EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Emile
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 feb 2015, 13:33

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST

Bericht door Emile »

Dabo schreef:
eSKaa schreef:Mannekes, wat is dat nu? Week na week steken de uitslagen tegen. Wat ge de ene week wint, bent ge kwijt de week er op...Rare competitie...
Raar? Eigen schuld hé. Veel te weinig punten gehaald tot nu toe. Dat is het enige dat telt.
http://www.voetbalnieuws.be/news/167457 ... nd_seizoen
Verhaege
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2015, 13:23

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door Verhaege »

Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door Neutral »

Te veel spelers die zeker zijn van een plaats.
Een trainer die al 500 jaar niet in vraag wordt gesteld.
Jongeren die niet op of van de bank raken.

Kortom: ideaal recept om geen punten te pakken.
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door KSKH »

Racing Mechelen 1-3 tegen Patro nog enkele minuten te spelen, racing met 10.
Volgende 2 matchen 6/6 halen anders kan het wel is beslist zijn, vrees ik :(
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door Kriek »

Ik was na lange tijd nog eens gaan kijken tegen OHL en vond dat onze ploeg allesbehalve een vogel voor de kat was. Ik vind het dan ook teleurstellend dat men in deze cruciale fase vd competitie blijkbaar naar Aalst trekt met het doel één puntje te pakken. Wel beste slimmerikken, dat is dus niet gelukt he. Dessel en Geel zijn weg, we kunnen alleen nog hopen dat we Patro voorbijsteken of dat er nog hier of daar een licentieprobleem opduikt (Antwerp en Bergen zouden er écht niet goed voor staan). Zoniet, is het hoogst haalbare een eindrondeplaats en meestal bijt de tweedeklasser daar bij in het zand. Zoals Neutral hier schrijft: er zijn teveel zekerheden en sommige dingen worden nooit in vraag gesteld. Enfin, we geven niet op al beseft iedereen hopelijk dat 7 op 9 in de matchen tegen Racing (als ze nog gespeeld wordt), Dessel en Antwerp een must is. Anders zit het 2de klasse avontuur van Heist er op. Heel jammer, want alle kosten zijn dan voor niks geweest. Daarom ga ik ook niet akkoord met zij die beweren dat we "beter" naar derde zouden afzakken. Want wat gaan we daar doen ? Lekker voetballen maar zeker zien dat we niet terug naar 2de gaan ? Wie bedot je dan ? Zoals Kapellen, waar sinds de bekendmaking dat ze geen licentie willen, 25% minder volk komt kijken ?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door eSKaa »

Als we al in 2e mogen blijven he. Vergeet niet dat er weer kosten bijkomen voor zitplaatsen (voor wie eigenlijk?) en extra lichtsterkte (waarom eigenlijk)..
Als we zakken, zal het zijn om nooit meer terug te komen waarschijnlijk. Niet omdat we niet willen, maar omdat de voorwaarden te streng zijn.
Soit, als je er sportief alles aan gedaan hebt, dan kan je jezelf toch niets verwijten, en ik denk dat dat is wat we moeten doen. 15e plaats halen, de rest ligt in andermans handen.
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door de greize »

Die lijnrechter van de tweede helft was de tapper van dienst in de bezoekerskantine, er was een heistse scheidsrechter aanwezig tussen onze supporters maar die durfde het niet aan.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door foxy »

"Als we zakken naar 3e zijn de kosten voor niks geweest" zegt Kriek. Wordt de nieuwe tribune met kleedkamers en
andere mooie ruimtes dan afgebroken ? Voor mezelf is vijf jaar 2e klasse genoeg geweest , rekening houdend met
de te zware voorwaarden en het te klein budget van Heist om enkele betere spelers aan te trekken om in de subtop
te geraken. Ongezonde ambitie (met kans op failissement ) is slechte ambitie . Ik vind dat wij al zeer goed
presteerden in 2e met 10e, 8e, 2x 16e plaats maar elk jaar degradatiestrijd blijft logisch en normaal.
Volgens mij zijn wij naar Aalst gegaan zoals naar Tubeke , om te winnen. Dat bewijst de 2e helft waarin we ook bij
een achterstand niet konden scoren of kansen afdwingen ; alles geven en proberen is soms gewoon niet goed genoeg.
Het verblijf in 2e klasse zal een historisch hoogtepunt blijven voor de club of het nu 4 jaar wordt of meer .
Het is nog niet gedaan hé ; haalbare matchen komen eraan en hopelijk wordt Simon Vermeiren nog ons nieuw
wapen om te scoren ; alleen de doelpunten tellen namelijk om punten te pakken .
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: EENDRACHT AALST -KSK HEIST 1-0

Bericht door hesteneer »

de greize schreef:Die lijnrechter van de tweede helft was de tapper van dienst in de bezoekerskantine, er was een heistse scheidsrechter aanwezig tussen onze supporters maar die durfde het niet aan.
die was waarschijnlijk nog zatter dan de tapper van dienst ;)
Plaats reactie