KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door KSKH »

Jammer dat ik de match niet heb gezien. Maar verliezen tegen Eupen tja voor de match kan je hopen op een puntje of meer. Maar verliezen is zeker geen
schande.

Met nog 4 matchen te spelen in de heenronde. Heb ik toch eens eventjes de wedstrijden van onze concurrenten op een rij gezet.

KSK Heist

STVV - KSK Heist
KSK Heist - WS Brussel
Patro Eisden - KSK Heist
KSK Heist - Zaventem

Dessel Sport

Dessel Sport - Lommel United
Virton - Dessel Sport
Dessel Sport - Bergen
Seraing United - Dessel Sport

Racing Mechelen

Racing Mechelen - Virton
Bergen - Racing Mechelen
Racing Mechelen - Seraing United
Tubeke - Racing Mechelen

Patro Eisden Maasmechelen

WS Brussel - Patro Eisden
Zaventem - Patro Eisden
Patro Eisden - KSK Heist
Roeselare - Patro Eisden

Zaventem

Tubeke - Zaventem
Zaventem - Patro Eisden
Zaventem - OH Leuven
KSK Heist - Zaventem

Geel

Antwerp - Geel
Geel - Eupen
STVV - Geel
Geel - WS Brussel

(ROOD: concurrenten spelen tegen elkaar GROEN: WIJ spelen tegen een concurrent)

Geel heeft absoluut geen makkelijke slotfase. Dit zullen ze ook moeten onthouden voor op het einde van het seizoen. Op papier hebben zij enkel een kans op punten in de laatste match.

Dessel Sport heeft een iets minder zwaar programma als Geel. Maar ook dit is zeker geen makkelijk programma.

Zaventem heeft na de 7/9 in de eerste drie matchen van het seizoen dit weekend eindelijk nog eens kunnen winnen van WS Brussel. Nu hebben ze ook 10 punten en daarom denk ik ook dat WS Brussel niet snel uit de kelder van het klassement zal komen. Zaventem speelt 2 van de 4 matchen tegen rechtstreekse concurrenten. Hierbij hoort KSK Heist. Zaventem heeft op papier dus een programma waar ze al bij al tevreden met kunnen zijn.

Racing Mechelen heeft hetzelfde schema als Dessel enkel spelen zij niet tegen Lommel United maar wel tegen Tubeke. Dit is ook zeker geen makkelijk programma.

Dan hebben we Patro Eisden nog zij hebben dan weer een makkelijker schema dan al de rest (een beetje zoals ons schema) enkel spelen zij tegen Roeselare i.p.v. STVV.

We hebben het dus nog alles zelf in handen. Want samen met Patro maken wij op papier nog het meeste kans om enkele punten te pakken.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door foxy »

een tegenstander van 1e klasseniveau (zuivere passing + individuele handelingsnelheid) , een niet-reactie van onze
keeper bij eerste doelpunt, net-niet doelpunt Webers, uitsluiting Ruiz ; het viel niet mee ; en toch ook een
lichtpunt nl Luckermans heeft wel de snelheid voor 2e klasse en kan ons spel tegen mindere ploegen hopelijk wat
verheffen en meer dreiging geven.
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Danny »

KSKH schreef:Jammer dat ik de match niet heb gezien. Maar verliezen tegen Eupen tja voor de match kan je hopen op een puntje of meer. Maar verliezen is zeker geen
schande.

Met nog 4 matchen te spelen in de heenronde. Heb ik toch eens eventjes de wedstrijden van onze concurrenten op een rij gezet.

KSK Heist

STVV - KSK Heist
KSK Heist - WS Brussel
Patro Eisden - KSK Heist
KSK Heist - Zaventem

Dessel Sport

Dessel Sport - Lommel United
Virton - Dessel Sport
Dessel Sport - Bergen
Seraing United - Dessel Sport

Racing Mechelen

Racing Mechelen - Virton
Bergen - Racing Mechelen
Racing Mechelen - Seraing United
Tubeke - Racing Mechelen

Patro Eisden Maasmechelen

WS Brussel - Patro Eisden
Zaventem - Patro Eisden
Patro Eisden - KSK Heist
Roeselare - Patro Eisden

Zaventem

Tubeke - Zaventem
Zaventem - Patro Eisden
Zaventem - OH Leuven
KSK Heist - Zaventem

Geel

Antwerp - Geel
Geel - Eupen
STVV - Geel
Geel - WS Brussel

(ROOD: concurrenten spelen tegen elkaar GROEN: WIJ spelen tegen een concurrent)

Geel heeft absoluut geen makkelijke slotfase. Dit zullen ze ook moeten onthouden voor op het einde van het seizoen. Op papier hebben zij enkel een kans op punten in de laatste match.

Dessel Sport heeft een iets minder zwaar programma als Geel. Maar ook dit is zeker geen makkelijk programma.

Zaventem heeft na de 7/9 in de eerste drie matchen van het seizoen dit weekend eindelijk nog eens kunnen winnen van WS Brussel. Nu hebben ze ook 10 punten en daarom denk ik ook dat WS Brussel niet snel uit de kelder van het klassement zal komen. Zaventem speelt 2 van de 4 matchen tegen rechtstreekse concurrenten. Hierbij hoort KSK Heist. Zaventem heeft op papier dus een programma waar ze al bij al tevreden met kunnen zijn.

Racing Mechelen heeft hetzelfde schema als Dessel enkel spelen zij niet tegen Lommel United maar wel tegen Tubeke. Dit is ook zeker geen makkelijk programma.

Dan hebben we Patro Eisden nog zij hebben dan weer een makkelijker schema dan al de rest (een beetje zoals ons schema) enkel spelen zij tegen Roeselare i.p.v. STVV.

We hebben het dus nog alles zelf in handen. Want samen met Patro maken wij op papier nog het meeste kans om enkele punten te pakken.

Pppppppfffffffffffffff,

Dus we spelen maar een competitie met 6 ploegen? De andere matchen zijn al op voorhand verloren. Misschien hier dan vermelden welke matchen we wel moeten, kunnen, komen kijken dan. Als de supporters al markleider in excuses zoeken aan het worden zijn. Dan zijn we ver heen. Volgende 2 matchen tegen profploegen mensen. Niet komen zien, uitslag staat al vast.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door hesteneer »

och danny, we zijn toch weer van huis weg geweest hé ;)
Laatst gewijzigd door hesteneer op 27 okt 2014, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door KSKH »

Ja, Danny we spelen maar een competitie met 6 ploegen .... *zucht* :|
Maar ik vind dat mensen altijd veel te negatief zijn en wij zijn nog altijd geen profploeg dus verwacht dan ook geen wonderen. Ik heb gisteren RSC Anderlecht - Standard gezien. Dit zijn de zogenaamde toppers van België. Als Anderlecht fan kon ik wel door de grond zakken. Ik probeer alles positief te zien in tegenstelling tot andere. Als ik geen Heist supporter zou zijn, maar een Geel supporter dan zou ik liever het speelschema van Heist hebben dan hetgeen da Geel nu heeft. En ik zeg helemaal niet dat niemand eens zal winnen tegen een Eupen. Maar als ik iets van voetbal ken denk ik toch dat ge meer kans hebt om punten te pakken tegen ploegen die net boven of onder u staan. Dan da ge tegen ploegen moet spelen die allemaal in den top 5 staan? En ik heb enkel de schema's van deze ploegen gepakt. Omdat het zou belachelijk zijn om hier een OHL bij te zetten want naar die ploeg moeten wij niet kijken.
Laatst gewijzigd door KSKH op 28 okt 2014, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door hesteneer »

"Omdat het zou belachelijk zijn om hier een OHL bij te zetten want naar die ploeg moeten wij niet kijken."

jawel, ik denk dat dit de voornaamste concurrent is om de kampioen van de rechter kolom te zijn ;)
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door KSKH »

hesteneer schreef:"Omdat het zou belachelijk zijn om hier een OHL bij te zetten want naar die ploeg moeten wij niet kijken."

jawel, ik denk dat dit de voornaamste concurrent is om de kampioen van de rechter kolom te zijn ;)

mijn excuses voor deze blunder :mrgreen:
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door eSKaa »

Die 6 ploegen waar KSKH het over heeft, zijn onze rechtstreekse concurrenten in de degradatiestrijd, dat is toch niet te ontkennen? Niemand zegt hier dat je op voorhand moet opgeven. Als dat de spirit was, had ik geen abo gekocht, en mijn matchkes wel schoon uitgekozen.En de competitie in 2e is niet één met 6 ploegen voor ons, maar wel op 2 snelheden. Die van profs en amateurs. Dat weten we al jaren, en daar moeten we ons gewoon bij neerleggen. Maar niets is zo mooi om als amateurclubke een profteam over de knie te leggen. (OHL zopas nog, maar ook Beveren, Mons, en uiteraard.. Antwerp) Het zal er nog wel is van komen. Zolang het dicht bijeen blijft vanonder, kan het alle kanten uit, en zijn de wedstrijden tegen de andere degradatiekandidaten een must-win. Het wordt pas erger als je ook echt punten MOET gaan pakken tegen toppers..

