KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Bericht door KSKH »

Resultaten zijn natuurlijk heel belangrijk, zo niet het belangrijkste, maar we moeten ook eens verder kunnen kijken dan enkel de resultaten.
We gaan natuurlijk van Heist geen oogstrelend voetbal verwachten, da weet iedereen. Maar de matchen die ik tot nu toe ben gaan kijken,
vond ik altijd da Heist gewoon dat tikkeltje geluk en ervaring mist. Effe een opsomming.

Eerste match tegen Roeselare 0-1 verlies maar wij hadden zeker evenveel kansen als Roeselare. Ik herinner mij da beide ploegen 3-4
echt goede kansen hadden. Deze match kon zowel Heist als Roeselare winnen of een gelijkspel.

Geel ... we trappen tegen de lat en we kregen niet zoveel kansen maar toch voldoende om te scoren vond ik, ruiz, webers ...

Tegen Lommel kregen we een doelpunt tegen da buitenspel was (misschien eens een klacht indiene? resultaatbepalend ? :D) en speelde we toch
naar Heistse normen niet zo slecht. Dus ook hier hadden we eventueel een puntje kunnen pakken.

Beerschot dan, we moete ni denke da we er bijna uitlagen tegen nen 4de klasser. Ik ben er zeker van da vele spelers van Heist toch een beetje
onder den indruk waren. 1 van het publiek en 2 toch ook de ploeg Beerschot ergens blijf je daar toch heel veel respect voor tonen.

De matchen Bergen en Virton heb ik jammer genoeg niet kunnen bekijken dus kan er ook niet over oordelen.
Als je dit allemaal bekijkt had Heist 3-4 punten meer kunnen hebben en dan sta je ergens rond de 12de plaats.Vorig jaar verloren
we veel maar voetbalde we met moeite een kans bij elkaar, dus ik vind da we ondanks de resultaten niet moete panikeren en wachten tot speeldag 10,11,12
daar zal al veel meer duidelijk zijn.

Maar zoals hier al gezegd werd, ik kan het nog altijd niet geloven dat WIJ het KLEINE Heist al zoveel jaren in 2de ronddraaien. Dit jaar kunnen we het
bestuur zeker niks verwijten want Wijns, Michel, Ruiz, vdberg... en noem maar op. Da zijn toch heel degelijke tot goede transfers.
Laatst gewijzigd door KSKH op 06 sep 2014, 12:11, 4 keer totaal gewijzigd.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Bericht door foxy »

Ik ben het hier volledig eens met KSKH . Met de factor geluk aan onze kant hadden we eventueel 7 of zelfs 9 punten
en stonden mooi in de middenmoot . Met de terugkeer van Michel en Vdberg en het inpassen van Hairemans-Wijns
komen we eindelijk op volle sterkte en ontstaan er zelfs luxeproblemen in de selectie voor de coach (er kunnen er
maar 11 opgesteld worden natuurlijk). Succes in Seraing .
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Bericht door Danny »

Alles naar een factor 'geluk' en steeds excuses zoeken, nee, niet akkoord. Heist staat al voor het derde seizoen op rij te klungelen op de plein. Publiek pikt dit niet meer. Er begint stilaan iets te borrelen en maar goed ook. Alles moet herbekenen worden. We zullen inderdaad na een match of 10 weten waar we staan. Wel, op deze manier zal dat niet positief zijn. Onthoud deze woorden. Veel geluk in Seraing. Het zal nodig zijn. Al weet ik al wat het resultaat zal zijn.
Plaats reactie