hoop dat Cis nog 35 jaar bij KSK op de bank mag blijven zitten, enthousiast mag coachen en ons mag verrassen op menig tactisch hoogstandje.
Ook hoop ik dat Jeroen dit jaar 48 doelpunten mag scoren en/of assists mag geven. Ook al gaat hij richting de 30...het EK 2016 moet nog mogelijk zijn.

Cynisme Foxy...nee toch ;)
Arrogantie Foxy...alstublieft hé :D

Tot woensdag...'k zal op u roepen!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Rustig mannen, de Cis kan wel wat kritiek hebben en met de stekeligste denk hij waarschijnlijk zelf eens na...
We supporteren per slot van rekening allemaal voor dezelfde ploeg.
Ik heb net de samenvattingen van de drie 'topmatchen' in eerste achter de kiezen... Kijk dan naar onze matchbeelden: zijn wij echt niet veel te kritisch ???
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Rustig mannen, de Cis kan wel wat kritiek hebben en met de stekeligste denk hij waarschijnlijk zelf eens na...
Ik heb net de samenvattingen van de drie 'topmatchen' in eerste achter de kiezen... Kijk dan naar onze matchbeelden: zijn wij echt niet veel te kritisch ???
Ik zen gistere naar anderlecht - charleroi gaan zien en idd als ge die match hebt gezien zijn wij zeeeer kritisch...
foxy

Bericht door foxy »

sorry Peter als ik je beledigd heb ; het hangt af van de betekenis die je aan woorden geeft. Cynisme is voor mij een
stekelige , aangename vorm van humor (misschien zo niet bedoeld) en arrogantie een sterke eigen mening tot in
details waardoor je de algemene norm overstijgt. Noem het ook een creatieve geest . Beter zo ?
Over je "tip" als bankzitters ; elke trainer heeft zijn eigen "goede" redenen bij de keuze van inzetbare invallers
(waarover wij niets weten) en verdedigers,middenvelders en aanvallers zijn even belangrijk want je weet nooit op
voorhand welke posities wijzigingen vragen (kwetsuren, kaarten,spelniveau )
hesteneer

Bericht door hesteneer »

klenne schreef:
DAVILA schreef:Rustig mannen, de Cis kan wel wat kritiek hebben en met de stekeligste denk hij waarschijnlijk zelf eens na...
Ik zen gistere naar anderlecht - charleroi gaan zien en idd als ge die match hebt gezien zijn wij zeeeer kritisch...
ge kiest er nu ook wel een match uit ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

De match tussen Verbroedering Geel en KSK Heist kende een turbulent verloop. Ben Santermans van Geel kreeg al na een kwartier rood voor een overtreding op een doorgebroken speler. Het Bondsparket wil hem daarvoor één wedstrijd aan de kant houden en geeft hem een boete van 100 euro.

Coach Eric Franken werd de tribune ingestuurd omwille van z'n iets te dramatisch protest. Hij krijgt daarvoor een voorwaardelijke schorsing van één speeldag.

Bron: site nr10
klenne

Bericht door klenne »

Ook de beelden is bezien ,toch jammer he 2 punten weggesmete das het minste wawe er van kunne zegge , kanse genoeg gehad , WEERAL een goede invalbeurt van beckers wa ook zelfs op de beelden duidelek is !! Woensdag zen eerste basisplaats en da zal dik verdiend zijn !
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

BEN SANTERMANS VINDT ZIJN UITSLUITING ONTERECHT, CIS BOSSCHAERTS KLAAGT

‘We lieten twee punten liggen’

‘Wij lieten twee punten liggen. Als je 75 minuten tegen tien man speelt, moet je de drie punten pakken’, vindt trainer Cis Bosschaerts van SK Heist na het gelijkspel in Geel. ‘Als dit op het einde van het seizoen maar geen pijn doet.’
Cis Bosschaerts heeft overschot van gelijk. SK Heist kende de pech dat het de wederoptredende spits Michel andermaal geblesseerd moest vervangen, maar Geel werd na tien minunten dan weer herleid tot tien spelers.

Santermans werd uitgesloten na een fout op Ruiz. De jonge Limburger voelde zich onrechtvaardig behandeld.

’Ruiz maakte de eerste fout, maar ik reageerde’, aldus Santermans. ‘De ref zag er geen graten in, zijn assistent wél. Blijkbaar had ook hij de eerste fout niet gezien. Op aangeven van zijn assistent trok de ref rood. Een onterechte beslissing.’

Geel moest meteen zijn elftal herorganiseren, maar ook SK Heist werd zaterdagavond met pech geconfronteerd.

‘Wij maakten bovendien te weinig gebruik van de mogelijkheden.’

Meer zelfs, ASV Geel ving niet alleen de bezoekers op, het klom ei zo na zelfs op voorsprong toen nieuweling Annab naast kopte.

‘Dat was niet onze enige kans’, blikt de Geelse trainer Erik Franken terug. ‘In de tweede helft werd ook een kopbal van Augustynen op de lijn weggehaald. Natuurlijk kregen wij het in de tweede helft steeds moeilijker.’

‘Maar de spelersgroep heeft mentale weerbaarheid getoond. Ik heb de spelers ook gelukgewenst met het resultaat.’

Pijnlijk

Collega Cis Bosschaerts reageert minder tevreden.

‘Halfweg heb ik de spelers gevraagd om tempo te maken, maar dat is niet gelukt, toch niet zoals het moest’, aldus de Heistse coach. ‘Ook het gevraagde flankenspel bleef uit, er werd te veel met de bal gelopen.’

De meeste kansen waren weliswaar voor SK Heist, maar Webers en Vandemarliere misten. De doorgebroken Ruiz geraakte bovendien niet voorbij de voeten van doelman Blondeel, één van de Geelse sterkhouders.

‘Het zou pijnljk geweest zijn als wij in de slotminuten nog de 0-1 hadden moeten incasseren’, vindt Franken. ‘Na de betwistbare rode kaart, die bepalend was voor de wedstrijd, heeft iedereen keihard gewerkt. De nul zo van het bord.’

Dat geldt overigens voor beide ploegen.

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne

Bericht door klenne »

De michel zou minstens 3 weke out zijn , vd bergh ook minstens 3 weken en pruna gaan we helemaal ni rap terugzien :( meniscus + kruisbanden gescheurd... Das minstens een half jaar :cry:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

klenne schreef:De michel zou minstens 3 weke out zijn , vd bergh ook minstens 3 weken en pruna gaan we helemaal ni rap terugzien :( meniscus + kruisbanden gescheurd... Das minstens een half jaar :cry:
Pruna out voor de rest van het seizoen waarschijnlijk.
Plaats reactie