Transfers/Vertrekkers

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:eerste doelman?
Zou kunnen. Het is toch geweten in het geruchtencircuit dat Vandenbossche niet blijft. Bijvoorbeeld, Roeselare wordt genoemd.
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Naas »

Moest ik TVDB zijn ervaar ik dit als een slag in het gezicht!
Zouden ze niet eens beter éérst met Tom rond tafel zitten vooraleer een nieuwe 'eerste doelman' aan te trekken die, in mijn ogen, nog niet aan de enkels komt van VDB. Op zo een manier jaag je gewoon iemand weg...iemand die punten pakt voor dit team! :s
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

Naas schreef:Moest ik TVDB zijn ervaar ik dit als een slag in het gezicht!
Zouden ze niet eens beter éérst met Tom rond tafel zitten vooraleer een nieuwe 'eerste doelman' aan te trekken die, in mijn ogen, nog niet aan de enkels komt van VDB. Op zo een manier jaag je gewoon iemand weg...iemand die punten pakt voor dit team! :s
Een iets wat vreemde reactie. De club is waarschijnlijk wel op de hoogte van het vertrek van TVDB hoor. Een degelijke doelman ... maar een puntenpakker?
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Wat zich achter de schermen afspeelt weten wij niet. VDB heeft een goed seizoen gespeeld (in tweede) en heeft zo misschien belangstelling gewekt bij andere ploegen.
Brughmans niet tot aan de enkels van VDB ? Naar mijn mening evenwaardige doelmannen.
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Kriek »

inderdaad, wat er zich achter de schermen afspeelt weet je niet. Mogelijk is het bestuur al op d ehoogte van meerdere vertrekkers, zonder dit al officieel kenbaar werd gemaakt. Omgekeerd kan ook he. Mogelijk hebben er al spelers bij Heist getekend zonder dit al officieel bevestigd werd.
Als ik van Heist was, zou ik eens gaan klappen met Matthyssen van Capellen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

Probleem is volgens mij ook da veel spelers zegge da ze wille blijve ALS we in tweede blijven en zo ist natuurljk ni gemakkelek he... Want als ge daar op moet wachte zen de beste spelers natuurljk weg...
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door jawadde »

Kriek schreef:inderdaad, wat er zich achter de schermen afspeelt weet je niet. Mogelijk is het bestuur al op d ehoogte van meerdere vertrekkers, zonder dit al officieel kenbaar werd gemaakt. Omgekeerd kan ook he. Mogelijk hebben er al spelers bij Heist getekend zonder dit al officieel bevestigd werd.
Als ik van Heist was, zou ik eens gaan klappen met Matthyssen van Capellen.
die heeft al bij Boom getekend
Hairemans (broer van) naar Duffel
Geuens naar Berchem
Brughmans naar Heist

leegloop bij Kapellen ?????
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

jawadde schreef: die heeft al bij Boom getekend
Hairemans (broer van) naar Duffel
Geuens naar Berchem
Brughmans naar Heist

leegloop bij Kapellen ?????
Fockaert ? :D :D :D Er loopt daar nog ne goeie spits: Da Silva... Nee, ik vergis mij, is een middenvelder
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door hesteneer »

wij kunnen met fockaert niets doen, wij hebben ruiz al ;)
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door will »

Ruiz... zou die nie in de belangstelling staan van Chelsea of zo?
Zo'n killerinstinct en feilloze afwerking, dat blijft niet onopgemerkt bij de scouts...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door hesteneer »

dabo, bij deze wil ik nog eens trugkomen op uw uitspraak "een goede doelman, maar een puntenpakker??"

Gistere is nog maar eens gebleken dat Tom een uitstekende doelman is, weer verschillende reddingen gedaan maar hij kan inderdaad geen puntpakker zijn als de rest niet meewil hé. HIj mag 5 goei reddingen doen, maar ooit moet hij zich wel eens gewonnen geven hé. En ja...als ge dan penalties begint te maken zoals ze bij de U11 soms doen wordt het moeilijk :)
Enfin, ik hoop dat ze hem kunnen houden als eerste doelman...al vrees ik dat hij naar een ploeg wil die hoger speelt...en logisch
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Ook Da Silva van Cappellen en Laurent Dethier van RUW Ciney staan in de belangstelling van de mogelijke promovendus. Dethier kan echter ook rekenen op interesse van KSK Heist. Binnenkort ongetwijfeld meer duidelijkheid over de transfers bij de derdeklasse

Bron: nr10 in een artikel over Union
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

We zijn ze al ver gaan halen in de Vlaanders maar een echte 'sanglier des Ardennes' hebben we nog niet gehad... :D
Laurent Dethier is 31j 1.76m 75kg, scoorde in drie seizoenen in derde klasse bij Ciney 54 goals in 90 Matchen.
Indien dit geen vroegtijdige 1 aprilgrap is, is het toch goed gevonden om ons wat gespreksstof te geven... ;)
Hij is werkzaam op de golf in Louvain la Neuve.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

« Je crois que personne ne voudrait pas jouer pour l’Union Saint-Gilloise ». C’est la réponse que nous a donné Laurent Dethier lorsque nous l’avons questionné sur son intérêt pour le club bruxellois. « Mais pour l’instant, il n’y a rien de concret, un manager m’a juste téléphoné pour me faire part d’un intérêt, c’est tout. Mais après le match aller, Drazen Brncic est venu dire à Brounou, un de mes coéquipiers, que je lui plaisais. » De bon augure donc pour l’attaquant de Ciney qui est le troisième meilleur buteur du championnat avec 25 réalisations. Son ambition, il ne le cache pas, est d’ailleurs de jouer en Division 2 mais l’Union a de la concurrence. « Heist est venu se renseigner sur moi et je suis en contact avec eux et Huy était aussi intéressé. Mais j’ai expliqué à ces derniers que je voulais évoluer en Division 2 et ils ont compris », nous explique-t-il. « Mais si je devais choisir, ma préférence irait vers l’Union car j’ai toujours aimé jouer là-bas. J’espère que ça va se faire. Les deux clubs partent à du 50/50 mais l’Union a plus d’histoire et puis, c’est plus près de chez moi (ndlr : Rhisnes). » Et s’il évolue en Division 2, ce sera l’occasion rêvée pour l’attaquant de 31 ans de faire le grand pas vers le professionnalisme, lui qui est commerçant interne dans les matériaux à côté du football. Mais de son côté, Ciney va tout faire pour conserver son buteur et semble-t-il prêt à faire un effort financier.

Bron: Sudinfo
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Ik denk dat die gast de 'interesse' van Heist gebruikt om het onderste uit de kan te halen bij Union...
Plaats reactie