KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door DAVILA »

We zitten dus bij de laatste 32 ploegen in de BvB, vijf tweedeklassers liggen al buiten.
Trekking volgende ronde morgen om 12h op de KBVB.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door hesteneer »

"in schril contrast met het bange-wezel-gedoe van Heist."

het blijven toch dikke nekken he die stadsluizen...ook al staan ze in vierde klas. achja, tegen volgende ronde hebben we een fitte voorlinie en wie weet wat dan...standard is te pakke he ;)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door Peter »

Zucht, blaas, kuch, puf...zwoegen en zweten, hopen en vrezen maar uiteindelijk toch door met penalties. Alle vijf netjes binnen waarvan ondergetekende er geen enkele gezien heeft (ben geen held in het kijken naar penalties van ploegen die me nauw aan het hart liggen).

De match zelf, eerste helft hadden we moeten zorgen voor grotere kloof. Een dartele Yannick, een snel tikkende en lustig dieptepasses door verdediging strooiende Beckers, een hard werkende Jonas en een overal aanwezig zijnde Webers.
Voor de rest had/kreeg Wilrijk Beerschot het initiatief (zelf spel maken ligt ons zo niet, zeker niet na uitvallen van Beckers...hopelijk niet te erg maar ik vrees er toch wat voor).
Tweede helft was het vooral werken en zwoegen...voetballen...dat doen we volgende keer wel ;).

Ook chapeau voor de ingevallen youngsters. Boeckx had van schrik de verkeerde trui aangetrokken waardoor de naam Tambeur werd omgeroepen. Na een onzekere start en domme gele kaart heeft die jongen zich toch maar mooi herpakt en tweede helft voor Wilrijk Beerschotkoor alles gegeven wat hij had. Ook Dahmane had het moeilijk in het begin (matige controles, lopen als kieken zonder kop) maar chapeau hoe hij erdoor kwam in de verlenging. Effe neus aan neus met 35-jarige ex eersteklasser Portier, moet kunnen...heerlijk die jeugdige onbezonnenheid.

Soit, leuke recette binnen voor de kassier (hoewel je moet dat delen zeker ;)). Match tegen eersteklasser in het verschiet...nu hopen dat we tegen dan nog aan 11 spelers geraken!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door eSKaa »

Wat ze in Antwerpen roepen, daar moeten we ons niet te veel van aantrekken. Woorden als 'morele overwinnaar' 'laffe thuisploeg' en 'beste ploeg op het veld' zullen met een serieus grote paars-witte bril neergeschreven zijn. De eerste Antwerpenaar die voor een lager geklasseerde ploeg supportert, en na een 2-2 gelijkspel met penalty's verliest, en die zegt: 'Die mannen hadden wel hun 4 spitsen in de lappenmand liggen, en nog volk uitgevallen, dus we mogen blij zijn', die kerel moet nog geboren worden denk ik :-)

Ik peis als je zelf in de volgende ronde tegen pakweg Anderlecht aardig meesjot, het tot verlengingen of penalty's kan dwingen, en er dan uitgaat, dan zeg ik boenk hetzelfde. :-)

Anyway, iedereen vingers kruisen straks, en hopen op een mooie tegenstander. En voor de rest: focus op zaterdag, want wat voor Beerschot-Wilrijk geldt, geldt ook voor ons. De competitie primeert, en ik hoop dat we stilaan kunnen beginnen volk te recupereren...

PS: hunne spandoek was fout. Bij deze de correcte versie: "Heist o/d Berg - Beerschot-Wilrijk o/d Heizel" (om de één of ander reden vergeten die mannen altijd de naam van hun redders te vermelden... straf toch)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door DAVILA »

Tof al die reacties hier. Ik kan nu eindelijk eens een rustdag nemen. Alhoewel: om 12h livestream loting 1/16de finales ;)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door foxy »

naast de interessante kwalificatie onthoud ik graag de openbaring van yannick als "zwervende" spits met prachtige
looplijnen op juiste moment (dat is grote klasse). Bij de rust had eigenlijk 3-0 moeten staan ; yannick mist bijna
onbegrijpeijk voor open doel en het tegendoelpunt was knullig door aarzelende keeper. Verder woog ons middenveld
te licht in 2e helft om Beerschot op afstand te houden ; te laat en te zwak in duels gaan bracht een goed voetballende
tegenstander regelmatig met vier in onze laatste lijn met de 2-2 als gevolg. Met 6 spelers + uitgevallen Beckers
(hij was goed bezig) in de lappenmand is hiervoor een geldig excuus natuurlijk. Prachtig ook hoe onze Bart Webers
zich heeft ontwikkeld tot een complete speler die in elke sector belangrijk kan zijn .
pinanti
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2013, 20:19

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door pinanti »

zeer goede start .van de wedstrijd met Yannick en tot voor de de twee goal zag het er goed uit .maar na tweede dan is alles stil gevallen.
En hebben we beerschot meer in het spel laten komen. En zijn ze er in beginnen geloven.
Maar we hebben toch met veel karakter en agressie blijven spelen chapeau.
Als je weet dat we met een team gespeeld hebben zonder echte spits (alle maal gekwetst).
En de belofte spelers hebben het zeker niet slecht gedaan Boeckx Tambeur Dahman
Je moet ze zeker niet gaan afreken op een wedstrijd dat zou niet verstandig zijn.
Rome is ook niet op een dag gebouwd .
Integendeel we zouden ze meer in moeten laten spelen dat ze kunnen meer kunnen ervaring op doen.
Alle ploegen smijten hun jonge spelers in het veld .als ploeg ben je dat verplicht.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door DAVILA »

24/9 HEIST- STANDARD MATCH MET RECHTSTREEKSE UITSCHAKELING
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door Naas »

Een droomaffiche waar velen van droomden....Sclessin, here we come!! :D
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door Peter »

Naas schreef:Een droomaffiche waar velen van droomden....Sclessin, here we come!! :D
Hopelijk spelen we wel thuis ;). Neenee, laatste keer ik daar was is ondertussen al 15 jaar geleden of zo...titelmatch van Lierse...en de uitploeg won toen ook :D
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door DAVILA »

PATRO ANDERLECHT
GENK RAC MECHELEN
NAMUR AA GENT
LOMMEL WAASLAND BEVEREN
ST ELOOIS WINKEL LOKEREN
COXYDE MOESKROEN
ST GILLIS WAAS CERCLE
CHARLEROI EUPEN
WOL ZAV KVO
OLSA BRAKEL WESTERLO
DESSEL KVM
OHL KVKORTRIJK
AALST CLUB BRUGGE
LIERSE STVV
WINNAAR ANTWERP/SERAING ZULTE WAREGEM
HEIST STANDARD

Het was nagelbijten we kwamen als laatste match uit de loting maar het was het wachten waard :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door eSKaa »

We zijn wel thuis geloot, maar ik veronderstel dat Standard het thuisvoordeel wel wil afkopen... En ik wil met de bus begot :-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door hesteneer »

zegt nu nog is da visioenen ni bestaan!!!! :) :) :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door hesteneer »

eSKaa schreef:We zijn wel thuis geloot, maar ik veronderstel dat Standard het thuisvoordeel wel wil afkopen... En ik wil met de bus begot :-)
BUSSEN ackx! :) ik wil ook naar sclessin!
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK Heist - KFCO Beerschot Wilrijk 2-2 (5-4 Penalties)

Bericht door Naas »

Mannen, wees gerust, standard koopt da thuisvoordeel garantie af. Ge denkt toch ni dat die naar het grote Heist durven komen? :lol: En trouwens de ploeg zelf wil waarschijnlijk nog harder naar Sclessin dan wij zelf? ;)
Plaats reactie