OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

Juist naar de eerste ploeg gaan zien van ramsel in menne pull van heist :D ge kunt u ni voorstellen hoeveel er over heist zijn begonne tege mij :D heerlek 8-)

Wat een overwinning !! Zelfs ne belachleke penalty houd ons ni tege !! Een ploeg da knokt voor elkaar !! Spelers die op hun plaats staan , ruiz da mee de week beter word en onze keeper is echt top !!! En dan was de wijns er nog ni bij !! We moge nu ni gaan zweven maar genieten zowiezo 8-) woensdag een galamatch en zaterdag de 3 punten thuis houde tegen aalst !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door hesteneer »

hoe we mogen ni gaan zweven? we winne tege standard begod onder het motto: "The Giant Killers Are Back!!" :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:hoe we mogen ni gaan zweven? we winne tege standard begod onder het motto: "The Giant Killers Are Back!!" :)
Ik win veeeel liever zaterdag tege aalst ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door hesteneer »

gewoon ni nadenken en 2x winnen :)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

David Wijns en Jan Van den Bergh waren geblesseerd. Rik Van Praet en Yannick Rymenants kwamen daardoor mee aan de aftrap.
Wijns miste zo het duel met de club die hem aan Heist uitleent, maar kreeg voor de aftrap wel bloemen van de Leuvense supportersclub waarvan hij peter is.
Met de inbreng van Nkuman Michel en Jeroen Vanderputte deed trainer Bosschaerts twee gouden wissels.
Zij scoorden ieder drie minuten na hun invalbeurt en bezorgden Heist een eerste uitzege. (lcp)


Bron: HNB
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door KSKH »

Afgelopen weekend werd de 8ste speeldag in de Proximus League afgewerkt. Heel wat verrassingen en enkele opmerkelijke acties. Wie waren de 5 uitblinkers van het weekend?

Tom Vandenbossche (KSK Heist)
Wat een verrassing zaterdag in de Proximus League! Hekkensluiter KSK Heist won van leider OH Leuven met 0-2. Een prestatie die de Zwanen vooral te danken hadden aan hun sluitstuk in doel: Tom Vandenbossche. Nochtans werd voor het seizoen niet veel goeds gezegd en geschreven over de doelmannen van de club uit Heist-op-den-Berg. Zaterdag snoerde Vandenbossche meteen alle criticasters de mond. Hij weerhield elf Leuvenaars het scoren en pakte vroeg in de eerste helft een strafschop van Croizet op de koop toe. De leider uit de competitie speelde een flauwe partij, maar zoals je weet: om kampioen te spelen moet je ook de mindere wedstrijden tot een goed einde brengen. Wij twijfelen er alvast niet meer aan dat Cis Bosschaerts met Tom Vandenbossche de juiste man op de juiste plaats heeft staan dit seizoen

Bron: Website nr10
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------------

HEIST PAKT IN AANLOOP NAAR BEKERGALA TEGEN STANDARD LUIK UIT MET STUNT OP VELD LEIDER OH LEUVEN

‘Dit is dik verdiend’

Van een verrassing gesproken. Rode lantaarn Heist bezorgde leider OHL met zijn eerste goals buitenshuis het eerste puntenverlies aan ‘Den Dreef’. Doelman Tom Vandenbossche en de gouden wissels Nkuman Michel en Jeroen Vanderputte maakten het verschil.
En nu Standard Luik. Zo moeten ze hebben gedacht, de spelers, trainers en supporters van SK Heist na de stunt tegen OH Leuven.

Want dat is het minste wat kon gezegd worden van de 0-2-zege tegen de leiders. Ofschoon wegens de blessures van David Wijns en Jan Van den Bergh andermaal aan de opstelling moest gesleuteld worden, zette blauw-groen-wit een volwassen prestatie neer en werden zesduizend luidruchtige fans van OHL het zwijgen opgelegd.

‘Ik ben ontzettend blij en ontzettend fier op mijn ploeg. Elke speler toonde zich met hart en ziel. Ze waren top tegen een topper’, klinkt het met onderdrukte euforie uit de mond van Cis Bosschaerts, nadat hij werd aangekondigd als de Guy Roux van Heist, alluderende op de legendarische voetbaltrainer met een lange staat van dienst bij Auxerre. ‘We gaven weinig kansen weg en lukten tot slot twee fraaie goals.’

‘Maar het had ook anders gekund’, realiseert de Nijlense kinesist zich. ‘Zonder die knappe redding van doelman Tom Vandenbossche in de eerste minuut en het stoppen van de strafschop waren we nooit met 0-0 gaan rusten.’

Standard

Roemde Bosschaerts in de eerste plaats de collectief sterke prestatie, dan mochten twee spelers een extra pluim op hun hoed steken. In de eerste plaats doelman Tom Vandenbossche, die voor de tweede keer een clean sheet achter zijn naam schreef.

‘Eigenlijk moest ik maar tweemaal een klein wonder verrichte’, zegt hij. ‘Dat was bij dat schot in de eerste minuut en de strafschop, die er geen was. Ik raakte wel degelijk de bal, maar het leverde me ook een onterechte gele kaart op.’

Ingevallen voor een bleke Jaime Ruiz dwong Nkuman Michel de beslissing af met zijn eerste competitiegoal voor Heist en een fraaie assist.

‘Waarom zou het nu ook tegen Standard niet lukken. In voetbal is alles mogelijk’, is het meest opmerkelijke dat de matchwinnaar liet optekenen.

Bron: http://www.sportwereld.be
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door Neutral »

Net de samenvatting gezien op de website van Heist. minpunt of eerder pijnpunt: je kan enkel vaststellen dat de achterlinie toch wel wat te traag is voor dit niveau. Dikwijls net niet, die laatste stap tekort komen. Jammer want anders voetbalde OHL zoveel kansen niet bij elkaar. Aan de strafschop gaan , afgaande op de beelden, eigenlijk 2 strafschoppen vooraf die niet gefloten werden. 2 maal een handsbal, 1 maal voor OHL en 1 maal voor Heist. Dus OHL moet zeker niet klagen over de penalties.
1ste helft een paar povere kopballen van Heist tegenover toch veel kansen bij OHL.
2de helft toch wel meer kansen voor Heist en dat zal dan wel het gevolg zijn van meer 'dash' van de underdog.

Keeper speelt perfecte match.
Webers scoort niet maar dankzij zijn ervaring haalt hij op het gepaste moment een aanval uit de match door een 'nodige' gele kaart te pakken. Slimme fout.
Al bij al, zeer knappe overwinning van het team.

Wel vreemd dat sommigen de Cis afbreken en na 1 keer winnen weer ophemelen.
Deze overwinning is een toevalstreffer maar daarom niet minder mooi. Om nu ineens de trainer opnieuw met alle lof te bewierroken vind ik toch wel wat vreemd. Moest er tegen Aalst gewonnen worden en de match nadien ook niet verloren worden, dan kan je zeggen dat de trainer - dankzij terugkomst van een aantal spelers - opnieuw goed werk aflevert.

Allee zo zie ik het hé. "1 zwaluw maakt de lente nog niet" zei ons moe vroeger altijd :)

De match tegen Standaard ? Als ik mag kiezen, ik zie ze liever de 3 punten in de competitie pakken of ze moesten ze alle 2 kunnen winnen.Dat is nog beter :twisted:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

alle en in de gazet was het weer een bleke ruiz :roll: awel bij mij heeft dieje mens ferm zen best gedaan !!

over de match tege standard ; zet de weyen maar in de goal ! als tweede keeper heeft dieje ook zen matche nodeg en mee vandenbosche kunne we nu geen risico's pakke hoe mooi deze match ook mag zijn !!

en om te andwoorden op neutral : 2 keer winne zal ook wel goe zijn ;) en als ik nu onze opstelling bekijk kunde ook ni veel meer zegge , iedereen sta waar hij moet staan en als de michell volledig fit is word da nog plezant :D + da ik de laatste 2 matchen eindelek een ploeg gezien heb da voor elkander wilt knokke !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door hesteneer »

idd klenne, de laatste 2 wedstrijden is er nix om over te zagen ook ni hé! Als het goed is moet het ook gezegd worden, zo simpel is het.
en daarbij...toevallige overwinning of niet...twas toch plezant :ugeek: :mrgreen:

Op naar morgen!!!! nog 34uur en we beginnen er aan!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

Neutral schreef:Deze overwinning is een toevalstreffer
Nogal een vreemde redenering: als we pech inroepen in eerdere matchen dan zoeken we excuses. Als de zaken eens meezitten dan is het een 'toevalstreffer'...

Maw: als we verliezen: geen excuses en trainer buiten, als we winnen moeten we dat kunnen verantwoorden door drie keer zo goed te zijn als de tegenstander en heeft de trainer geluk gehad

Maar ik geef toe, logica was niet mijn beste vak op school :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:alle en in de gazet was het weer een bleke ruiz :roll: awel bij mij heeft dieje mens ferm zen best gedaan !!
Helemaal mee eens klenne !!!
Maar misschien is die journalist wel kleurenblind: wie Ruiz 'bleek' noemt heeft nog geen echte bleke gezien denk ik :D
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door foxy »

Trainers worden dikwijls overdreven opgehemeld en ook overdreven bekritiseerd. De kwaliteiten van de spelers
en vooral hun complementaritiet bepaalt de mogelijkheden tot goed resultaat en de in- en uitgaande transfers zijn
cruciaal. Ups en downs zien we bij elke club en bij elke trainer , uitgezonderd bij de superrijken die zoveel kopen als
nodig is. Kijk naar Franky Dury , Bob Peeters , Glen Deboeck , Rogers (Liverpool) , Luzon enz... Wat een verschillen
het ene jaar tegenover het andere. Sinds 2000/2001 in 1e prov. hebben we met Cis Bosschaerts een geleidelijke
vooruitgang beleefd zonder grote terugval (nochtans zonder grote financiele injecties) . 2e klasse was een droom die
nooit realiteit zou worden . een 8e plaats in 2e nog straffer ; we doen mee voor het 5e jaar.
Een trainer die zoiets in 14 jaar bij dezelfde club realiseert is een grote uitzondering en kan niet anders dan
uitzonderlijke kwaliteiten hebben die discussies over ploegopstelling en tactiek ver overstijgt.
Respect en waardering betekent niet dat we alles moeten goed vinden ; iedereen kijkt met een andere bril en mag
zijn visie geven; daar zitten vaak interresante bedenkingen en voorstellen bij die onze trainer ook kan gebruiken.
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door stranger »

Wat de Cis betreft: velen zullen pas beseffen wat ne goeie trainer het was als hij ooit stopt.
Zo spreken ze nu positief over ex spelers die in de tijd zogezegd ook niet meekonden.

Voor mij verdient de trainer een (klein ) standbeeld voor wat die al die jaren heeft verwezenlijkt
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie