KSK HEIST - EXCELSIOR VIRTON 1-3

klenne

KSK HEIST - EXCELSIOR VIRTON 1-3

Bericht door klenne »

Zaterdag 20 december om 20 uur
klenne

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door klenne »

Kasri djaid geschorst volgens site kbvb
klenne

Bericht door klenne »

Aanvoerder guy blaise ondergaat een operatie een het jukbeen meld nr10.be
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Aanvoerder guy blaise ondergaat een operatie een het jukbeen meld nr10.be
'fracture de l'arcade zygomatique et de la mandibule'

in het vlaams: 'breuk van het jukbeen en de onderkaak', dat klinkt al minder erg dan in het frans :D

Trouwens die operatie is pas volgende dinsdag, dus ik verwacht dat die nog speelt zaterdag, met of zonder masker...
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Aanvoerder guy blaise ondergaat een operatie een het jukbeen meld nr10.be

in het vlaams: 'breuk van het jukbeen en de onderkaak', dat klinkt al minder erg dan in het frans :D

Trouwens die operatie is pas volgende dinsdag, dus ik verwacht dat die nog speelt zaterdag, met of zonder masker...
Laat ons hope van ni he..
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:
DAVILA schreef:

Laat ons hope van ni he..
Och, de Jerre kan daar per abuis wel een elleboogske tegen zetten... Die moet per slot van rekening toch al geopereerd worden... :D :D :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
eSKaa

Re: KSK HEIST - EXCELSIOR VIRTON

Bericht door eSKaa »

Virton was zeker geen slechte ploeg, snel en vinnig, als ik het me goed herinner. Maar met de regenval van de voorbije dagen, zal ons veld er waarschijnlijk zeer zwaar bijliggen. Misschien een extra troef om het goeie oude krachtvoetbal nog eens boven te halen??
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Virton was zeker geen slechte ploeg, snel en vinnig, als ik het me goed herinner. Maar met de regenval van de voorbije dagen, zal ons veld er waarschijnlijk zeer zwaar bijliggen. Misschien een extra troef om het goeie oude krachtvoetbal nog eens boven te halen??
Jaaaa... Misschien nog eens extra sproeien ? :D
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Belangrijke speeldag onderaan het klassement. Zaterdag neemt Racing Mechelen het op tegen Dessel, zondag Zaventem tegen Geel. Wij hebben op papier de sterkste tegenstander van de degradatiekandidaten. Punten sprokkelen vandaag lijkt me toch niet onbelangrijk...
foxy

Bericht door foxy »

ik zal maar eens kleur bekennen; ik zit in een innerlijke tweestrijd ; in mijn hart wens en hoop ik dat we veel
matchen winnen om degradatie te vermijden en tegelijkertijd heb ik heimwee naar de gezellige 3e klasse waar we
meer kans op winnen hadden en thuissupporters en bezoekers in dezelfde kantine kunnen vertoeven. Mijn nuchter
verstand zegt mij dat op termijn een vaste middenmoter worden in 2e klasse ook onrealistisch is met het amateur-
statuut en huidig budget. 80% van onze spelers hebben en zullen altijd het niveau (zie snelheid van uitvoering) halen
van 3e/4e klasse en niet van 2e waardoor de ongelijke concurrentie zal blijven.
90% van onze tegendoelpunten zijn een rechtstreeks gevolg van individuele inschattingsfouten en vooral van iets te
lage handelingsnelheid waardoor een dreigend-infiltrerende tegenspeler net niet kan afgestopt worden. Dat ene
doelpunt van Trossard in Lommel was daar opnieuw een voorbeeld van : er stonden voldoende spelers tussen hem
en het doel in goede organisatie maar toch kan hij schieten door een simpele maar snel uitgevoerde zijwaartse
beweging. Ik hoop, dat wij tegen Virton het geluk hebben dat dergelijke kansen worden gemist en wij nog eens de nul
kunnen houden. In de aanval hebben wij niet veel keuzemogelijkheden; ik hoop dat Vermeiren snel in conditie komt
want Dahman is de enige echte spits. Komaan Webers, Hairemans e.a. Focus op scoren met kalmte in hoofd en
geplaatste ballen in het net. Ondanks alles geniet ik nog van ons spel dat goed is met veel inzet in een duidelijke
veldbezetting met aanvalspogingen via flanken en centraal.Alleen die aartsmoeilijke efficientie ( waar de coach niet
kan helpen om bovenstaande redenen) brengt ons steeds in de problemen.
klenne

Bericht door klenne »

Idd eskaa vandaag al dessel tege de racing en morege zaventem tege geel , winne en ge doet zowiezo een goude zaak !! Virton was zeker 1 van de betere ploege da we al tege gesjot hebbe maar we spele thuis dus..

Ik zeg 2-1 , 2 x webers !! Tot strak :twisted:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

DAVILA

Bericht door DAVILA »

Wie geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft ! ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Heist ten onder tegen hoogvlieger Virton
Vandaag om 22:00 | Bron: GF

Heist ten onder tegen hoogvlieger Virton

Heist-op-den-Berg - Heist heeft thuis niets kunnen rapen tegen het hooggeplaatste Virton. Via doelpunten van Cornet en Lafon namen de bezoekers gemakkelijk afstand, tot Luckermans met zijn aansluitingstreffer er weer een wedstrijd van maakte. Toch zette Ngadrira de 1-3 eindstand op het scorebord.
Een mooie rush van Webers werd via Vandermarliere omgezet in een goal, maar het doelpunt werd terecht afgekeurd. Op voorzet van Van Den Bergh kon Dahman niet besluiten, de aanvangsfase verliep uiterst gezapig. Webers legde de bal met het hoofd terug op Hairemans wiens schot maar nipt naast vloog. Toch was het Virton dat op voorsprong klom, Antunes zette voor en Cornet werkte af. Net voor de rust miste de opgerukte Ngadrira de kans op 0-2.

De tweede helft kon voor de thuisploeg niet slechter beginnen, Lafon zocht de verste hoek uit om te scoren. Uit het niets en met de hulp van de keeper sloeg Heist terug na een verre knal van Luckermans. Ngadrira kon ontsnappen en zijn lage knal belandde net naast de paal. Hairemans krulde bijna de 2-2 in de bovenhoek. Op tegenaanval legde Ngadrira de eindstand vast

Plaats reactie