Soit, zaterdag opnieuw present, en hopelijk niet alleen! Het plezantste buske van het land zoekt nog enkele enthousiaste mensen om mee te rijden, dus laat ons vooral iets weten :-)

Komaan SK!
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door will »

Zaterdag zaten statler en waldorf (zie the muppetshow) achter mij.... en maar zagen en maar klagen.
Ben ergens anders gaan zitten na de eerste helft.
Zeg he.... ik ga om voetbal te zien, niet om naar gezeik te luisteren.
Wa hadde nu gedacht, dat wij met 5-0 gingen winnen?
Als ze hunne kop ervoor leggen, en op klasse gepakt worden, is dat voor mij ook al goed.
Van de moment dat Heist ook met 10 buitenlanders gaat spelen, dan is de fun er voor mij af.
Niks tegen die gasten he, want die kunnen uiteraard wel tegen een balleke stampen.

Dat Heist nu tegen degradatie moet spelen, of niet, daar ga ik geen match minder voor kijken.

Als ze winnen, geweldig...
als ze verliezen, volgende keer beter...

Ik heb me gene moment verveeld en daar betaal ik 15 euro voor.
Naar de cinema gaan kost ook geld, en die film kan ook tegenvallen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

‘We waren niet scherp gestart’

Verliezen went nooit voor een sporter. Zeker niet voor een karakterspeler als David Wijns. Hij ijsbeerde na de 0-4-nederlaag van SK Heist tegen Eupen minutenlang door de gang voor de opvallend stille Heistse kleedkamer, blij dat hij links en rechts lucht kon geven aan zijn ontgoocheling.
‘We waren niet scherp gestart’, schuddebolde de flankspeler. ‘Die vroege tegengoal was daar het bewijs van. Een bal die uit de lucht viel, mocht rustig worden gecontroleerd en zonder iemands tussenkomst op doel worden getrapt.’

Dat doelman Tom Vandenbossche zich op dat schot totaal miskeek, deed er volgens Wijns niet toe. Met die 0-1 lag voor de leiders de weg naar de zege open. Maar het had anders gekund.

‘We konden twee keer gelijkmaken’, vervolgt Wijns. ‘Eerst met dat schot van Bart Webers, dat maar net naast vloog, nadien bij een actie van Michel, die had moeten breed leggen op Geoffrey Hairemans. Wat kansen betreft, waren we tot dan de evenknie van Eupen.’

Ook de 0-2, op slag van rust, had volgens David kunnen vermeden worden. ‘Bij dergelijke fases moeten we professioneler zijn’, vond hij. ‘We zetten te weinig onze voet.’

Op dat moment was Heist door de uitsluiting van Jaime Ruiz al tot tien herleid.

‘Een overdreven sanctie’, zei Wijns daarover. ‘De scheidsrechter nam meer beslissingen die niet in ons voordeel waren. Maar goed, Eupen is een goede ploeg, die niet toevallig op kop staat. Het is niet tegen hen dat we punten moeten pakken.’

Bron: http://www.sportwereld.be
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door foxy »

proficiat Eskaa,Kskh,Will,klenne ... jullie mentaliteit en commentaar getuigen van gezond realisme en dat
positief denken en blijven steunen kan ploeg en club helpen en verschaft jezelf meer voetbalplezier dan klagers en
afbrekende criticasters. Ondanks de nederlaag heb ik mooi voetbal gezien en speelden wij de eerste helft, tot de
uitsluiting , goed mee met twee doelkansen voor ons. Wat in Leuven gebeurde kan ook in St.Truiden indien de
geluksfactor onze zijde kiest ; geloof kan soms bergen verzetten.
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door stranger »

wees gerust foxy en andere supporters,Er zijn nog genoeg positievelingen die begrijpen dat het niet makkelijk is en hun ploeg blijven steunen

Tot zaterdag in St Truiden
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Kriek »

zou nu werkelijk iemand verwacht hebben dat we zouden winnen van Eupen ? Als die ploeg beter blijkt te zijn en als je bovendien bij een achterstand nog eens met 10 komt te staan, weet je hoe laat het is. Op STVV verwacht ik ook niet te winnen, maar je weet nooit natuurlijk. Bovendien hangt alles zodanig in mekaar dat 2 opeenvolgende nederlagen je kunnen doen panikeren, terwijl 2 opeenvolgende zeges je haast euforisch kunnen maken. Ik verwacht dan ook dat het pleit pas zal beslecht worden op de laatste of voorlaatste speeldag. Dit geldt trouwens zowel voor onderaan als bovenaan het klassement, denk ik.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door hesteneer »

verwachten ni, maar hopen wel
Plaats reactie