VIRTON - KSK HEIST 3-0

MrBiestie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 sep 2012, 18:15

Re: VIRTON - KSK HEIST 3-0

Bericht door MrBiestie »

Ben ik niet mee akkoord, ik praat hier over 15-16-17-18 jarige en niet over 6 to 14 jarige, die nog al eens gaan vertrekken naar eerste klasse clubs. Dit zijn reeds spelers die al reeds terug zijn.
Maar nogmaals, als je deze gasten ook niet kunt brengen, dan is ofwel de opleiding niet goed genoeg en moet je dit durven inzien en er voor zorgen dat ze wel goed genoeg worden. Ofwel scheelt er iets aan de werkwijze van het eerste elftal en wilt er niet gewerkt worden met jonge spelers.
Reeds aangehaald, zoek Gullegem derde klasse op, die speelden 7 jaar geleden in 4de provinciale en hebben het roer omgegooit, als ouders weten dat hun zoon mogelijk wel in het eerste elftal bij heist kan geraken omdat bijvoorbeeld de voorbije jaren er wel spelers zijn doorgegroeit (wat nu niet het geval is) dan zijn die ouders wel geneigd om te zeggen, we blijven bij heist, nu is dat het geval niet en kiezen ze voor een betere opleiding in eerste klasse, waar ze toch van weten dat ze niet in de eerste ploeg zullen geraken, maar wel de opleiding hebben.
Je moet idd niet zoeken achter spelers uit 4de klasse, je moet ze namelijk zelf kweken en zelf brengen en van zodra dit geprobeerd zal worden, zullen er minder spelers vertrekken. Heist is ook met spelers die in 4de klasse speelden tot op dit niveau geraakt, maar met gasten die allang samen speelden en dat is wat je met je jeugdspelers ook moet bereiken, een samenhangende ploeg is dikwijls beter van niveau dan een ploeg die inéén geknutseld is met betere spelers :-)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: VIRTON - KSK HEIST 3-0

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Davila schreef :Hopelijk blijft iedereen achter het team staan; supporter zijn is niet voor even maar voor het leven !
Ik ga al 40 jaar mee met Heist in voorspoed maar ook in kommer en kwel, vanop de tribune in Merksem is het moeilijk te oordelen hoe er gespeeld werd, nietwaar ;)
Greize, gij zijt dan misschien al wel grijs, ik ben a lang blot... :D
Ik heb Pé Claes dan ook nog weten spelen op de plein in de Bergstraat, allez 't is terug aan u ;)
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: VIRTON - KSK HEIST 3-0

Bericht door de greize »

Daar kan ik niet tegenop :(
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: VIRTON - KSK HEIST 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------

Heist neemt een snipperdag: ‘Ik weet niet wat er scheelde’

Heist keerde van een kale reis terug uit het verre Virton. Het team van Cis Bosschaerts nam er blijkbaar een snipperdag, want er viel niks in te brengen tegen de droge 3-0 verliescijfers. Daar was ook Bart Van den Broeck het mee eens.
‘Ik weet heus niet wat er scheelde’, klonk het in een eerste reactie uit de mond van flankverdediger Bart Van den Broeck. ‘Het liep duidelijk niet zoals het moet. We hadden wel een lange busreis in de benen, maar het zou flauw zijn om dat als excuus in te roepen. Die trip verliep voor iedereen naar wens en had helemaal niets te maken met onze zwakke prestatie.’

Verkeerden de Heistse spelers in de toeristisch fel gepromote Gaumestreek misschien in vakantiestemming? ‘Zeker niet’, weerlegt de jonge voetballer uit Baal. ‘Maar het is wel een feit dat we veel te slap aan de wedstrijd begonnen en maar geen vaart in onze acties kregen. We kwamen overal een stap te kort. Vraag me niet naar een verklaring. Ik zou het niet weten.’

Tot overmaat van ramp scoorde een ongelukkige Jeroen Vanderputte tegen zijn eigen team. ‘Op dat moment waren we al niet goed bezig. Ook daar moeten we onze nederlaag niet aan toeschrijven’, meent Bart. ‘We kregen toen wel een tik, maar ook niet meer dan dat. We wisten ons daar tijdens de rust over te zetten. We kwamen uit de kleedkamer in de overtuiging dat we de bakens konden verzetten. We pepten mekaar op. We schakelden over naar een viermansverdediging en kwamen gedurende twintig minuten vrij sterk voor de dag. Het leverde een kans op langs Jonas Vandermarliere. Lukt hij de gelijkmaker dan krijgen we misschien een ander verhaal. Maar de goal viel aan de overkant, andermaal na een stilstaande fase.’

Eens 2-0 was bij Heist de veer gebroken. ‘We konden toen geen vuist meer maken’, geeft Bart toe. ‘Over de hele wedstrijd gesproken konden we in Virton geen aanspraak maken op een punt.’

Zelf bleef Bart gespaard van een pijnlijke terugreis. Hij moest maandagmorgen herexamen afleggen en mocht mee naar huis met zijn ouders.

Met de terugkeer van David Wijns krijgt Bart er vanaf woensdag tegen Bergen een serieuze concurrent bij. ‘Ik ken David. Hij was nog bij Heist toen ik er voor het eerste jaar was. Welke gevolgen zijn komst voor mij heeft, dat weet ik niet. Dat hangt af van de trainer. Het valt te bezien hoe hij David in de ploeg zal inpassen. Het is maar aan mij om mij te bewijzen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie