KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 3-1

Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Neutral »

Dat bier is inderdaard niet te drinken maar dat is de Koen zijn keuze niet geweest.
Er is geen kat te zien. Dat is inderdaad zo maar ook daaraan kan de Koen niet veel veranderen. Dat onnozel gedoe met die jetons, het bier dat niet te drinken is en de uitslagen van de laatsten tijd, spelen daar zeker een rol in.

Na de match moet er - en zeker na een overwinning - muziek opstaan, moeten de spelers is binnenspringen voor een klapke en een pintje. En den tv mag gerust opstaan, alleen, voor de sfeer is het volgens mij beter als hij niet opstaat maar dat is ieder zijn mening zeker.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Neutral schreef:Dat bier is inderdaard niet te drinken maar dat is de Koen zijn keuze niet geweest.
Er is geen kat te zien. Dat is inderdaad zo maar ook daaraan kan de Koen niet veel veranderen. Dat onnozel gedoe met die jetons, het bier dat niet te drinken is en de uitslagen van de laatsten tijd, spelen daar zeker een rol in.

Na de match moet er - en zeker na een overwinning - muziek opstaan, moeten de spelers is binnenspringen voor een klapke en een pintje. En den tv mag gerust opstaan, alleen, voor de sfeer is het volgens mij beter als hij niet opstaat maar dat is ieder zijn mening zeker.
Eens die persconferentie gedaan is mag dieje van mij ook af zenne geen probleem mee ! Tege aalst zen wij vertrokken om 12 uur !! En gene enkele sjotter zat toen in de kantine bij de koen.. Allemaal in dieje nieuwe club 50.. En idd en die jetonkasse machere meer ni als wel.. Gistere hebbe wij op ne gegeve moment zelf ma gaan vrage of er gene muziek mocht opstaan.. Ma eerlek gezegd was men goesting toen al over ! Als den aandacht alleen maar ga nu naar de mensen met veel centen dan houd het voor mij ook op
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:Zonder op de zaken te willen vooruitlopen, hoe lossen we dit op ? Ruiz (of gelijk wie tenzij Messi of Ronaldo ) alleen vooraan posteren is geen oplossing ?
Nog eens kijken of er nog iets op de bodem van de geldkoffer ligt ? Wie is er nog op de markt als vrije speler ? Stein Huysegems heeft die eigenlijk al een ploeg ?
Liefst van al zou ik horen dat Nkuman er met een paar dagen rust er van af is, helaas, ik vrees een ander scenario... :(

Sorry davila, maar nen dikke nek die enkel op geld uit is hebben wij niet nodig.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

UITBLINKER GEOFFRY HAIREMANS LEIDT HEIST NAAR BELANGRIJKE ZEGE

‘Niet echt moeilijk’

Na twee nederlagen knoopte Heist, in het uiterst belangrijk duel met concurrent Dessel, terug aan met de overwinning. Met een doelpunt en twee assists eiste Geoffry Hairemans de rol van uitblinker op. Dat één week voor het treffen met zijn Antwerp.
Zette Jaime Ruiz met de openingsgoal veel twijfels van zich af dan ging de oscar van de wedstrijd ongetwijfeld naar Geoffry Hairemans. Hij zette de Colombiaan op weg naar het baanbrekende doelpunt, prikte even nadien zelf de 2-0 tegen de netten en schotelde uiteindelijk David Wijns de geruststellende derde treffer voor.

‘Het was allemaal niet zo moeilijk als verwacht’, stelde de bij Lierse gehuurde middenvelder met de begenadigde linker achteraf. ‘We kwamen snel op voorsprong en lukten voor de rust ook nog een tweede doelpunt. Dat leverde ons een comfortabele uitgangspositie op.’

Om dat tweede doelpunt was veel te doen. Vooral dan in het bezoekende kamp, waar trainer Bart Wilmssen zich behoorlijk boos maakte om die gigantische blunder van Wout Bastiaens. ‘Een geschenk’, beoordeelde zijn collega Cis Bosschaerts die fase. ‘Ik denk dat Geoffry zo één van zijn gemakkelijkste doelpunten ooit scoorde.’

‘Ja, dat was wel zo. Ik had de bal zo maar in het lege doel te trappen’, lachte de Heistse uitblinker. ‘Alleen was het een beetje spijtig dat we dat derde doelpunt voor de rust lieten liggen.’

Het kwam er na de pauze toch, opnieuw op aangeven van Geoffry Hairemans. ‘Ik ben wel blij dat ik mijn prestatie op deze manier kleur kon geven. Scoren en betrokken zijn bij de twee andere doelpunten, daar kan je alleen maar blij om zijn’, was het genieten.

Toch leek die 3-0 niet zo geruststellend. Heist kwam tweemaal goed weg toen doelman Tom Vandenbossche werd gered door het doelijzer en moest ook een tegengoal slikken. Van de voet van een streekgenoot nota bene, want het was Nick Van Belle, zoon van de Bonheidense springruiter en manegehouder Mike Van Belle, die zijn team terug wat hoop bijbracht.

‘Het enige verwijt dat ik mijn mannen kan toesturen’, aldus trainer Bosschaerts. ‘Ze lieten het op dat moment wat aanbakken.’

Geoffry Hairemans vond het niets om bij stil te staan. Hij zat met zijn gedachten al volop bij de volgende wedstrijd. Op de Bosuil, waar het voor hem allemaal begon. ‘Ik kijk erg uit naar de match op Antwerp. Ik zette bij die club mijn eerste stappen als profvoetballer. Heel mijn familie is Antwerp-supporter. Al zullen ze volgende zaterdag wel voor één keer hiervan afwijken en het opnemen voor mij.’

‘We deden vandaag genoeg morele sterkte op om het gevreesde drieluik tegen Antwerp, Eupen en STVV aan te gaan’, stelde trainer Bosschaerts tot slot.

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Just de beelden is bezien , die tweede goal is toch echt ongelofelek he ne speler van dessel da naar voor loopt en de keeper da naar achter loopt precies zelfs neffe zen goal :lol: :lol: :lol:

Die tegegoal is dan weeral veel te gemakkelek he.. Al vind ik dees ni echt een fout van de jerre maar eerder van onze keeper dieje daar volgens mij moest tsszitte . ( geen verwijt naar onze keeper he mannekes wnt dieje mens heeft heeel goe gepakt laat dat duidelek zijn :D )

Domme gele kaart voor wijns :mrgreen: de jerre moest die wel pakke !! En nu naar den bosuil :twisted:
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Peter »

Wat schrijven ze nu bij het matchverslag: "zelfs een hoogbejaarde had de goal van Hairemans kunnen maken maar toch verkwanselde hij de kans".

Verkwanselen?! Journalist had precies een beetje te veel pintjes na de match in de persruimte gedronken...
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door KSKH »

De 5 uitblinkers van speeldag 11 in de Proximus League (POLL)

Afgelopen weekend werd de elfde speeldag in de Proximus League afgewerkt. Heel wat verrassingen en enkele opmerkelijke acties. Wie waren de 5 uitblinkers van het weekend?

Geoffry Hairemans (KSK Heist)
Met verrassende vlotheid won KSK Heist zaterdagavond de degradatietopper tegen Dessel Sport. De Zwanen konden uiteraard weer rekenen op een sublieme Bart Webers en ook aanwinst Jaime Alfonso Ruiz pikte z'n doelpuntje mee. Maar de uitblinker van de avond was Geoffry Hairemans. De 23-jarige boomlange middenvelder kon profiteren na een pijnlijke fout in de verdediging van Dessel Sport om een doelpunt tegen de touwen te tikken, maar vooral de actie die hij daarna uit z'n sloffen schudde baarde heel wat opzien. Na enkele overstapjes, een draai en een één-tweetje kon Hairemans de bal voorzetten tot bij David Wijns, die de 3-0 op de tabellen kopte. Nick Van Belle zorgde nog voor de eerredder voor de club uit de Kempen, maar dat was een pleister op de zere wonde. Dessel verkeert in crisis en tegenstander Hairemans bezorgde trainer Cis Bosschaerts minstens een week zonder angst voor het degradatiespook.

STEMMEN KAN HIER: http://nr10.be/nieuws/de-5-uitblinkers- ... eague-poll

Bron: Site nr10
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------

JEROEN VANDERPUTTE DOET HET NIET SLECHT ALS GELEGENHEIDSSTOPPER

‘Ik heb nog progressiemarge’

Roel Grant zat tegen Dessel verrassend op de invallersbank. Jeroen Vanderputte nam in het hart van de verdediging de plaats in van Heistse aanvoerder. Hij deed dat voortreffelijk. En het kan nog beter. ‘Ik heb nog progressiemarge’, zegt Jeroen.
Velen fronsten de wenkbrauwen bij de aankondiging van het elftal dat moest opdraven in het degradatieduel tegen Dessel. Dat Yannick Rymenants moest plaats ruimen voor Nkuman Michel als bijkomende spits wekte nauwelijks verwondering, maar dat Roel Grant startte als bankzitter, terwijl Jeroen Vanderputte zijn positie innam, was minder evident.

‘Roel is al een tijdje licht geblesseerd in de lies. Hij voelt zich maar voor negentig procent fit. Als clubman bij uitstek vindt hij het daarom beter dat hij vandaag niet speelt’, lichtte trainer Cis Bosschaerts zaterdagavond nog voor de wedstrijd zijn keuze voor Jeroen Vanderputte toe.

Jeroen zelf wist al van donderdagavond dat hij zou starten. Vanderputte, die dit seizoen zijn basisstek wegens toegenomen concurrentie op het Heistse middenveld kwijtspeelde, zette in een voor hem ongewone rol een bevredigende prestatie neer. Vraag is of hij een nieuwe bestemming in de ploeg heeft gevonden.

‘Daar heb ik zelf geen vat op’, repliceert hij.

‘Het is de trainer die dat beslist. Ik heb alleszins getracht om deze voor mij ongewone taak naar behoren uit te voeren. Ik denk dat ik daarin geslaagd ben. Al heb ik zeker nog progressiemarge als ik aan deze positie meer kan wennen.’

Jeroen was even tevreden met het resultaat.

‘Voorafgaandelijk aan deze wedstrijd was er wel vertrouwen. De al gespeelde matchen in beschouwing genomen, verdienden we meer punten. Dessel moesten we niet hoger inschatten dan onszelf. Maar toch is dat allemaal geen garantie op succes. Er was toch ook de druk waar we mee moesten omgaan. Verliezen we deze match, dan hadden we echt een probleem gehad. Maar we gingen daar goed mee om.’

Op euforie werd de overwinning anders niet onthaald. ‘Het deed deugd om nog eens te kunnen vieren met de supporters na het eindsignaal, maar nadien hielden we het toch maar bescheiden. We waren vooral opgelucht.’

Met het drieluik dat Heist de komende weken wacht, was het maar best dat een beetje reserve werd opgebouwd. ‘We moeten nog niet teveel denken aan de wedstrijden tegen Eupen en Sint-Truiden. Laten we ons maar in de eerste plaats concentreren op de verplaatsing van zaterdag naar Antwerp’, vindt Jeroen. ‘Al moeten we daarin ook weer niet overdrijven. We moeten daar niet langer van achterover vallen en er naartoe trekken met het gevoel fijn dat we hier mogen voetballen. Gelet op de rangschikking zijn ze niet beter dan wij.’

-----------------------------------

Roel Grant: ‘Opzij geschoven? Zo ver zijn we nog niet’

Roel Grant mag dan nog een clubspeler in hart en nieren zijn, zijn verwijdering uit de ploeg kwam bij de Heistse aanvoerder toch bijzonder hard aan. ‘Ik ondervind al enkele weken wat last aan de adductoren’, geeft hij zijn visie op zijn verrassend statuut van invaller. ‘Maar in het verleden speelde ik ook wel eens met een kleinere blessure. Om dan steeds het beste van mezelf te geven. Nu oordeelde de trainer omwille van het feit dat ik toch niet honderd procent fit ben dat Jeroen Vanderputte, die goed bezig was, mijn plaats zou innemen.’
‘Uiteraard was ik enorm ontgoocheld’, is Roel die beslissing twee dagen later nog altijd niet te boven. ‘Ik doe er alles voor. Met wat ik in huis heb, tracht ik er steeds het maximum uit te halen. Dan komt het hard aan als je op deze wijze aan de kant wordt geschoven.’

Maar anderzijds is de Heiste kapitein er de man niet naar om zich bij deze gang van zaken neer te leggen. ‘Ik ga er nu alles aan doen om in de eerste plaats opnieuw fit te raken en dan zien of ik de vorm terug te pakken krijg. Want hoe je het draait of keert, het ene heeft wel met het andere te maken.’

Opzij geschoven, zo voelt hij het nog niet aan. ‘Zo ver zijn we nog niet’, klinkt het strijdvaardig. ‘Het seizoen is nog lang. Onze kern is niet groot en werd al zwaar aangetast. Ik geef het dus zeker niet op. Hoe hard het op dit moment ook om dragen is.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie